Sestdiena, 4.maijs

redeem Vijolīte, Viola, Vizbulīte

arrow_right_alt Ekonomika \ Latvijā

"Norvik" internetbanka piedzīvojusi pamatīgas pārmaiņas

© f64

Norvik Bankas jaunās, uzlabotās internetbankas e-Norvik izmantošana ir kļuvusi vēl ērtāka, funkcionālāka un pieejamāka. Lietotāju ērtībai internetbankā veikti būtiski uzlabojumi esošo pakalpojumu izmantošanai, kā arī izstrādāti jauni papildinājumi. Īpaši padomāts par senioriem, lai visas darbības būtu ērtas un pārskatāmas arī viņiem.

Autorizācijai internetbankā ieviests jauns, inovatīvs un drošs risinājums - Google Authenticator, kas darbojas arī bez interneta pieslēguma. Tā ir mūsdienīga bezmaksas mobilā lietotne, kas ļauj apstiprināt maksājumus un citus darījumus, izmantojot viedtālruni.

“Attālināto bankas pakalpojumu izmantošana kļūst arvien populārāka, un arvien vairāk lietotāju finanšu darījumu veikšanai izmēģina mūsdienīgus, drošus un ērtus digitālos risinājumus. Tehnoloģijām attīstoties un kļūstot arvien efektīvākām, īpaši pieaudzis to lietotāju skaits, kas ikdienā izmanto banku aplikācijas viedtālruņos un planšetdatoros. Norvik Bankas klienti mobilajās lietotnēs visbiežāk pārbauda konta atlikumu, veic maksājumus, aplūko konta pārskatu”, norāda Karīna Ribuša - Viļuma, Norvik Bankas produktu attīstības un pārdošanas departamenta vadītāja.

Norvik Banka pastāvīgi strādā pie tā, lai attālināto bankas pakalpojumu izmantošana kļūtu arvien saprotamāka, ērtāka un pieejamāka visām klientu grupām. No teju 100 tūkstošiem Norvik Bankas klientu divas trešdaļas ir seniori. Ņemot vērā senioru lielo interesi par internetbankas izmantošanu, Norvik Banka rīkos senioru apmācības internetbankas lietošanā. Interesenti aicināti pieteikties uz apmācībām, zvanot pa bezmaksas informatīvo tālruni 67091899.

e-Norvik internetbanka - tagad vēl ērtāka, funkcionālāka un senioriem draudzīgāka

Jaunu vizuālo veidolu ieguvis konta izraksta pārskats un kontu izraksts. Lai personalizētu un uzlabotu e-Norvik lietošanas pieredzi, ir atjaunotas starptautisko maksājumu un komunālo maksājumu formas, kā arī uzlabota teksta paziņojumu sadaļa. Klientiem ērtāka kļuvusi ziņojumu apskatīšana un meklēšana, un līdzšinējā viena pielikuma vietā tagad klients bankai (un banka - klientam) var iesūtīt līdz desmit pielikumiem vienlaikus.

Dažādu pakalpojumu attālinātā ieviešana turpinās. Drīz internetbankā varēs pasūtīt arī jaunas maksājumu kartes, noslēgt līgumu par jaunas maksājumu kartes izmantošanu un pasūtīt kartes saņemšanu pa pastu. Tāpat internetbankā rezidenti un juridiskas personas varēs pieteikties kredītam. Uzlabotā internetbankas versija nodrošinās būtiski ērtāku lietošanu ne tikai privātpersonām, bet arī juridiskajām personām.

Norvik Banka ir strādājusi arī pie bankas mobilās aplikācijas uzlabojumiem iOS operētājsistēmas lietotājiem, papildinot lietotni ar jauniem pakalpojumiem, piemēram, konta atlikuma un konta izraksta aplūkošanas bez autorizācijas. Lai tas būtu iespējams, klientam šis pakalpojums ir jāaktivizē aplikācijā, iepriekš autorizējoties vienu reizi.

Visus neskaidros jautājumus par internetbankas lietošanu vai autorizēšanos ar viedtālruni, kā arī par Norvik Bankas sniegtajiem pakalpojumiem vienmēr var jautāt klātienē kādā no 45 bankas klientu apkalpošanas centriem visā Latvijā.