Skandalozi: Vīrietis nekaunīgi apkrāpj jaunu ģimeni 20 komentāri
 
Skandalozi

Vīrietis nekaunīgi apkrāpj jaunu ģimeni

 
Ekrānuzņēmums no video/ Bez Tabu

Madara kopā ar savu dzīvesbiedru internetā noskatīja lietotu 2008. gada "Citroen" markas automašīnu. sākotnēji ģimene priecājās par pirkumu, tomēr prieks bija īss, jo īsi pēc nopirkšanas atklājās, ka automašīnai ir beigts dzinējs un tā remonta izmaksas sasniedz automašīnas cenu, vēsta raidījums "Bez Tabu".

Tirgotājs pirms pārdošana slavējis automašīnas labās īpašības, tomēr nepateica par bojāto dzinēju. Ģimene piekrita iegādāties automašīnu, tomēr drošības nolūkos nākamajā dienā visi kopā devās uz CSDD, lai veiktu automašīnas virsbūves diagnostiku. Tur nekādi nopietni bojājumi netika atklāti. "Nopirkām, samaksājām, pārrakstījām. Aizbraucām mājās, nākošajā rītā darbinām un saprotam, ka kaut kas nav kārtībā. Baigie dūmi. aizbraucām uz "Citroen" dīleru centru. Viņi saka, ka šī mašīna tur jau bija trīs dienas pirms tā tika pārdota. Ir bijis izjaukts motors, salikts atpakaļ, jo klients ir atteicies viņu remontēt,'' stāsta Madara. Automašīnas tirgotājs atsakās satikties ar Madaru un saka, ka viņi var vērsties tiesā.

Auto eksperts Normunds Avotiņš stāsta: "Cilvēki ir nopirkuši lietotu automašīnu uz godavārda. Tas ir absurds. Tā nedrīkst darīt. Iespējas ir milzums. Pirmkārt, normāla diagnostika normālā servisā. Tas maksā 50 - 60 eiro. Bet pret to "iegrābienu", kas varētu tam sekot, ja to nedara, tad tie ir "riekstiņi" Viņš arī nesaprot, kāpēc cilvēki tic visam pārdevēju teiktajam.

Ekrānuzņēmums no video/ Bez Tabu

"Kā mums dīlera centrā teica, tad šis auto iepriekš ir labots šķūnī un no diviem motoriem esot salikts viens," stāsta Madara.

"Bez Tabu" žurnālistiem izdevās telefoniski sazināties ar auto tirgotāju un viņš stāsta: "Nu tā mašīna gāja un viss. Es arī neko nepateicu, jā. Man vienkārši trīs dažādās vietās teica dažādi. Pirmajā teica, ka tikai vārsts kaut kāds pie vainas. Pie tiem oficiālajiem tur pateica tādu summu... jā, es vienkārši nezināju, kam ticēt." Telefona sarunas laikā Madara ar pārdevēju vienojas par savstarpēju darījumu, lai šo situāciju atrisinātu.
Komentāri [20]
#
azohenvei 17.maijs 2017 13:15 atbildēt
Vai apkrāptā ģimenīte to lūzni vēl nav notirgojusi? Laba ideja - pašu stulbuma ārstēšanai lūgt Bez tabu palīdzību ...
 
#
hugo 17.maijs 2017 0:10 atbildēt
elementāri..ja nevar oficiāli ko panākt ,tad noalgot būdīgus večus ar stobriem un viss būs ok..
 
#
:) » hugo 17.maijs 2017 0:17 atbildēt
nē, cilvēki vienkārši iegādājas pirmo auto un domāja ka mūžam brauks ar viņu! :D arī no salona nopirktam autiņam pēc 2- 3 gadi viss sāk grabēt, cilvēkiem būtu bijis visu mūžu auto, tad saprastu kas pa lietu, ka tomēr prasa līdzekļus autiņa uzturēšana
 
#
:) » :) 17.maijs 2017 0:32 atbildēt
otra iespēja, pirkt benzīna dzinēju, un braukt bik dārgāk, bet bez remonta dzinējam 6-7 gadi.. its up to you
 
#
:) » :) 17.maijs 2017 0:33 atbildēt
dīzeli nāksies tomēr remontēt 1.5 - 2 gadu starpā
 
#
osis 17.maijs 2017 0:04 atbildēt
Ja pēc pirkuma dabū mīksto tad arī pārdevējs vainīgs?
 
#
Ivo 16.maijs 2017 23:47 atbildēt
Es tādus pircējus parasti sūtu ļoti ,ļoti tālu!!!!!
 
#
:) 16.maijs 2017 23:45 atbildēt
essavam 3 gadu laikā jau 2x esmu pārlasījis dzinēju, tas ka cilvēki negrib likt naudu mašīnās iekšā, tas nu ir fakts, bet tad nevaino citus! tik un tā, pircēji nebij īsti gudri.. txt minets no diviem dzinejiem salikts viens, aber.. logiski.. ko tad srota nopirkt vel lielaku meslu!?
es soreiz par pardeveju, pircejs neko nejedz no tehnikas, grib autinu no salona, tad lai arī ņem no salona, par padsmits pakām
 
Skatīt visus 20 komentārus >
Pievienot komentāru
Vārds *
Komentārs *
 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers