Māja: PADOMI: Rudens klāt, bet turpinām sportot ārā 1 komentāri
 
Māja

PADOMI: Rudens klāt, bet turpinām sportot ārā

 
StockSnap/pixabay

44,5% Latvijas sportojošo iedzīvotāju dod priekšroku nodarbībām svaigā gaisā, 28,0% vingro sporta zālē un 27,5% – mājās. Tā liecina sporta apģērbu zīmola 4F veiktais pētījums. Kas jādara, lai joprojām turpinātu savas aktivitātes ārā un gūtu no tām prieku un norūdītos, nevis nosaltu un saaukstētos?

«Pirmkārt, trenējoties ārā rudens un pat ziemas mēnešos, cilvēks norūdās, otrkārt, mēs visi pārāk daudz laika pavadām telpās, bet, lai būtu laba imunitāte, ir ļoti svarīgi elpot svaigu gaisu. Es aukstajā sezonā aktīvi noturu treniņus ārā, tomēr sporta entuziasti bieži vien izvēlas ne visai piemērotu apģērbu,» stāsta pieredzējušais fiziskās sagatavotības treneris Kristaps Ence. Lūk, vairākas lietas, kas jāņem vērā, gatavojoties brīvdabas treniņam aukstā laikā.

Netuntuļoties

Nevajag ģērbties pārāk silti. Bailēs no saaukstēšanās mēs visai bieži uz treniņiem velkam šalli, cepuri, siltās zeķes, džemperi, blīvu, polsterētu jaku, smagus sporta apavus. Tādējādi treniņa vidū, kad esam jau diezgan iesildījušies, viss liekais ir jāvelk nost. Ja ir kļuvis karsti kādas komandu spēles laikā, tā nav liela nelaime: apģērbu var nolikt turpat blakus, bet, ja tas ir noticis skriešanas laikā (un, saskaņā ar minēto aptauju, skriet patīk vairāk nekā 20% Latvijas iedzīvotāju), nebūs viegli atrast vietu, kur likt lieko apģērbu. Tādējādi sportists vai nu stipri svīst un riskē saslimt, vai arī atstāj mugurā tikai plānu sporta kreklu un tik un tā saslimst. Protams, uz treniņu nevajag ģērbties ļoti viegli, bet jāpatur prātā, ka vingrinājumu izpildes gaitā noteikti kļūs siltāk nekā miera stāvoklī.

  • 1 / 3
  • >
Komentāri [1]
#
Adel 20.septembris 2017 19:07 atbildēt
Mana sprtosana ir fizisks darbs savaa iipasumaa..man patik arii ogot..eskjatru dienu dodos dzervenees..pardodu tas radiem..mezs tas ir kas ipassa tas harmonize dod speku un dzivesprieku
 
Pievienot komentāru
Vārds *
Komentārs *
 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers