Latvijā: "Pasažieru vilciens" skaidro, ko mainīs vilcienu maršruts Daugavpils-Viļņas 12 komentāri
 
Latvijā

"Pasažieru vilciens" skaidro, ko mainīs vilcienu maršruts Daugavpils-Viļņas

 
Kaspars Krafts/ F64 Photo Agency

Lietuvas dzelzceļa uzņēmuma "Lietuvos geležinkeliai" nodrošinātais vilcienu maršruta savienojums ar Lietuvas galvaspilsētu Viļņu un Daugavpili stiprinās pasažieru mobilitāti starp visām Baltijas valstīm, uzsvēra AS "Pasažieru vilciens" pārstāvji.

Reisi Viļņa-Daugavpils-Viļņa pasažieriem ir pieejami no sestdienas, 13.janvāra, un tie turpmāk kursēs sestdienās un svētdienās. Šiem reisiem ir starptautisko pārvadājumu statuss, un Latvijas teritorijā šie vilcieni pieturēs tikai Daugavpilī.

Šāda maršruta izveide var nodrošināt ērtu un drošu vilciena savienojumu starp visām trim Baltijas valstu galvaspilsētām - Viļņu, Rīgu un Igaunijas galvaspilsētu Tallinu, atzina "Pasažieru vilciena" pārstāvji.

"Pasažieru vilciena" pārstāvji arī prognozēja, ka līdz ar jauno savienojumu Daugavpils var kļūt par pievilcīgu tūrisma apskates vietu Lietuvas iedzīvotājiem.

Reiss uz Viļņu no Daugavpils aties plskt.8.57, galastacijā Viļņā tas pienāks plkst.11.39, bet otrs reiss no Daugavpils aties plkst.15.41, galastacijā Viļņā tas pienāks plkst.18.24. Laiks ceļā ir divas stundas un 42 minūtes. Biļete vienam braucienam vienā virzienā maksās deviņus eiro.

Jau ziņots, ka reisus Viļņa - Daugavpils - Viļņa realizē Lietuvas valsts dzelzceļa uzņēmums "Lietuvos geležinkeliai" jeb "Lietuvas dzelzceļš".

Līdz šim "Lietuvos geležinkeliai" pasažierus veda līdz Turmantas stacijai pie Latvijas robežas, no kurienes uz Viļņu sešas reizes dienā kursē dīzeļvilcieni. Dzelzceļa uzņēmums jau pērn vēlējās pagarināt šo maršrutu par aptuveni 15 kilometriem - līdz Daugavpilij, bet tam bija jāsaņem Latvijas Valsts Dzelzceļa tehniskās inspekcijas (VDzTI) atļauja.

"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

Komentāri [12]
#
Kretinos 15.janvāris 2018 12:37 atbildēt
Nu gan kladzina kā vista par olu! Tāds viciens jau bija okupācijas laikos ik dienas; pēc tam tas kļuva par starptautisku un to pievēra. Palaist vilcienu pa vēl lūžņos nenotirgotām sliedēm nav liels varoņdarbs. Būtu kaut augstos (vienlīmeņa , nevis pusaugstos, kurus lielīgi sauc par augstajiem) vismaz Rīgā uztaisījuši vai elektrības vadus Siguldas virzienā atjaunojuši (līdz Garkalnei bija).
 
#
! 14.janvāris 2018 17:41 atbildēt
Vai igauņi nevarētu padomāt par reisu Tartu - Rīga - Tartu?! Piedāvājot labus vilcienu sastāvus, ar lielāku ātrumu... Pie viena valcēnieši, valmierieši, cēsinieku un siguldieši varēs nokļūt uz darbu un no darba daudz ātrāk kā ar PV ;)
 
#
grafists. 14.janvāris 2018 16:43 atbildēt
Вот каким таким боком наш «ПВ» с этим связан?! Дизельный состав не его, рассписание они тоже не составляли. Это чисто литовский проект.
 
#
grafists. » grafists. 14.janvāris 2018 18:27 atbildēt
Энэ нь бидний "PV" -тэй холбоотой юм. Дизель бүтэц нь түүнийх биш, бас хуваарийн дагуу хийгээгүй. Энэ бол литрийн цэвэр төсөл юм.
 
#
grafists. » grafists. 15.janvāris 2018 7:19 atbildēt
Ах ты блядь! Опять! Да когда же ты сдохнешь тварь! Прекрати воровать чужие ники, сука паскудная! Иди на хуй, урод!!! Oh, you fucking whore! Again! But when will you die? Stop stealing other people's nicks, you bitchy bitch! Fuck you, freak!!!
 
#
Mantrausis 14.janvāris 2018 10:56 atbildēt
Nav saprotams teikums par satiksmi starp kaimiņu galvaspilsētām... Ir Daugavpils-Viļņa un Rīga-Valga.
Kur še galvaspilsētas?????
 
#
Amplitūda 14.janvāris 2018 9:24 atbildēt
"Rail Baltica" būs tāpēc, ka brauks pārmērīgi daudz cilvēku?
 
#
Otto » Amplitūda 14.janvāris 2018 9:40 atbildēt
Ne ,air baltik bys lai sutitu no faterlandes un citām auropas valstim uz airopas atkritumu uzgažtuvi latvāniju islamistu parazitus un citus atkritumus m
 
#
Pilsonis » Amplitūda 14.janvāris 2018 10:18 atbildēt
"Rail Baltica" ir politisks projekts un ekonomiskā seguma tam nav un nebūs!
 
#
grafists. » Pilsonis 14.janvāris 2018 16:46 atbildēt
Мало кто заметил, но из планов приоритетного финансирования ЕС на следущие годы, этот проект исключили. Точнее, он там просто не упомянут даже. А без денег ЕС его осуществление не возможно!
 
#
grafists. » grafists. 14.janvāris 2018 18:28 atbildēt
ЕХ-ны дараагийн жилүүдэд нэн тэргүүний санхүүжилтийн төлөвлөгөөгөөс цөөхөн хүмүүс ажиглаж байсан боловч энэ төслийг үгүйсгэсэн. Тэр ч байтугай тэр ч гэсэн энд дурдагдаагүй. ЕХ-ны мөнгөгүй бол түүний хэрэгжилт боломжгүй юм!
 
#
grafists. » grafists. 15.janvāris 2018 20:37 atbildēt
Ах ты блядь! Опять! Да когда же ты сдохнешь тварь! Прекрати воровать чужие ники, сука паскудная! Иди на хуй, урод!!! Oh, you fucking whore! Again! But when will you die? Stop stealing other people's nicks, you bitchy bitch! Fuck you, freak!!!
 
Pievienot komentāru
Vārds *
Komentārs *
 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers