Piektdiena, 26.aprīlis

redeem Alīna, Rūsiņš, Sandris

arrow_right_alt Izklaide \ Mūzika

RECENZIJA: Bonobo "Migration"

© Publicitātes foto

Losandželosā dzīvojošais britu mūziķis, producents un dīdžejs Bonobo, īstajā vārdā Saimons Grīns, iepriecinājis (bet varbūt dažus arī apbēdinājis) cienītājus ar jaunu albumu, kas viņa karjerā pēc skaita ir sestais studijas lieldarbs. Savus skaņdarbus Bonobo bāzē uz elektroniskās mūzikas un triphopa pamatiem, piešaujot tiem kādu devu soulmūzikas – nekas nav mainījies arī jaunajā ripulī. Jāpiebilst, ka tā ierakstīšanā roku pielikuši arī vairāki viesmūziķi, no kuriem pazīstamākais laikam ir Niks Mērfijs, austrāliešu dziedātājs un komponists, kurš savulaik bija pazīstams ar skatuves vārdu Chet Faker.

PAR. Albums ieturēts patīkamos, relaksējošos toņos - kaut kur tika lasītas pārdomas, ka to vislabāk izmantot kā «soundtreku gulēšanai džakuzi», kas nudien varētu labi atbilst patiesībai. Katra kompozīcija gan ir atšķirīga, tāpēc vainot Bonobo vienveidībā nebūtu pareizi. Nav brīnums, ka «Migration» ir pārliecinoši labākais viņa albums no komerciālā viedokļa - piektā vieta Apvienotās Karalistes topā vien ir ko vērta! Par šo darbu labāk spriest šāda stila mūzikas speciālistiem, bet muzikāli izglītoties kārajiem varētu ieteikt hipnotisko kompozīciju «Outlier».

PRET. Šķiet, šis albums tomēr būs derīgs tikai Bonobo un viņa ritmu pielūdzējiem - konkrētā laikā un konkrētās vietās. Pārējiem šī mūzika būs tikai fons, nekaitinošs un neuzbāzīgs, tomēr pilnīgi vienaldzīgs.

*Materiāls tapis sadarbībā ar mūzikas veikalu “Randoms”.