Piektdiena, 17.maijs

redeem Dailis, Herberts, Umberts

arrow_right_alt Pasaulē

Karaliskajai ģimenei tuvu stāvoša persona atklāj patiesību par princi Hariju

© Scanpix

Bijusī karalienes Elizabetes II preses sekretāre Ailsa Andersone nesen sniedza interviju, kurā atklāti stāstīja par laiku darbā ar karalisko ģimeni. Intervijas laikā sieviete atcerējās princi Hariju, kurš, pēc viņas vārdiem, gadu gaitā ir ļoti mainījies. Ar stāstu dalās "tv3.lt".

Karalienes Elizabetes II bijusī preses sekretāre Ailsa Andersone sniedza interviju "Times Radio", kurā stāstīja par princi Hariju, kurš šobrīd ir atteicies no karalisko pienākumu pildīšanas. Ailsa sacīja, ka Harijs vienmēr bijis "burvīgs, jūtīgs un interesants", tāpēc viņa esot bijusu pārsteigta un apbēdināta par viņa lēmumu atkāpties no karaliskajiem pienākumiem.

“Atceros, ka viņi visi trīs - princis Viljams, Keita Midltone un princis Harijs - strādāja kopā un piedalījās dažādos projektos. Viņi izskatījās kā patiešām lieliska komanda, kas šodien rada vilšanos. Viņi baidās atbalstīt viens otru.”

Ailsa piebilst, ka princis Harijs gadu gaitā esot ļoti mainījies.

"Viņš pilnībā mainījās no cilvēka, kuru pazinu. Es atceros, ka sākumā viņš nevarēja izdarīt neko sliktu, viņš bija kara varonis, viņš kalpoja, viņš bija uzticīgs, viņš piedalījās "Invictus Games" un viņš nekad nebija īpaši uzstājīgs," viņa teica.

Kopš pārcelšanās uz ASV kopā ar sievu Meganu Mārklu Harijs dzīvo Kalifornijā kopā ar diviem bērniem - Ārčiju un Lilibetu.

Pāris pēdējos gados ir uzsākuši dažādus biznesus, no kuriem jaunākais ir Meganas dzīvesstila zīmols "American Riviera Orchard".

14. martā Megana sociālajā tīklā "Instagram" izveidojis jaunu kontu ar nosaukumu "American Riviera Orchard". Tajā dienā tika publicēta arī vietne ar tādu pašu nosaukumu. Viņas "Instagram" biogrāfijā ir rakstīts: “Megana, Saseksas hercogiene. Izveidota 2024. gadā." Šķiet, ka nosaukums "American Riviera Orchard" ir atsauce uz Santabarbaru Kalifornijā, kur Megana dzīvo kopā ar princi Hariju un viņu diviem bērniem.

Saskaņā ar "Travel & Leisure", Santbarbara jau vairāk nekā 100 gadus tiek saukta par "Amerikas Rivjēru" tās mērenā klimata un skaistās ainavas, kā arī pārtikas un vīna kultūras dēļ. Logotips ietver arī Montesito, tās apkaimes nosaukumu, kurā viņi dzīvo. Megana ir arī reģistrējusi preču zīmi ar tādu pašu nosaukumu.

Zīmols plāno tirgot galda piederumus, dzērienus, virtuves piederumus un ēdamus gardumus.