Piektdiena, 17.maijs

redeem Dailis, Herberts, Umberts

arrow_right_alt Pasaulē

Kas kopīgs Arnoldam Švarcenegeram un "Lidl"?

© Publicitātes foto

Holivudas zvaigzne Arnolds Švarcenegers ir kļuvis par “Lidl” zīmola PARKSIDE jauno seju! Ar vārdiem “Tu to vari!” viņš motivēs PARKSIDE TV reklāmās un sociālajos medijos, daloties ar saviem panākumu noslēpumiem. Skatītāji varēs izjust viņa karjeras leģendārākos momentus, kas tiks izspēlēti PARKSIDE DIY (Do It Yourself) jeb “dari pats” pasaulē.

“Švarcenegers un PARKSIDE: Tas tik ir pārītis!” Kristofs Pols (Christoph Pohl), “Lidl International” galvenais iepircējs, skaidro: “Pateicoties nepārtrauktai attīstībai vairāku gadu garumā, ir radīts PARKSIDE zīmols, kas jau daudzus mūsu klientus ir iedvesmojis ar savu augsto kvalitāti, nepārspējamu cenas un snieguma attiecību, iespaidīgu instrumentu izvēli un pievilcīgu dizainu. Arnolds Švarcenegers iemieso daudzas no mūsu vērtībām. PARKSIDE nozīmē - pašam tikt galā ar darbiem. Mēs gribam dot pārliecību cilvēkiem, ka viņi to var! Arnolds Švarcenegers ir darītājs, viņš ir īsts, apņēmības pilns un pavisam vienkāršs. Mēs esam lepni, ka viņš tagad ir daļa no PARKSIDE komandas.”

DIY - dari pats - tas ir PARKSIDE. Zīmols, kas īpaši radīts visiem tiem, kam patīk uzrotīt piedurknes un remontēt, būvēt vai darboties dārzā. Šo instrumentu, dārza kopšanas rīku un citu preču klāsts ir pieejams tikai “Lidl” veikalos.

Arnoldam Švarcenegeram darba rīki nav sveši. Viņš ir strādājis celtniecībā un viņam patīk radīt lietas. Tas ir vēl viens iemesls, kāpēc šī sadarbība aktierim būs panākumiem pilna. Viņš uzsver - “Tu to spēj! - tā tieši ir mana attieksme. Tev ir jātic sev, tāpēc es esmu PARKSIDERis.”