Trešdiena, 1.maijs

redeem Ziedonis

arrow_right_alt Latvijā \ Rīgā

Āgenskalna tirgū šodien īpaši dažādi un garšīgi piedāvājumi

© Romāns Kokšarovs/f64

Šodien no plkst.9 līdz 19 Āgenskalna tirgū notiks zīmola "Novada garšas" sezonas noslēguma pasākums "Nogaršo Latviju Rīgā!", aģentūru LETA informēja Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centra (LLKC) pārstāvji.

Pasākums tiks atklāts plkst.10 ar Pārtikas produktu kvalitātes konkursa uzvarētāju apbalvošanu.

Konkursa žūrija, kurā piedalās Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitātes Lauksaimniecības un pārtikas tehnoloģijas fakultātes eksperti, Rīgas radošās industrijas tehnikuma pārstāvji, restorānu īpašnieki, šefpavāri un vīnziņi, deviņās kategorijās novērtējuši 74 ražotāju 187 produktus, informē LLKC.

Visas dienas garumā Āgenskalna tirgus āra teritorijā varēs iegādāties produktus no reģioniem, tostarp arī "Novada garšas" konkursa "Tautas garša" godalgotos produktus.

Savukārt tirgus paviljona otrajā stāvā notiks vairākas meistarklases. Tostarp dzīvesstila blogere Laura Grēviņa "Mazo pavāru skoliņā" gatavos pankūkas ar sāļu pildījumu, "OnPlate" uztura speciāliste Samanta Elizabete Ozola prezentēs skolēnu ēdienkarti, Latvijas Dabas fonda "Pļavas" zīmola dalībnieks SIA "Rukši" piedāvās iepazīt liellopa gaļu, bet dzērienu un viesmīlības eksperta Gundara Lasmaņa vadībā notiks kokteiļu meistarklase.

Savukārt plkst.13.30 notiks meistarklase, kurā apmeklētāji varēs uzzināt, kā top Rucavas baltais sviests, kas iekļauts Eiropas Savienības aizsargāto ģeogrāfiskās izcelsmes norāžu reģistrā.

Pasākumā uzstāsies grupas "Raxtu raxti" soliste Kristīne Kārkla-Kalniņa, dziedātājs Goran Gora jeb Jānis Holšteins-Upmanis, dziesminieks Dzintars Lipors, Mārtiņš Kanters un grupas "Laime pilnīga" solists Ervīns Ramiņš.

Jau ziņots, ka zīmols "Novada garša" ir ilgtspējīga vietējās pārtikas sistēma, kas nodrošina Latvijas izcelsmes pārtikas produktu izsekojamību un kvalitāti.

"Novada garšas" mērķi ir nodrošināt zīmola atpazīstamību, izveidot Latvijas pārtikas produkcijas katalogu ar vietējās izcelsmes pārtikas ražotājiem un pārstrādātājiem, rīkot pasākumus, konferences, konkursus un meistarklases ar zīmolu "Novada garša", popularizējot vietējo pārtiku un tās atpazīstamību Latvijā, Eiropas Savienībā un pasaulē.