Sestdiena, 27.aprīlis

redeem Klementīne, Raimonda, Raina, Tāle

arrow_right_alt Latvijā

Pircējs sašutis par pieredzēto "IKEA"

© Mārtiņš Zilgalvis/MN

“Vai ir iespējams apjautāties “IKEA” veikala vadībai, kāpēc no veikala izkļūt var tikai veicot milzu labirintu?", "Bez Tabu" Sūdzību dēlī vaicā Kārlis.

"Kā esi uzbraucis augšā pa ieejas eskalatoru, atpakaļ ceļa vairs nav, tikai piespiedu gājiens vai skrējiens (atkarībā no vajadzības) cauri visam veikalam. Nav tā, ka to nevarētu nodrošināt - pie ieejas ir lifts, kur vecāki ar bērnu ratiem var uzbraukt augšā uz 2. stāvu, bet šim liftam ir atcelta iespēja nobraukt atpakaļ uz 1. stāvu. Ja esi aizmirsis maku vai bērnam rezerves pamperu, jaunam vēl tā, bet vecāka gadagājuma cilvēkam tas var izvērsties par veselu cīņu. Pieļauju, ka pie lifta dežurējošajam apsargam ir atļauts šo funkciju liftam iespējot, sniedzot prezentāciju par situācijas nopietnību, bet kāpēc tas būtu jādara?” vaicā Kārlis.

IKEA korporatīvo pakalpojumu vadītājas Baltijas valstīs Renata Dantė komentārs par Kārļa sūdzību: "Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, kas bija jāpiedzīvo mūsu apmeklētājam. Mēs vienmēr cenšamies nodrošināt vislabāko klientu pieredzi, vienlaikus ievērojot arī IKEA globālā koncepta vadlīnijas, kas paredz, kādam jābūt IKEA veikalu izkārtojumam visā pasaulē. Kā minēja apmeklētājs, nepieciešamības gadījumos vienmēr palīdzību sniegs IKEA darbinieki."