Izlasi! "Swedbank" izplata informāciju visiem klientiem
 
©F64

Saistībā ar "Swedbank" veiktajiem informācijas tehnoloģiju (IT) modernizācijas darbiem naktī uz ceturtdienu, 11.janvāri, iespējami īslaicīgi pārtraukumi bankas maksājumu karšu un internetbankas darbībā, pavēstīja "Swedbank" mediju attiecību vadītāja Kristīne Jakubovska.

Viņa informēja, ka naktī uz 11.janvāri no pusnakts līdz plkst.6 notiks ikmēneša IT uzlabojumu ieviešana "Swedbank" sistēmās. Darbu laikā iespējami īslaicīgi traucējumi "Swedbank" karšu, maksājumu pakalpojumu un internetbankas darbībā.

Vienlaikus Jakubovska arī pavēstīja, ka turpmāk "Swedbank" internetbankā "Smart-ID" lietošanai vairs nevajadzēs ievadīt personas kodu.

"Turpmāk "Smart-ID" lietotājiem pietiks ierakstīt "Swedbank" internetbankā tikai savu lietotāja numuru, lai ģenerētu piekļuves "Smart-ID" kodu, jo bankas sistēma personas kodu atpazīs automātiski," sacīja Jakubovska, piebilstot, ka "Swedbank" mobilajā lietotnē jau līdz šim sistēma pēc pirmā pieslēguma ar "Smart-ID" atpazina lietotāju, un nākamajās pieslēguma reizēs personas kods klientiem vairs nebija jāvada.

Regulārie sistēmu uzturēšanas darbi tiek veikti naktīs, lai minimizētu neērtību iespējamību.

2017.gada septembra beigās "Swedbank" bija izsniegusi 993,2 tūkstošus maksājumu kašu, kas ir 44,2% no kopumā banku izsniegtajām maksājumu kartēm Latvijā, liecina Latvijas Komercbanku asociācijas dati.

Pēc aktīvu apmēra "Swedbank" ir lielākā banka Latvijā.