Dārgāku burgeru pārdošana uzlabojusi "McDonald's" peļņu

Dārgāku burgeru pārdošana palīdzējusi kompānijas McDonald's trešā ceturkšņa peļņai pieaugt par 6%, atsaucoties uz "BBC", ziņo portāls "db.lv".

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes tīrā peļņa laika posmā no jūnija līdz septembrim pieaugusi līdz 1.3 miljardiem ASV dolāru no 1.2 miljardiem ASV dolāru pirms gada.

McDonald's informējis, ka ASV esot iecienīti tā jaunie, dārgākie produkti, piemēram, Angus Third-Pounder burgeri.

Kompānijas ceturkšņa pārdošanas apjomi pieauguši par 2.5% ASV, 5.8% - Eiropā un 2.2% Āzijā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Tā norādījusi, ka jauno, dārgāko produktu pārdošana arī palīdzējusi veicināt pārdošanu Eiropā.

McDonald's sagaida, ka pārdošanas apjomi saglabāsies pozitīvi arī oktobrī, neraugoties uz faktu, ka cilvēki mazāk ēd ārpus mājas.

Izklaide

Alternatīvā roka grupas “The Tunes” debijas albums, kuru, kā viņi paši saka, prezentē ar lepnumu. “Albums piedāvā plašu mūzikas ceļojumu, kurā katrs skaņdarbs atklāj jaunu sajūtu, domu un emociju pasauli. Ar šo debijas projektu grupa vēlas izzināt nezināmo, atrast neredzēto un piedzīvot nepiepildīto, piedāvājot klausītājiem aizraujošu mūzikas un pašatklāsmes pieredzi.”