Luksusa modes zīmoli cenšas dažādot savu produktu piedāvājumu, lai sasniegtu plašāku auditoriju un iegūtu lielāku atpazīstamību.

Louis Vuitton boksa komplekts, 175 000 USD

Publicitātes foto

Saint Laurant skrituļdēlis (zelta), 2592 USD

Publicitātes foto

Sporta aprīkojuma ražošana ļauj tiem iekļūt jaunos tirgos, potenciāli piesaistot jaunus klientus, kuriem ir svarīga gan mode, gan sports.

Chanel tenisa komplekts, 1860 USD

Publicitātes foto

Luksusa zīmoli bieži vēlas saistīt sevi ar noteiktu dzīvesveidu vai tēlu. Ražojot sporta inventāru, viņi var pieskaņoties sportiskam, aktīvam un veselīgam dzīvesveidam, pat ja viņu klienti nav profesionāli sportisti. Tas palīdz nostiprināt zīmola tēlu un piesaistīt patērētājus, kuri vēlas būt saistīti ar noteiktu statusu.

Coach beisbola bumbiņa (ādas), 43 USD

Publicitātes foto

Dažkārt luksusa modes zīmoli veido sadarbības ar profesionāliem sportistiem, sporta komandām vai ar sporta preču zīmoliem, lai kopīgi radītu produktus. Šāda sadarbība izraisa plašu rezonansi, veicina atpazīstamību dažādai auditorijai.

Bieži vien tiek veidoti ierobežota daudzuma produkti, kas piesaista kolekcionārus. Šo produktu ekskluzivitāte var būt spēcīgs pirkšanas stimuls.

Prada x Adidas

Publicitātes foto

Šī sadarbība apvienoja Prada zināšanas augstākās klases modes un meistarības jomā ar Adidas sporta apģērbu. Prada x Adidas kolekcija ietvēra apavu un aksesuāru klāstu, kas apvienoja abu zīmolu dizaina estētikas elementus.

Adidas by Stella Mccartney

Publicitātes foto

Adidas by Stella McCartney ir unikāla partnerība modes un sporta apģērbu jomā. Kopš 2005. gada tā izstrādā augstas veiktspējas sporta apģērbu kolekciju sievietēm dažādās kategorijās, arī skriešanā, jogā, tenisā un peldēšanā.

Louis Vuitton x Supreme skrituļdēlis, 34947 USD

Publicitātes foto

Luksusa zīmoli izmanto savus resursus, lai izstrādātu augstākās kvalitātes un materiālu, tehnoloģiski progresīvu sporta aprīkojumu ar modernu dizainu, kas piesaista ne tikai modes, bet arī sporta entuziastus, kas novērtē augstas kvalitātes aprīkojumu.

Tiffany & Co galda tenisa raketes, 700 USD

Publicitātes foto

Šis galda tenisa komplekts ir izgatavots no tīra amerikāņu valrieksta, un tas ir klasiskā melnā krāsā un raksturīgajā tirkīza tonī. Turklāt, tā kā tās ir no Tiffany’s, protams, ka tajās ir kaut kas no sudraba. Šis galda tenisa komplekts ir iepakots ādas maciņos , un tam ir arī ādas rokturi. Tā kā Tiffany’s vienmēr ir bijis pazīstams ar savu tirkīzzilo mazo kastīti, arī šim komplektam ir raksturīgais iepakojums. Komplektā nāk trīs bumbiņas, uz kurām ir iespiests Tiffany’s logotips.

Loewe galda tenisa raketes (koka), 543 USD

Publicitātes foto

Liels uzsvars tiek likts uz dizainu un estētiku. Šādu zīmolu sporta aprīkojumam ir stilīgs un vizuāli pievilcīgs dizains, kas piesaista pircēju.

Louis Vuitton hanteles, 2300 USD

Publicitātes foto

Saint Laurent hanteles (marmora), 1342 USD

Publicitātes foto

Taču bieži vien grezns sporta aprīkojums ir vienkārši statusa simbols. Lielākajai daļai personu šādi priekšmeti simbolizē panākumus un pārticību, un viņi ir gatavi piemaksāt par sporta aprīkojumu, kas ir no labi pazīstama luksusa zīmola, tā ekskluzivitātes un prestiža dēļ.

Chanel surf dēlis, 6450 USD

Publicitātes foto

Fendi slēpes

Publicitātes foto

Fendi zīmolam ir pieejama vesela slēpošanas apģērbu, aksesuāru kolekcija.

Publicitātes foto

Patērētāji, kuri jau ir uzticīgi kādam noteiktam luksusa modes zīmolam, izmantos arī sporta aprīkojuma piedāvājumam, parādot savu lojalitāti.

Louis Vuitton lecamaukla, 890 USD

Publicitātes foto

Lecamauklai ir ādas rokturi ar zīmolam raksturīgo logotipu apdruku.

Alexander Wang lecamaukla, 193 USD

Publicitātes foto

Lecamaukla ir no ādas un ar zelta rokturiem.

Uzdod sev interesējošo jautājumu NRA Dzīvesstila ekspertiem, sūtot to uz e-pastu: dzivesstils@nra.lv