Satiksme: Cik apmierināti ar sabiedrisko transportu ir rīdzinieki? 11 komentāri
 
Satiksme

Cik apmierināti ar sabiedrisko transportu ir rīdzinieki?

 
f64

Absolūts vairākums “Rīgas satiksmes” klientu sabiedrisko transportu Rīgā vērtē atzinīgi – 77% respondentu ir pilnīgi vai drīzāk apmierināti ar sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu, vēsta uzņēmuma dati.

Tā liecina 2017. gada martā tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra “SKDS” veiktais pētījums, kurā kopumā piedalījās 1305 nejauši izvēlēti respondenti, kas ir Rīgas pilsētas patstāvīgie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

"Rīgas satiksme"

Lielākā daļa “Rīgas satiksmes” klientu sabiedriskā transporta pieejamību un pakalpojuma kvalitāti vērtē atzinīgi - attiecīgi 87% un 80% respondentu. Izvērtējot rādītājus vairāku gadu griezumā, apmierināto iedzīvotāju kļūst vairāk, piemēram, 2015. gadā pozitīvi pieejamības faktoru vērtēja 80% klientu, kvalitāti - 78%.

Ar sabiedrisko transportu saistītie aspekti tika vērtēti ļoti labi vai labi. Piemēram, 91% ir pilnībā apmierināti vai drīzāk apmierināti ar informācijas pieejamību par sabiedriskā transporta kustības grafikiem, 82% atzinīgi vērtē sabiedriskā transportlīdzekļu vadītāju braukšana kultūru, tikpat - 82% aptaujāto ir apmierināti ar komforta līmeni tramvajos, trolejbusos un autobusos. 79% ir apmierināti ar apkuri tramvajos, trolejbusos un autobusos aukstajā laikā, savukārt 75% respondentu pozitīvi vērtē pieejamo biļešu klāstu.

Lai uzzinātu klientu vēlmes un apmierinātību, kā arī uzlabotu sniegtā pakalpojuma kvalitāti, “Rīgas satiksme” reizi divos gadus veic klientu apmierinātības pētījumu.

Plašāku informāciju par „Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos „twitter”, „facebook”, „draugiem.lv”.

Komentāri [11]
#
Dārgākais Baltijas valstīs 17.jūnijs 2017 18:13 atbildēt
Rīgā, lkm LV vispār, ir dārgākais sabiedriskais transports Baltijas valstīs.
 
#
Mana pieredze 17.jūnijs 2017 18:09 atbildēt
Cena neatbilst pakalpojuma kvalitātei. Vecs, viens, visbiežāk smirdīgs vagons, no rītiem pie Arkādija parka pārpildīts. Cena, manuprāt, neatbilst pakalpojuma kvalitātei. Ja salonā uzrodas agresīvs, citus apdraudošs pasažieris, kurš pārkāpj gandrīz visus sabiedriskā transporta lietošanas noteikumus, tad pasažieriem ar situāciju salonā jāspēj tikt galā pašiem. Tāda ir mana pieredze. Sab. transp.vadītājs ja arī pieteiks dispečerim ārkārtas situāciju, tad visa maršruta garumā nekāda palīdzība -ārkārtas situācijas risināšana no salona ārpuses nenotiks.
 
#
10+ » Mana pieredze 17.jūnijs 2017 18:11 atbildēt
10+
 
#
muša 15.jūnijs 2017 21:24 atbildēt
Es arī esmu sajūsmā ostīt superīgo bomžu aromātu.
 
#
Uh 15.jūnijs 2017 14:46 atbildēt
Esmu apmierināts.
Cik es zinu ka Sarmīte Ēlerte nav apmierināta ,jo nav braukusi un nezin cik biļete maksā.
 
#
forši 15.jūnijs 2017 14:45 atbildēt
vizina kā kungus, kam nepatīk, lai kāpj ārā
 
Skatīt visus 11 komentārus >
Pievienot komentāru
Vārds *
Komentārs *
 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers