Jau ziņots, ka pēdējās dienās īstu vētru sociālajos tīklos sacēlusi Saeimas deputāte, un “Tikumisko'' grozījumu iniciatore Jūlija Stepaņenko. Šodien J. Stepaņenko vērsusies pie sociālo tīklu lietotājiem ar vēlmi apspriest skandalozo biedrības DIA+LOGS sociālo reklāmu - “Piesmej kaulaino, lieto prezi saulaino”.
“Vēlētos redzēt visu šīs sociālās kampaņas atbalstītāju tikpat kaismīgu aizstāvības runu arī šim te veidojumam. Prieks, ka tas vairs "nerotā" Rīgas ielas,” savā sociālā tīkla facebook profilā ierakstījusi deputāte, papildinot ierakstu ar skandalozās reklāmas bildi.
Šeit gan jāpiezīmē – daudzi sociālo tīklu lietotāji deputātei tomēr oponējuši atzīstot, ka forma šai reklāmai nav bijusi pati veiksmīgākā, bet uzsverot – šīs reklāmas mērķis tomēr bijis pievērst jauniešu uzmanību arvien pieaugošajai HIV izplatībai Latvijā.
Pati biedrības DIA +LOGS vadītāja Ruta Kaupe, jau iepriekš portālam nra.lv norādījusi, ka šīs reklāmas forma bijusi tendēta uz riska grupās esošu jauniešu uzrunāšanu.
Jāatgādina, ka Saeimas deputāte Jūlija Stepaņenko savā sociālā tīkla facebook profilā bija publicējusi kāda vides projekta reklāmas plakātu, kurš aicina uz iecietību izmantojot četrus tēlus, bezpajumtnieku, HIV inficētas sievietes meitu, vīrieti ratiņkrēslā un geju. J. Stepaņenko savā publikācijā plakātu nodēvējusi par „ķēzījumu” kurš pazudīs jau rīt. Tas izsaucis sašutumu twitter lietotāju vidū.