Vīrietis portālā "sudzibas.lv" raksta, ka pēc pasūtījuma saņemšanas picu nācās izmest miskastē.
Vīrietis portālā "sudzibas.lv" raksta, ka pēc pasūtījuma saņemšanas picu nācās izmest miskastē.
"Nekad, iegaumējiet, nekad nepasūtiet picu "Lulū Picā". Vakar pasūtīju un picā atradu matu. Protams, uzreiz to izmetu. Zvanu viņiem un prasu, vai pienākas kaut kāda kompensācija. Atbilde mani nogalināja - jā, mēs varam jums piedāvāt 20% atlaidi nākamajam pasūtījumam. Es prasu, vai tas ir kāds joks? Jūs gribat man vēl vienu picu ar matiem atvest? Nē, paldies. Tad mēs jums palīdzēt nevaram, teica meitene," pauda klients, piebilstot, ka tas jau nav pirmais miskēklis ar šo picēriju.
Tikmēr komentāros cilvēki neizpartnē par to, kādu tad rīcību klients gaidīja no operatora.
"Operatoram ir standarta atbilde. Un piedāvājums bija ļoti normāls. Un vispār, ja jau tas nav pirmais misēklis, kāpēc neizvēlaties citu kafejnīcu?" teikts kādā komentārā.
Jāpiebilst, ka šī situācija tika veiksmīgi atrisināta. Kā atklāj pats sūdzības autors, uzņēmums ar viņu sazinājās un atvainojās.
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.