Lai arī Dakāras 2012 1. posmā bija jāpārvar tikai 57km, vairākiem iekšdedzes dzinēja automobiļiem neizdevās aizbraukt līdz finišam. No sacensībām reģistrētajiem 174 vieglajiem automobiļiem, pirmo finišu sasniedza tikai 154 automobiļi, tostarp Latvijas OSCar eO, kas finišēja 123. vietā. 2.posmā finišēja 125 automobiļi, un eO ieņēma 121. vietu.
Iepazīstoties ar 1.posma visu automobiļu rezultātiem, redzam, ka eO ar iegūto 123.vietu (distances laiks - 01:13:46) atrodas grafika vienmērīgajā posmā, kas turpinās līdz apm. 130.vietai. Šajā grafika posmā distances laiki pieaug lēni un vienmērīgi un eO nekādi neizceļas starp citiem automobiļiem. Pēc 140.vietas grafika raksturs mainās un liecina par automobiļu distances laika lēcienveidīgu palielināšanos.
Iepazīstoties ar visu automobiļu rezultātiem 2.posmā, redzam, ka grafika raksturs mainās pēc 100.vietas, bet salīdzinoši mazāk. Arī 2.posmā, braucot atbilstoši savai stratēģijai un finišējot 121.vietā, eO distances laiks uz kopējā fona principiāli neizceļas.
Tātad, pirmie divi Dakāras posmi ir apliecinājuši, ka elektriskās piedziņas automobiļa sniegums ir līdzvērtīgs tradicionālās piedziņas automobiļu sniegumam arī garās un smagās distancēs.