Atpakaļ uz nra.lv

"Izlamāja kā mazu bērnu"; pircējai trūkst vārdu par notikušo veikalā Jelgavā

tautaruna.lv 21.janvāris 2019, 9:30
 
F64
Kādas sievietes mēģinājums veikalā norēķināties pašapkalpošanas kasē beidzies nelāgi pārdevējas attieksmes dēļ.
Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka nepatīkamais incidents noticis Jelgavā, tirdzniecībvas centrā "Pilsētas pasāža".

"Iegāju Maximā Jelgavas Passāžā, noskaņojums bija uz nulles, tēvs slimnīcā ar ar asins izplūdumu smadzenēs, ienācu noraudājusies, domas šaudās. Saliku grozā nepieciešamos pirkumus, gāju uz pašapkalpošanas kasi, nesanāca pareizi sameklēt kases iekartā vajadzīgo ābolu sķiru, vērsos pēc palīdzības pie konsultantes -pārdevējas Ināras, saņēmu atbildi, ka nevaru sameklēt attiecīgo kategoriju slinkuma dēļ, jo negribu meklēt pareizos ābolus sarakstā, ka viņai tagad ir jāceļas no datora prom un jaiet pie manis, viss bija pateikts rupjā formā. Man, pircējam, veikala darbinieks aizrādīja, ka nemāku pareizi sameklēt attiecīgo produktu, mani izlamāja ka mazu bērnu. Kāpēc? Neitrāls cilvēks, kurš pilda darba pienākumus, kuros ietilpst laipna klientu apkalpošana, uzdrīkstas svešu cilvēku salamat kā pašas bērnu?" raksta pircēja.

Viņa uzsver, ka nesaprot, kāpēc pardevēji tā izturas pret klientiem, piebilstot, ka viņu šāda attieksme aizvainoja.

Tikmēr komentāros tiek norādīts, ka "Latvijā visur ir slikta klientu apkalpošana"

"Latvijā it visur ir slikta klientu apkalpošana. Cilvēkiem maksā 430-500 € un gaida, ka tie skries un plēsīs di**u par šādu samaksu. Šeit ir jāvaino darba devēji, jo strādāt 12h maiņas par 500€ nav normāli. Tā ir mūsdienu verdzība," teikts komentārā.

Jāpiebilst, ka pircēji ik pa laikam sūdzas par pārdevēju nelaipno attieksmi. Tā nesen kāds pircējs sūdzējies par pārdevēju veikalā "Top" Talsu novadā.

Avots

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 10:31

Jaunākās diskusijas