Komentāri: "Rail Baltica" projekts kā aklās zarnas izgriešana caur papēdi

viesis

Tā ir tāda nacionālā īpatnība- verga domāšanas un mazvērtības kompleksu kokteilis. Ir gadījies redzēt kā, it kā normāli cilvēki, saskaroties ar Eiropas naudu un projektiem, sāk jukt prātā un celt tādas smilšu pilis, ka nevar saprast, vai viņi vispār skolā ir gājuši un matemātiku mācījušies. Tieši tas pats ir arī ar RB. Nabadzīgas Eiropas nomales "elite" ieraudzījusi šos skaitļus, vairs nav spējīga racionāli domāt un darboties...... un maksāsim par to visi :(

14.jun Atbildēt
janis

kāds papēdis - cilvēki reāli nopelnīja, ja to negrib meklēt, jo atradīs savējos, tad par par aklo zarnu varēja paklusēt.

14.jun Atbildēt
Rolands

Tā vien šķiet, ka kārtējais Airbaltic, no Valsts budzēta(no tautas maka), tikai reizināts vismaz ar 10-20. Kas mums bagātai valstij ko nesamaksāt, tautai siksnu ap kaklu, lai mazāk rij, būs veselīgāk!

14.jun Atbildēt
ivars

Lai Latvijā realizētu šādu projektu vajadzīga valsts iesaiste , izvērtējot projekta pamatotību , realizācijas iespējas ,lai būtu vadība un atbildība. Kad starpkaru Latvijā cēla Liepājas cukura fabriku prezidents K. Ulmanis ,lai uzraudzītu darbu gaidu uz laiku pārcēlās dzīvot Liepājā. Stingrā uzraudzībā cēla Ķegumu. Tagad pie lieliem projektiem ķēpājas t.s. kapitālsabiedrības liekot lietā savas fantāzijas.

14.jun Atbildēt
eironene

Naudas ir tik daudz, kā nekad!!!!!

Gadsimta afēra- sodīts netiks neviens. Digitālā TV, Zelta tilts, VID ēka, u.t.t

Idioti ( teica KR) esam mēs, kas mājās šausminās, bet skaļi pateikt nevaram .

Jau sākumā likās, ka būs mēsli, atliek atcerēties potenciālos metro cēlājus Rīgā.

Tagad vienkārši gribas vemt.

14.jun Atbildēt
Kurpe

Kronis visam ir tie daži balsti Daugavā, kurus sāka stutēt, kad jau visiem, izņemot Kariņu un Siliņu, bija skaidrs, ka piķa nav un drīzumā nebūs.

Visas darbības ap centrālo staciju un lidostu uzskatāmi liecina, ka tas viss ir tikai un vienīgi piķa slaukšanas pasākums - darbība darbības pēc. Bez reāla plāna kaut kāda nebūt mērķa sasniegšanai.

Bet tā kā Latvijā atbildība ir tikai tiem, kas nav saistīti ar nomenklatūru un politmafijas aprindām, tad bez stresa - tāpat nekas par to nebūs!

14.jun Atbildēt
eironene

Miljardu izmaksas, miljoniem parādu- tas ir vāks! Ātrāk visus uz Liepājas cietumu! Vairs nav gala!

14.jun Atbildēt
baiba baibiņa

Re kā būvēja dzelzceļu pirms 165 gadiem ar lāpstām, āmuriem un zirgu transportu. ===1858. gadā tika apstiprināti akciju sabiedrības statūti un saņemta būvniecības atļauja. Tā paša gada 8. maijā Vidzemes ģenerālgubernators kņazs Suvorovs svinīgā ceremonijā atklāja Rīgas-Daugavpils dzelzceļa izbūves darbus. 10,5 miljonu rubļu vērtā angļu inženieru vadībā izbūvētā divceļu dzelzceļa līnijas oficiālā atklāšana norisinājās 1861. gada 12. septembrī. === Nepilni trīsarpus gadi, un gatavs. Bez skandāliem un sadārdzinājumiem.

14.jun Atbildēt
Arturs Ozols

Tas ka lielas būves pie mums iestrēgst gadiem ilgas muldēšanas gaiteņos , nav nekāds noslēpums. 19.gs. līniju Rīga - Daugavpils uzcēla 3,5 gados , ar zirgiem un lāpstām !!! Ar ekskavatoriem un pašizgāzējiem to var izdarīt vismaz par gadu ātrāk ,2,5 gados ! Mums runā - 10 gadus un skraida ar papīriem neko neceļot . Pēc 10 gadiem noskaidrojas ,ka neesot saimnieka ! Un inflācijas nauda šajos gados kļuvusi 3x lētāka. 5 miljardu vietā vajadzēšot 15 !!! Tā pieaugot IKP ??? Kā saukt šādu ļautiņu zemi ? Nudien nezinu ...

14.jun Atbildēt
Valdis

Tas jau NRA ie kāds n-tais raksts par RailBaltic.

Nesaprotu par ko šeit visi cepās.

RailBaltic ir politisks projekts, lai nodalītu civilizāciju no mežoņiem. Līdzigi kā atslēgšanās no krievijas elektroapgādes sistēmas, propogandas kanāliem u.t.t.

Ekonomiski tas ilgu laiku būs mīnusos, tam ir izdalita Eiropas nauda un daļa jāsedz Igaunijai, Latvijai un Lietuvai pašai. Naudu daļēji esam notralinājuši, nozaguši vai nelietderīgi izmantojuši.

Tāpēc, pirmkārt, ir jāatrod vainigie (viņu ir ļoti daudz), jāiedot viņiem lāpatas un jāsūta škūrēt granti topošajā dzelzceļa uzbērumā. Pēc tam jāsameklē papildus nauda un jāpabeidz projekts.

Jo atrāk mēs reali atdalīsimies no tās šļuras, ko sauc krievija, jo normālāk sāksim dzīvot.

14.jun Atbildēt
Artūrs Malta

Valdi,

boļševiki vēlas saglabāt Padomju iekārtu!

14.jun Atbildēt
Artūrs Malta

Padomju iekārtas stutes un balsts ir ierēdņi!

1938.gada bija 18908 ierēdņi, tagad ir ap 330 000 un būs vel, jo pieņēma likumu par partnerību! Partnerības institūtā jau atkal būs kāds 1000 ierēdņu.

Lai dzīvo Padomju Latvija!

14.jun Atbildēt
Valdis atbilde Artūrs Malta

Tu vari izteikties sakarīgāk?

14.jun Atbildēt
Artūrs Malta

PSRS laikā meklēja iespēju ārstēt zobus caur pakaļu!

Tagad boļševiku valdība mēģina uzcelt dzelzceļa līniju bez projekta!!!

14.jun Atbildēt
Valdis

Ok.

15.jun Atbildēt

Komentēt