Komentāri: Ja opozīcija aicina "skolotāju" iejaukties, lai tiktu pie varas, tad tā nav varai gatava

Kāda tam nozīme, kritīs vai nekritīs šī valdiba?

Šobrīd neko daudz jēdzīgāku izveidot nav iespējama.

Cerība paliek uz nākamajām Saeimas vēlēšanām.

Un nav jāskatās uz nosaukumiem ZZS, NA, AS...Vajag paskatīties uz personālijām, redzēsiet kāda drūma aina atklājas.

2.mar 2025 Atbildēt

Nu, nav jau tik traki. Vajag vienkārši salīdzināt ar pārējo Eiropu. Paldies dieviem mums(man liekas) nedraud Ungārijas, Slovākijas vai Moldovas liktenis. Nemaz nerunājot par Ukrainu, kur izvēlējās par prezidentu idiotu- narkomānu, bet parlamentu ar tādiem pašiem idiotiem, zagļiem un valsts nodevējiem.

2.mar 2025 Atbildēt
Valdis @valdis.00000000 atbilde Nikolajs

Vai tev ir kādi gali Ukrainā?

Pārzini situāciju un politisko virtuvi?

Gribētu lai tu padalies ar info.

Arī par Zelenski, tāpēc, ka pēc narkomāna nu gan viņš neizskatās.

Varbūt aktiera un bohēmas laikos ir lietojis?

2.mar 2025 Atbildēt

Galu nav, vienīgi televīzija no 2004 gada un internets.Stāvoklis ļoti interesants.Valsts pasludina neatkarību un visu valsts aparātu vienkārši pārdēvē, neko nemainot. Pirmais prezidents, kā jau ierasts, bija kompartijas pirmais sekretārs, nākošais "Južmaš" ģenerāldiretors. Uzrakstīja priekš sevis tīri normālu grāmatu "Ukraina nav Krievija" . Pieminēts Bandera un UPA. Sapratu,ka galvenais iemesls kašķiem ar Poliju un pakļaušanos Krievijai bija reliģija. Pēc tam nāca vēlēšanu falsifikācijas un Ukrainā ievēlēja par prezidentu īstu ukraini un politiķi V.Juščenko, Ekonomikā uzplaukums, politikā liels bardaks. Lielākā daļa "tautas" pret Eiropu, NATO un par Krieviju. Likumsakarīgi, ka nākošais prezidents bijušais kriminālais darbonis (zadzis cepures) V. Janukovičs. Tālāk apriebās sekot Ukrainai(līdz otrajam Maidanam). Pa to starpu viss tika izzagts un izpārdots(armija). Krimas aneksijas laikā ukraiņiem kaujas spējīgi esot bijuši 4-5 tūkstoši karavīru, sākoties Donbasa ieņemšanai 15-16 tūkstoši. P. Porošenko paspēja izdarīt ļoti daudz. Viņa lozungs "Armija, valoda, ticība" joprojām ir galvenais.Beidzot televīzijā un radio viss ir ukraiņu valodā. "Tautai", protams, arī šāds prezidents nederēja. Vajagot tādu, kas paskatīsies putleram acīs, satiksies kaut kur pa vidam, pārstās šaut un visi kļūs laimīgi. Izvēlējās pat ne cilvēku, bet seriāla varoni (Zeļenskis tikai varoņa iemiesojums) Tad arī sākās. Trijos gados tika atceltas visas raķešu programmas, pirms iebrukuma tika atvilkts karaspēks no Harkivas, Kijivas lidlaukiem un vēl dažiem pierobežas apgabaliem.Dienvidi palika bez aizsardzības, no 13 tiltiem Čongarā uzspridzināja tikai vienu. Tagad vispār pilnīga bezcerība, bet sanāca baigais palags un jābeidz.

3.mar 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Nikolajs

Ko tu Koliņ peries par Ukraiņu? Runa ir par Latviju. Un tas, ka visās postpadomju valstīs pie varas nāca bijušie kompartijas darbinieki savā ziņā ir loģiski. Vai tad Latvijā kas bija citādi? Liec reiz mierā Ukraiņu un parunāsim par Latviju!

3.mar 2025 Atbildēt
Valdis @valdis.00000000 atbilde Nikolajs

Nu par sākumu, tas skaidrs. Ukraina bija stipri padomiska.

Un pareizi tu pateici, ne jau konkrētais prezidents ir vainīgs, bet gan tauta, kura tādu grib un ievēl. Arī par Zeļenka zināmu naivumu tev taisnība.

Taču, vai tagad tad nav mainījies, ar sāpīgu pieredzi kopā?

P.S. Gaidu kaut ko par taviem apgalvojumiem par Zeļenski narkomānu.

3.mar 2025 Atbildēt

Vēl par narkomānu. Jutubē bija filmiņa, kurā viņš stāsta par narkotiku lietošanu. FB ukraiņu segmentā ir simtiem attēlu ar viņa, ne visai adekvāto, izskatu. Nezinu, kāds aktieris viņš bija, taču, tas ka idiots, dzirdams visās viņa runās bez sufliera palīdzības. Parasti diezgan bezjēdzīga vārdu plūsma. Citādi jau D. Ļitvins( visu ikdienas runu autors) raksta ļoti pareizi un pasaule, tos dzirdēdama, uzskata Ze par varoni. Trampam jau taisnība par leģimitāti, diktatorismu un vainu kara sākšanā, tikai viss kājām gaisā. Taču neviens normāls cilvēks(sevišķi prezidents) nekad neatļautos tā izteikties par citas valsts prezidentu. Kā teica V.Portņikovs, viens otra spoguļattēli. Jā, Ze iesāka "prezidentēšanu" ar noziegumu (nelikumīgu Radas atlaišanu). Vispretīgāk jau ir tas, ka visi runā par pamieru, mieru,sarunām un citiem kara izbeigšanas variantiem.Tikai to visu attiecina uz Ukrainu, nevis parašu. Tad jau Tramps daudz godīgāks, aicinot Ukrainu kapitulēt. Nebūs valsts, nebūs kara.

Par karu neizteikšos. Neesmu ne reizi klausījies Rajevu, Sladiņu,un varbūt Latvija pilna ar patiesu informāciju.

3.mar 2025 Atbildēt
Valdis @valdis.00000000 atbilde Nikolajs

Ne visam, ko tu te raksti piekrītu, tomēr "skaldīt matus", manuprāt nav jēgas. Esam taču par Ukrainu.

Ne visai saprotu šito tavu domu:

"Trampam jau taisnība par leģimitāti, diktatorismu un vainu kara sākšanā, tikai viss kājām gaisā. Taču neviens normāls cilvēks(sevišķi prezidents) nekad neatļautos tā izteikties par citas valsts prezidentu. Kā teica V.Portņikovs, viens otra spoguļattēli."

3.mar 2025 Atbildēt

Valdi, atvaino , bet es drusciņ šaubos vai "Mēs esam PAR Ukrainu" .

Mūs gan visus vieno tas, ka "mēs esam PRET Krieviju".

Mierīgi, bez emocijām palūkojies, cik zibenīgi mainās tautas noskaņojums... es Tev garantēju - viens, divi incidenti, kur ukraiņi parādīs savu patieso raksturu... un te jau pēkšņi viss būs pagriezies par 180 grādiem (pus Berboka). Deru uz šampanieti (Rīgas).

3.mar 2025 Atbildēt

Tev neviens neko nejautā.

3.mar 2025 Atbildēt

Droši vien neprotu skaidri izteikt savas domas. Neesmu tukšpļ(pardon) tukšmuldētājs kā gļēvais "irtāds". Man gan Tramps, gan ze ir vienlīdz pretīgi. Agrāk, redzot ekrānā putleru vai ze, tūlīt pārslēdzu kanālu, tagad šiem piebiedrojās Tramps. Vienīgi, ja par pirmajiem nevienu labu vārdu nevaru teikt, tad D.Trampa attieksme pret pret Izraēlu ir pilnīgi atbalstāma (atšķirībā no Eiropas attieksmes).

4.mar 2025 Atbildēt

Ja vēlas kaut ko reāli atrisināt, jārīko ārkārtas saeimas vēlēšanas.

2.mar 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs

Atļaušos nepiekrīt. Redzi nevienas, ne plānotās, ne ārkārtas Saeimas vēlēšanas neko nelīdzēs, ja ievēlēto partiju mērķis būs sagrābt un noturēt varu nevis darboties Latvijas un tās tautas labā. Pagaidām nekas tāds nav bijis un tuvākā laikā nav paredzams. Mans subjektīvais viedoklis.

2.mar 2025 Atbildēt
Valdis @valdis.00000000 atbilde Dzēsts lietotājs

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

2.mar 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Dzēsts lietotājs

Cerības paliek uz antinacistu un antifašistu Voldiņu. Ja nav ne viņš, kurš gan vēl! Izlasiet viņa partijas virsrakstu un zināsiet, ka jābalso tikai par viņu!

2.mar 2025 Atbildēt
Juris @juris.65bb5e7fa7f58 atbilde Dzēsts lietotājs

Jā , vari atļauties nepiekrist. Es pats tam īsti neticu. Bet būtu interesanti redzēt, vai elektorāts nāk, vai nenāk lēnām pie prāta. Drīzāk nenāk.

2.mar 2025 Atbildēt

Viens (droši vien lielisks ārsts, bet galīgs muļķis politikā) jau mēģināja "kaut ko reāli atrisināt". Un kā?

2.mar 2025 Atbildēt
Inocents @inocents atbilde Nikolajs

Sorry, Nikolaj - ir JĀTURPINA "atlaist un pārvēlēt Saeimu", jo TIKAI AR LAIKU un ar TRENIŅU var nākt labāks rezultāts!

Cits variants ir tikai: nedarīt NEKO un - lēnām laisties d..... :)

2.mar 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Nikolajs

Ir stāsts ir par divām vardītēm kuras iekrita krējuma burkā. Pirmā teica: nav vērts, un noslīka, otrā ņēmās, ņēmās kamēr sākumā krējumu sviestā un izlēca no trauka. Padomā par to!

3.mar 2025 Atbildēt

Tu domā par ezīšiem un kaktusu?

3.mar 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Valdis

"Kas es esmu, no kurienes esmu cēlies - no vikingiem, senas muižnieku dzimtas, bet varbūt no tuksneša beduīniem vai indiāņiem? Aizvien populārāka kļūst ģenealoģija - DNS testi etniskās izcelsmes noteikšanai un tālākai radurakstu pētīšanai. Ja liekas, ka tevis ir par maz, uztaisi DNS testu! Ņem vērā: kādam ģenētikas atbilde var kļūt par katastrofu, jo zinātne dzimtas noslēpumus nesargā."

"DNS testi sagrauj dzimtas leģendas, kā uz delnas parādot patiesību"

Evija Hauka, TVNET+ žurnāliste

2025. gada 1. marts

Voldiņ, manu mazo, pūkaino draudziņu! Varbūt šī žurnāliste kura uzrakstījusi šo rakstu ar kuru vari iepazīties TVNETā arī ir naciste un TVNETs arī ir nacistu portāls? Kā tev šķiet?

3.mar 2025 Atbildēt
Valdis @valdis.00000000 atbilde Dzēsts lietotājs

Mazgājies cik gribi, tēlo muļķi cik gribi, tāpat mēslos paliksi.

Un es to tev bakstīšu tavā ģīmī nepārtarukti, lai visi redz, kas tu par putniņu mums te esi:

_______________________________________________________________________________________

ir tāds

jānīt, tikai neaizmirsti cik liela ir slāvu pasaule un pie slāviem pieder arī poļi un (daļa leišu) !!!!!!! un kas pats galvenais, tad arī ukraiņi ir slāvi. Tātad tu aicini iznīcināt visus ukraiņus? Tu vispār sajēdz ko esi uzrakstījis?

11.aug Atbildēt

Valdis atbilde ir tāds

Nu, protams, visa pasaule sastāv tikai no slāviem.

11.aug Atbildēt

ir tāds atbilde Valdis

Tavās smadzenītēs varbūt arī tā ir. Tikai der zināt, ka lielu daļu Eiropas apdzīvo slāvi. Aizej uztaisi DNS analīzes, kādas tautu grupas ir tavos senčos un tad publicē, lai visi zina kāds tu tīrasiņu izņēmums. Tev mīļo draudziņ derētu aizbraukt uz kādu islama valsti, tur tev ātri izskaidros no kā sastāv pasaule un kādas tautu grupas tajā mīt. Senāk vācu baroni par tevi būtu bijuši sajūsmā, izcili paklausīgs un nedomājošs cilvēciņš.

Šite tas mēsls aicina mani noteikt manu piederību pie kādas nācijas ar DNS analīžu palīdzību !!!!!

Kas tas ir, ja ne nacisms?

3.mar 2025 Atbildēt

AS bija pie varas, un ko? NA visu laiku bijusi pie varas, un ko? Nelaime Latvijā tā, ka politikā iet tie, kuri savās dzīvēs neko nav sasnieguši, kuri faktiski ir pelēkā masa.

2.mar 2025 Atbildēt

Gunti, es pats zinu vairākus, kuri biznesā aplauzās , iegūtajā izglītībā neatrada vietu un tagad sēž Saeimā. Bet, tai pat laikā ... iespēja pastāv. Jo varbūt Tas Kungs ir lēmis, ka līdzšinējais ceļš bija tikai pieredzes uzkrāšana un indivīda īstā vieta ir tur, kur tamborē likumus. Mēs droši nevaram neko zināt!

2.mar 2025 Atbildēt

Līdzīgi , kā savā laikā pazini Mamikinu, muldoņa tāds?

2.mar 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Valdis

Muldoņa šeit ir viens. Ieskaties spogulī un tu to uzzināsi.

3.mar 2025 Atbildēt
Valdis @valdis.00000000 atbilde Dzēsts lietotājs

Tev, mēsls, neviens neko neprasa!

3.mar 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Valdis

Voldiņ, manu mazo, pūkaino draudziņ! Nesauc citus savā vardā! Es saprotu un respektēju tavas tieksmes rušināties pa atkritumiem, bet nevajag to reklamēt. Sēdi savā skapī ar saviem atkritumiem un labāk nelien ārā. Šis nav tas gadījums, kad var un vajag dziedāt par pirādziņu kurām jānak ārā. Vismaz ne tavs, par to esi drošs!

3.mar 2025 Atbildēt
Valdis @valdis.00000000 atbilde Dzēsts lietotājs

Mēsls esi tu, lai ko tu tur rakstītu un atrakstītos.

3.mar 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Valdis

Voldiņ, manu mazo draudziņ! Es jau tev visu pateicu. Sēdi savā skapī ar saviem atkritumiem un nelien ārā!

3.mar 2025 Atbildēt

Prezidents varētu ierosināt grozījumus partiju likumā, ka par partiju var reģistrēt organizāciju ar 10 000 biedru. Pilna Latvija ar mazpartijām, valstij tās visas jāapkalpo ( vēlēšanu biļeteni, jāpārbauda biedru skaits, utt.,utt., rezultāts - nulle.

2.mar 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs

Prezidentu ievēl Saeima!

2.mar 2025 Atbildēt

Starp citu, tādu priekšlikumu varētu iesniegt arī tu. Jāsavāc tikai vajadzīgais skaits parakstu.

2.mar 2025 Atbildēt

Šīm mazajām ļaužu čupiņām dot "partijas" vārdu ... jā, tas nav nopietni. "Interešu grupas" ? Varbūt.

2.mar 2025 Atbildēt

Mazā valstī var būt "lielpartijas"? Paskatījos Wikipēdijā. ASV valsts mērogā vairāk kā 40 mazpartijas.

2.mar 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs

Sīkpartijas, vai lielpartijas, ne jau cilvēku skaitam ir nozīme. Nozīme ir partijas programmai, interesēm kuras tā pārstāv kā arī cilvēkiem kurus tā virza. Ja katrs Latvijas velētājs kartīgi izlasītu partiju programmas, tās izanalizētu, izvērtētu kandidāts un tad balsotu pēc sirdsapziņas, un rezultāti būtu pilnīgi citādi.

3.mar 2025 Atbildēt

Te maza atkāpe no tēmas, bet liecība par mūsu žurnālistiem : "Otrajā vietā (karaliskās ģimenes bagātības ziņā) ir karalis Čārlzs III ar 900 miljoniem sterliņu mārciņu (nedaudz vairāk par miljonu eiro)."

2.mar 2025 Atbildēt

Varbūt beidzot pateiksi kaut ko konkrētu?

Kādi žurnālisti, kur?

2.mar 2025 Atbildēt

Šeit pat - Nra.lv Tekstu izlasi!

2.mar 2025 Atbildēt

Varbūt konkrētāk?

3.mar 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Valdis

Pameklē pats manu mazo draudziņ! Tev taču patīk rakāties pa NRA arhīviem. Atrodi, izlasi, uzzini!

3.mar 2025 Atbildēt
Valdis @valdis.00000000 atbilde Dzēsts lietotājs

Vēlreiz, mēsls tāds, tev šeit neviens neko neprasa.

3.mar 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Valdis

Voldiņ, manu mazo, pūkaino draudziņ! Nesauc citus savā vardā! Es saprotu un respektēju tavas tieksmes rušināties pa atkritumiem, bet nevajag to reklamēt. Sēdi savā skapī ar saviem atkritumiem un labāk nelien ārā. Šis nav tas gadījums, kad var un vajag dziedāt par pirādziņu kurām jānak ārā. Vismaz ne tavs, par to esi drošs!

3.mar 2025 Atbildēt

Uz cipariem paskaties!

3.mar 2025 Atbildēt

To jau es sen redzēju!

Avotu, lūdzu!

3.mar 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Valdis

Voldiņ! Neesi kā mazs vārnulēns kurš sēž bezpalīdzīgs ligzdā, knābis vaļā un gaida, kad vecāki tajā ko ielikts. Esi varonis, mācies, lasīt, meklēt atrast un tad tu būsi viens varens zēns, pirmais puika ciemā būsi, žēl, tikai, ka ciemā ir viens zēns un tas pats Voldiņš!

4.mar 2025 Atbildēt

Komentēt

atbilde atcelt