Komentāri: Ko grib pateikt Baiba Braže, sakot, ka Putins karu ir zaudējis

Lūk - atkal,beidzot top VEIKSMES STĀSTS!!! 👻✝️

20.feb 2025 Atbildēt

Tā madāma manuprāt joprojām dzīvo savā iedomātajā ilūziju pasaulē un es uzskatu, ka tagad arī ir apkaunojusi mūsu valsts diplomātiju ar patiesībai neadekvātiem izteikumiem, par kuriem bija jābrīnās arī voukistu propogandonas ruporam CNN. Ja Donis ar Īlenu definansēja USAID ar tās melu “demokrātijas” jeb vokistu pretdabiskās dzimumattiecību propagandas eksportu pa visu pasauli, izstājās no Pasules Veselības organizācijas par tās dezinformāciju par Covid izcelsmi, pateica uz cenzūras un brīvas runas aizliegumiem tāpat kā Ķīnā arvien vairāk varu par katru cenu saglābt gribošajai Minhenes “elitei” ka NATO ir tās finansiālā atbildība, nevis Amerikas, izstājās no Parīzes cīņas ar klimata izmaiņu nolīguma ko pamatoti nosauca par globālo krāpšanu, tad varu prognozēt, ka arī ANO tiks definansēts un Bražes iekārotā siltā vietiņa šai madāmai aizies gar degunu. Ipaši jau nu pēc šādiem antiamerikānisko izteikumiem pret Trampu. Tramps publiski pateica to, ka Ukraina zaudē un nevar uzvarēt konvencionālā karā pret krievu lielo masu, ko Putina ģenerāļi var miljonos izmantot kā lielgabalu gaļu šajā asiņainajā konfliktā starp divām slāvu brāļu tautām, bet Ukraina šādā karā uzvarēt nevar, jo tajā nav tik daudz upurējamu iedzīvotāju kā Krievijā. Kas te šajā faktā ir nepareizs ASV prezidenta secinājumos, Bražes kundze? Es Jūsu vietā pēc šāda smaga PR feilera starptautiskās attiecībās ar godu atkāptos, jo uzskatu, ka ārlietu ministram jāsaprot reālpolitika, nevis jāstāsta mēdijiem dumas pasakas.

20.feb 2025 Atbildēt

Braže specs!Eiropa runā pavisam citadi,te sūda renkulis kopējā sūda bedrē- izradas liels politikis ar varu.Iedzīvotaji smejas par šo...

20.feb 2025 Atbildēt

Nu tad jau jājautā vai Tramps to zina? Vai Tramps zina ka Braže ir izteikusies ka Krievija karu ir zaudējusi. Cik atceros tad visai nesen Tramps kaut kā izteicās ka Ukraina iesaistās karā kuru tā nevar uzvarēt.

20.feb 2025 Atbildēt

Bet tā, diez vai Braže gribēja pateikt to ko pateica, sakot, ka Putins ir karu zaudējis.

Bet faktiski viņa pateica ka Eiropas natovci ir nojūgušies un NATO 5. pantu grib pārtaisīt par neiespējamo misiju - uzvarēt Krieviju. Skaidrs ka tādā gadījumā ASV ir pienācis pēdējais laiks ņemt pēdu prom no NATO, ko tā arī kā reiz dara.

Vai tiešām Braže gribēja pateikt ka NATO ir kirdik.

20.feb 2025 Atbildēt

Braže laikam vienīgā ir lietas kusrā, ka Putinam kapitulācijas papīrs ir jau uz galda, atliek tikai to parakstīt.

20.feb 2025 Atbildēt

Šeit, manuprāt, ir tas gadījums, kad Benam būtu vajadzējis iepauzēt, nevis komentēt ikvienu izteiktu frāzi.

20.feb 2025 Atbildēt

Bļaut vajag pilnā balsī! Un šo ministra izstrādājumu patriekt pie velna mātītes!

20.feb 2025 Atbildēt

Diemžēl, pašlaik, Latvijā ir izveidojusies tāda sistēma, ka jebkura bļaušana vadošajā sistēmā tiek pilnīgi ignorēta.Jo viņi zina, ka pēc bļaušanas nekas nesekos.

Tāds spēks, kas spētu mainīt šo sistēmu vēl nav izveidojies. Tur ir ļoti nopietni jāstrādā vairākiem tūkstošiem cilvēku kopā, nevis jāraksta skaļi komentāri.

20.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Valdis

Voldiņ, painteresējušies kā sākās atmoda. Saprotu, ka tu gribētu, lai visi klusē un vispār, lai visi dara kā gribi tu. Tikai tev par lielu kreņķi tā nenotiek un nenotiks.

20.feb 2025 Atbildēt

Šoreiz izlasīju ne vien virsrakstu, bet arī tekstu . Braže mani patīkami pārsteidza.

Pirmā doma, kas ienāk prātā ... būtu labi ieviest šādu metodi - sparīgi spriežot par politiskām tēmām, izklāt uz galda vidēja mēroga pasaules karti... tā, lai kafijas krūzei paliek vieta.

Ja lūkojamies kartē , kur redzama Ukraina un tā samērā šaurā josliņa, kura atrodas Krievijas kontrolē... nav saprotams, par kādu "Putina uzvaru" iet runa?

KĀ(??) , redzot šo situāciju, var nonākt pie secinājuma, ka Putins tūliņ pat dosies iekarot Eiropu?

Kā jums šķiet?

Un otrā lieta, kas man ienāca prātā - ja žurnālisti ilgi ir melojuši, tad viņi beidzot sāk arī paši sev ticēt un apstākļiem mainoties šoks ir patiešām liels. Tādu šoku es pirmo reizi vēroju, kad Maskavas TV diktors drebošā balsī ziņoja par augusta puča izgāšanos. Otrā reize nu ir tagad, pēc kārtējās "minhenes".

20.feb 2025 Atbildēt

Nu jā, vieglāk ir nelasīt rakstu, bet vadīties pēc metodikas grāmatiņas.

20.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Valdis

Voldiņ, manu mazo, pūkaino draudziņ! Tev tas labāki zināms, tu taču tieši tā arī dari.

20.feb 2025 Atbildēt

Kas ir metodikas grāmatiņa?

20.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs

Raugi, Hitlers arī bija liels optimisms, pirms došanās uz Kailo kalnu pie sava dieva sātana viņš arī līdz pēdējam brīdim stāstīja, ka tūlīt, tūlīt būs pretuzbrukums un padomju, un sabiedroto spēki tiks sakauti. Žēl tikai, ka viņš pats tam neticēja, citādi iespējams Valpurģu naktī nebūtu devies uz Kailo kalnu pametot savu tā saukto mīļo tautu. Varbūt mūsu jaukā ārlietu ministre domā un gatavojas tam pašam?

20.feb 2025 Atbildēt

Man patika viena tv komentatora teiktais, ka 500 miljonu Eiropa grib lai to aizsargā 330 miljonu ASV pret 140 miljonu parašu, kas jau trīs gadus netiek galā ar 30 miljonu Ukrainu.

20.feb 2025 Atbildēt

Tā ir tā apdriskātā burtnīciņa uz tava galda, no kuras tu šeit pārraksti savus komentārus.

20.feb 2025 Atbildēt

Jā, šitais ir labs, nebiju dzirdējis.

20.feb 2025 Atbildēt

Jūs, atšķirībā no Bena, esat sapratis ministres izteikumu jēga.

Kremlis un tā Rietumu līdzstrādnieki , apgalvo ka Ukraina karu praktiski zaudējusi.Attiecīgi-runa nevar būt par līdzvērtīgām sarunām, bet par kapitulāciju. Un pie viena ,izvairīties no ekskialācijas , nozīmē atdod Baltiju Putina režīmam.

21.feb 2025 Atbildēt

Jā, Jurītis un Jānisssssss mums šite tie lielākie politehnologi.

21.feb 2025 Atbildēt

Krievija sabruks, viss uz labu!

20.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs

Guntis Akmeņkalns reiz nomirs, tikai Krievija paliks! Neapstrīdu, ka kādreiz, tālā, tālā nākotnē kas tāds varētu notikt, to neviens nezina, tikai ne es, ne Akmeņkalna Guntis to nepiedzīvosim, ja vien Guntis nav nemirstīgais no seriāla "Kalnietis", bet arī tur nemirstīgie bija mirstīgi zināmos apstakļos.

20.feb 2025 Atbildēt

Staļins un Hitlers atšķīrās tikai pēc ūsu formas un lieluma , trapms un putina atšķiras tikai pēc auguma un miesas svara. tramps pārliecināts ka karu sāka Ukraina , putins nesen teica ka 2. pasaules karu sāka Polija , jo neprata sarunāt ar Hitleru.

20.feb 2025 Atbildēt

Ja Staļins būtu uzbrucis Hitleram pirmais, viņam būtu tās pašas problēmas, kas šodien ir Putinam, tikai vēl daudz lielākas.

Staļina un Hitlera vienādošana liecina par paviršību situācijas izpētē.

Putina Un Trampa vienādošana liecina par vēl lielāku paviršību situācijas izpētē.

No Trampa puses nav īsti korekti uzbraukt kādai no karojošām pusēm, jo karu patiesībā izraisīja tā valsts, kuras Ārlietu ministrijas 4. persona Maidanā dalīja biskvītiņus.

Bet no visām Trampa darbībām ir redzams, CIK ĻOTI viņam ir vajadzīgs draudzēties ar Krieviju pret Ķīnu. Ļoti , ļoti... .

20.feb 2025 Atbildēt

Tu saki, ka karu izraisīja ASV, dalot biskvītiņus ukraiņiem? Ka ASV uztaisīja maidam Ukrainā? Ar biskvītiņiem, paužot atbalstu ukraiņu fašistiem, kas Ukrainā uztaisīja apvērsumu? Vai tu spēlē spēli - stulbs, vēl stulbāks!

Zināšanai - revolūcijas sarkanās, rozā, pavasara nevar uztaisīt, ja tauta nav novesta līdz totālam riebumam pret varu? Var uztaisīt apvērsumus, kurus realizē armijas ģenerāļi. Ar biskvītiņiem tālu netikt, tikai Pūķins un tu domā, ka biskvītiņi Ukrainā radīja revolūciju, varas sagrābšanu, utt.

20.feb 2025 Atbildēt

Citāts:

"No Trampa puses nav īsti korekti uzbraukt kādai no karojošām pusēm, jo karu patiesībā izraisīja tā valsts, kuras Ārlietu ministrijas 4. persona Maidanā dalīja biskvītiņus."

Šeit ir skaidrs piemērs, kas ir patiesībā ir "dievbijīgais" Juris, un kāpēc es viņu jau labi sen pieskaitu pie tiem pašiem mēsliem kā "ir tāds", Arvids, Kurpe, janis u.t.t.

Izrādās karu var izraisīt arī padalot cepumiņus uz ielas !

20.feb 2025 Atbildēt

Jā, Juris pārsteidza, es tad domāju, ka viņš tāds puslīdz sakarīgs, Bībeli lasījis, varbūt pat ir mācītājs Krievijas pareizticīgo baznīcā, kura tā arī nav izmesta no Latvijas.

20.feb 2025 Atbildēt
Juris @juris.65bb5e7fa7f58 atbilde Guntis Akmeņkalns

Paldies , kungi, jūsu reakcija tikai apstiprina manas aizdomas... jūs rokat ļoti sekli. Bet sekli rokot, ir iespēja biežāk uzdurties uz iepriekšējo racēju kakām... .

Aicinu rakt dziļāk!

20.feb 2025 Atbildēt

Paldies, paraksim dziļāk. Ne tu pirmā vai pēdējā kaka, kurai nākas uzdurties.

20.feb 2025 Atbildēt

Un Tu mums roc dziļi un saproti, ka Ukrainā mākslīgi tika uztaisīts maidams ar ASV tiešu līdzdarbību. Un Tu ari zini teikt, ka, piemēram, Donbasas atbrīvotāji no Ukrainas spaidiem, noņēma Krievijas tankus no pieminekļiem un veiksmīgi aizstāvējās pret Ukrainas armijas spēkiem, ka Krievija stāvēja malā un tikai noskatījās. Ka Krievija neokupēja Krimu, ka Ukraina uzsāka karu, utt.. Un, ja būtu Tramps pie varas ASV, karš tiktu pārtraukts vienā dienā.

20.feb 2025 Atbildēt
Valdis @valdis.6427ffeda4c11 atbilde Guntis Akmeņkalns

Tev laikam galvā tāds pats kīselis kā Jurkam.

Pirmkārt, nevar izraisīt maidanu, ja tauta negrib.

Otrkārt, pat ja kāds izraisīja, kāds tam sakars ar iebrukumu.

Gunti, tā jau ir kāda treša reize, kad tu atklāti sludini krievijas naratīvus.

Gribi, parakņāšos vēsturē un izlikšu šeit visas tavas "pērles", lai varētu tevi nolikt tai pašā manis minētajā rindiņā?

20.feb 2025 Atbildēt
IMIK @imik atbilde Valdis

Jā, nu izskatās jau tā ka jārok vien būs un jārok dziļi. Cik dziļi jārok principā ar jau ir zināms, Putins to jau ir pateicis - līdz konflikta pirmcēloņiem. Miers var būt tikai tad ja tiek novērsti konflikta pirmcēloņi. Lai tos varētu novērst līdz tiem arī vajadzēs aizrakties. Tā ka kungi, pie lāpstām!

20.feb 2025 Atbildēt

Nu ja jau tava autoritāte putins ir pateicis ...

20.feb 2025 Atbildēt
IMIK @imik atbilde Valdis

Nu ne jau tikai pateicis vien.

Bet noteicis par pašu galveno noteikumu mieram Ukrainā. Vai saproti ko tas nozīmē? Tas nozīmē tikai to ka Eiropai nāksies vien atzīties kā vienam no vainīgajiem kara izraisīšanā, ar visām no tā izrietošām sekām. Otrs vainīgais ASV protams, bet ASV jau principā ir atzinusies. Trešais vainīgais Ukraina protams un izskatās ka Ukraina nu neparko negrib atzīties. Zeļenskis pat varbūt nekad neatzīsies. Un Eiropa jau sapņo kā tā savus kontingentus ievedīs Ukrainā kaut kādām garantijām vainīgo aizsardzībai no nevainīgajiem, vai?

Izejot no visa tā es patiešām nesaprotu uz ko Eiropa vēl cer, un cik ilgi vesels kontinents var vienos maldos dzīvot?

20.feb 2025 Atbildēt

Vari neturpināt ...

Ļoti tipiski krievu vaņkam. Tikko kā piecus metrus paskrien uz priekšu, tā visi kājās un daudza sev pa krūtīm.

Tikko ar šiem tā nopietnāk parunā, tā uzreiz melni un maziņi.

20.feb 2025 Atbildēt

IMIK, ja jau Baltā nama preses sekretāre (un šī nav Psake) skaidri pateica, ka Vācijas vieta Ukrainas kontekstā ir uz apsūdzēto sola, tad skaidrs, ka Tev taisnība.

Bet "vesels kontinents var ilgi maldos dzīvot" . Ja "Eiropa" pieļauj, ka bērns bez vecāku piekrišanas drīkst mainīt dzimumu un par Dieva lūgšanu var krimināli sodīt... tad dēļ tā viena vien šis kontinents jāuzskata par trako māju. Tad par citām lietām jau vairs nav ko brīnīties.

20.feb 2025 Atbildēt

IMIK , ja mēs ieciklējamies uz terminoloģiju ... tad reāli redzams, ka "izraisīt" dažkārt nozīmē vienkārši - "stāvēt blakus, izlikties par draugu un NEIEBILST". Neiebilst, bet dot cerību, pavisam nedaudz piebarot un noskatīties, kā zemiskie instinkti uzmutuļo.

20.feb 2025 Atbildēt

Kurš atceras notikušo ar LV ār.ministru G.Andrejevu, tas par B.B. uzvedību nebrīnās. Lasiet Neatkarīgo!

Papildus info - "Vai Latvija var novērst Trešo pasaules karu?"

...Valsts sekretārs Kristofers [1994.] 15. janvārī, pēc galotņu tikšanās noslēguma {Maskavā], tieši no Air Force One lidmašīnas zvanījis savam kolēģim [Latvijas Ārlietu ministram Georgam] Andrejevam. Kristofers pavēstījis, ka Jeļcins piekritis formulai 4+18 [4 gadi Skrundas lokatora darbība + 18 mēneši likvidācija], taču ar nosacījumu, ka ASV apsolās Krievijai palīdzēt jautājumā par krievvalodīgo iedzīvotāju cilvēktiesībām un tautību tiesībām Latvijā.” un vēl: „Galotņu sanāksmē Maskavā 1994. gada 13.-15. janvārī ASV prezidents bija vedis sarunas Latvijas vārdā."

20.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Guntis Akmeņkalns

Stāsti man Guntiņ, cik Ukrainā bija iedzīvotaju 2014. gadā? Cik margināļu piedalījās maidanā kur mūsu Sandriņa cepumiņus dalīja? Kā tas nākas, ka pat ASV ir atzinusi, ka maidana bija no ārpuses nevis tautas inspirēts, tikai tu to nevēlies atzīt? Saskaņā ar tavu loģiku, arī 1917. gada apvērsums Krievijā bija Krievijas tautas, tātad arī latviešu inspirēts, nevis Vācijas apmaksāts. Tātad latvieši bija par Ļeņinu, jo tur bija tauta nevis margināļu bariņš. Neredzu atšķirību starp to kas reiz notika 1917 gadā Pēterpilī un to kas notika 2014. gadā Kijevā. Scenāriji bija stipri līdzīgi un tu to dēvē par tautas varu, tautas gribas izpausmi, kad bariņš aptrakušu margināļu plosās pilsētas ielās un mūsu Sandriņa šos baro ar cepumiņiem, tad tā vēl nav tauta. Nu re tad jau sanāk, ka padomju skolās mācīja pareizo vēsturi un tagad nepareizo. Es vados tikai no taviem apgalvojumiem un izdari secinājumus.

20.feb 2025 Atbildēt
Nikolajs @nikolajs.66544573cd7ca atbilde Dzēsts lietotājs

Šoreiz viss komentārs ir absolūti meli, kā jau parašas propagandonam pienākas.

20.feb 2025 Atbildēt

Tu esi pārliecināts, ka tas ir īstais Guntis? Kaut kā nav viņa stils....

20.feb 2025 Atbildēt
viesis @viesis atbilde IMIK

Mhm, šis tik ļoti saskan ar Putina pasaciņām ka Hitlers nebija agresors bet cietušais..... nu jā, kā "ļaunā Eiropa" piespieda nabaga Hitleru sarīkot asiņainu provokāciju uz Vācijas - Polijas robežas un uz tā pamata iebrukt Polijā, tāpat arī tā pati "ļaunā Eiropa" piespieda nabaga Putinu iebrukt Ukrainā...... kas ir jāpīpē, lai tādus murgus izdomātu??

20.feb 2025 Atbildēt

Jā, vienreiz te bija parādījies mans dubultnieks ar iesauku "Valdis", tā ka es neparko nebrīnos. Varbūt redakcija piestrādā, bet varbūt softs vienos caurumos.

20.feb 2025 Atbildēt
viesis @viesis atbilde Guntis Akmeņkalns

Vispār jau- Donbasā jau no paša sākuma darbojās Krievijas specdienesti un armija. Bez Krievijas iejaukšanās nekādas "Donbasa sacelšanās" nebūtu bijis un līdz ar to nebūtu arī šodienas kara.

20.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Nikolajs

Manu mazo draudziņ, Koļiņ. Tev vienmēr un viss ko saka citi ir meli. Paraugiem, varbūt patiesībā viss ir citādi, tas ir pilnīgi pretēji.

20.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Valdis

Voldiņ, manu mazo, pūkaino draudziņ, tāds tavs dubultnieks kuru tu te biji atradis biji tu pats stiprā reibumā, kad pats sevi nepazina. Mēdz gadīties!

20.feb 2025 Atbildēt

Guntis Akmeņkalns atbilde Valdis

Un Tu mums roc dziļi un saproti, ka Ukrainā mākslīgi tika uztaisīts maidams ar ASV tiešu līdzdarbību. Un Tu ari zini teikt, ka, piemēram, Donbasas atbrīvotāji no Ukrainas spaidiem, noņēma Krievijas tankus no pieminekļiem un veiksmīgi aizstāvējās pret Ukrainas armijas spēkiem, ka Krievija stāvēja malā un tikai noskatījās. Ka Krievija neokupēja Krimu, ka Ukraina uzsāka karu, utt.. Un, ja būtu Tramps pie varas ASV, karš tiktu pārtraukts vienā dienā.

---------------------

Šis komentārs bija domāts Jurim, kurš aicināja dziļāk rakt, ne tev ( kļūdaini nospiedās). Šīs minētās muļķības dien un nakt stāsta Pūķins un propogandisti Solovjovs un kaudze citu krievnacistu.

20.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde viesis

Vai tu zini, ka Donbasu vēsturiski ir apdzīvojuši krievi? Dalot Krievijas impēriju un veidojot republikas, tā teikt plānveida ekonomikas apstākļos Donbass formāli tika pievienots Ukrainai kam toreiz nebija nekādas nozīmes. Bet! Bet mūsu valdībai vajadzēja ņemt pie rokas Zelenskis un rādīt tam labāko Eiropas piemēru kā risināt jautājumus ar Krieviju. Proti. Mūsu mīļā valdība un VVF reiz nolēma, ka ņemot vērā, ka Abrenes apriņķi apdzīvo krievi, tad mums šis teritorijas nevajag un mēs tās atrodam Krievijai. Mēs esam stipri! Mēs esam diženi! Mēs esam raženi! Mēs esam skaisti! Mēs zinām, ko mēs gribam! Un ko mēs gribam, to mēs varam! Un mūsu valdībai ar Bražu Baibiņu priekšgalā vajadzēja aiznest šo svarīgo vēsti Zelenskim. Citādi viņš to nezina, uzzinātu, noteikti paklausītu Baibiņu un atdotu Donbasu Krievijai, kā Latvija atdeva Abreni un nekāda kara nebūtu bijis. Vai nebūtu skaisti? Ukrainai un Zelenskim ir bez ierunām ir jāskatās un jāklausa visu ko tam sāka maza, bet ļoti stipra dižena, ražena un skaista tauta pie Baltijas jūras, kura zina, ko tā grib! Un kura grib, to ko ta var! Uz priekšu!

20.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Guntis Akmeņkalns

Vai tu katru dienu to tik vien dari kā klausies tās muļķības kuras tev dien un nakt stāsta Pūķins un propogandisti Solovjovs un kaudze citu krievnacistu? Tad kas esi tu? Acīm redzot esi Pūķina, Solovjova un kaudzes citu krievnacistu fīls, jeb latviski - mīlis.

20.feb 2025 Atbildēt

Jā, katru dienu! Kremļa daiļdirsēji TV ir kaudzēm, dažādu nokrāsu, Tiesa, es vairāk skatos kanālus, kur krievu analītiķi analizē stāvokli ekonomikā, dažādās nozarēs, piemēram, RBK!

Un pat, ja es neskatītos neko, man nav šaubu, ka KF sabruks. Neizbēgami sabruks!

20.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Guntis Akmeņkalns

Ļoti jauki ar ko arī apsveicu! Ko skatīties protams ir katra paša ziņā, tikai es reizumis mēdzu paskatīties Lietuvas tv3 ziņas. Un ne reizi vien tur atklātā tekstā izskan, ka Klaipēdas osta strādā uz pilnu jaudu un vēl kāpina savus rādītājus kamēr Latvijas ostās nīkuļo, jo lūk viņi, tas ir leiši māk izmantots situāciju, kamēr latvieši tikai zaudē. Tas izskan ne reizi vien un atklātā tekstā. Un skumjākais ir tas, ka tā tas arī ir. Padomju laikus leiši mācēja izmantot savā labā un tas notiek arī tagad, jo viņi domā ar galvu un vispirms par sevi, kamēr mums ir gana daudz tādu urrā patreotiski kā tu kuri ar galvu gatavi sienas lauzt, tikai ne domāt un kuriem svarīgāks par visu ir apspriest kas notiek Krievijā, kamēr pašam māja mēslos grimst. Padomā par to, lien vienreiz no tās Krievijas ārā un sāc domāt par Latviju, jeb ja tev tā Krievija tik dārga un tuva, brauc uz turieni, būsi Krievijas laimes lācis. Lai veicas!

21.feb 2025 Atbildēt
Valdis @valdis.6427ffeda4c11 atbilde Guntis Akmeņkalns

Ok, sapratu.

21.feb 2025 Atbildēt
Nikolajs @nikolajs.66544573cd7ca atbilde Dzēsts lietotājs

"Vai tu zini, ka Donbasu vēsturiski ir apdzīvojuši krievi". Kaut ko tādu var uzrakstīt tikai pilnīgs idiots vai parašas propagandons.

21.feb 2025 Atbildēt

Nu bet, es jau tev kādas desmit reizes to esmu teicis.

Un piedevām vēl arī nelietis un nacists.

21.feb 2025 Atbildēt

Varu piekrist tikai daļēji. Arhīvu atrast neprotu, taču pēdējā laikā neko nacistisku neesmu ievērojis. Grafomāns - trollis, kas komentē visus tematus,cilvēks,kas kautrējas no sava vārda un bezgalīgs melis. Nedomāju, ka par diskusiju varētu nosaukt viņa citātus ar meliem ,puspatiesību vai vienkārši nezināšanu. Kaut arī viņa tipa cilvēki nekad neatzīs to, ka varētu kļūdīties.

21.feb 2025 Atbildēt

Nē,nepiekrītu. Viņš ir viltīgs provokators, kas raksta palagus ar it kā pareizām lietām, bet starp tām iepin atklātas provokācijas un krievu naratīvus.

Neesmu pārāk liels speciālists izteikumu klasifikācijā, taču tas, ka viņš mani bez kāda pamata aicina pārbaudīt manu etnisko tīrību ar DNS testa palīdzību, liecina par viņa nacistiskajiem uzskatiem. Un vēl tā atklātā provokācija, ka daļa lietuviešu ir slāvi!!!

Tālāk iekopēju izvilkumu no dialoga pie minētā raksta:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

janis

preses pīlei defoltā jābūt pārsteigumam - Visi slāvi jāiznīcina - slava Ukrainai un nato ieročiem. Nāvi purčika krieviem , kas par Puķinu. .

11.aug 2024 Atbildēt

ir tāds

jānīt, tikai neaizmirsti cik liela ir slāvu pasaule un pie slāviem pieder arī poļi un daļa leišu un kas pats galvenais, tad arī ukraiņi ir slāvi. Tātad tu aicini iznīcināt visus ukraiņus? Tu vispār sajēdz ko esi uzrakstījis?

11.aug 2024 Atbildēt

Valdis atbilde ir tāds

Nu, protams, visa pasaule sastāv tikai no slāviem.

11.aug 2024 Atbildēt

ir tāds atbilde Valdis

Tavās smadzenītēs varbūt arī tā ir. Tikai der zināt, ka lielu daļu Eiropas apdzīvo slāvi. Aizej uztaisi DNS analīzes, kādas tautu grupas ir tavos senčos un tad publicē, lai visi zina kāds tu tīrasiņu izņēmums. Tev mīļo draudziņ derētu aizbraukt uz kādu islama valsti, tur tev ātri izskaidros no kā sastāv pasaule un kādas tautu grupas tajā mīt. Senāk vācu baroni par tevi būtu bijuši sajūsmā, izcili paklausīgs un nedomājošs cilvēciņš.

21.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Nikolajs

Koļiņka, vai tu man vari pierādīt pretējo, jeb tikai šķidri liet savu verbālo diareju?

22.feb 2025 Atbildēt

Nu bet, Tramps taču atzina ka būtu viņš prezidents 22. gadā tad nekāda Ukrainas kara nebūtu. Tātad, Tramps nebija bet Baidens bija, un tātad loģiski ka tikai Baidens kopā ar Eiropu izraisīja Ukrainas karu.

Vispār jau tā Eiropas un Latvijas diplomātija drusku smīdina. Bez Eiropas miers Ukrainā neesot iespējams, tā kāds nesen izteicās? Eiropa atkal diplomātiskā cilpā lien? Amerika balso par mieru, Krievija balso par mieru, Eiropa balso par karu jo Eiropu to nesēdina pie attiecīgā sarunu galda. Nu, nu! Interesanti ko tad Eiropa domā pasaulei paskaidrot no aizgaldes? Ka Eiropa ir agresīva un alkst nodibināt taisnību un kārtību tikai un vienīgi kaujas laukā?

Kas, nu jau divi Eiropā sauc pēc pienācīgas atzīšanas? Krievija prasa pēc pienācīgas krievu pasaules atzīšanas, un tagad Eiropa prasa lai to pieklājīgi sēdina pie galda, kā tādu kāzu ģenerāli? Interesanti, interesanti, kas tai Eiropai padomā, vai tiešām speciāla militāra operācija pret ASV?

Nu āksti, kas āksti!

20.feb 2025 Atbildēt

Krievija sauc pēc pienācīgas atzīšanas, Ukraina sauc, Latvija sauc, ASV sauc - visi sauc! Krievija ir aziātiska, bandītiska, bļin, nahui, bļeģ valsts, tādas valstis civilizētas valstis pienācīgi neatzīst. Nav kultūra, nav cieņas, par laimi Krievija sabruks.

20.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Guntis Akmeņkalns

Oi, oi, oi, kādi vārdi aizgāja! Jau sen to domāju, tagad guvu apstiprinājumu, ka Guntis Akmeņkalns ir krievvalodīgs marginālis, jo neviens krievs, ja vien viņš nepieder margināļiem tā nerunā, bet biedram Akmeņkalnam viss vienalga, zēnam tādas dusmas uz savu nespēcību, ka vai jākarās. Viņš, nabaga zēns sludina Krievijas bojāeju un Ukrainas uzvaru, bet notiek viss pretējais, tā patiesi var sajaukt prātā, kas šķiet arī ar biedrību Akmeņkalnu arī notiek. Un te vēl daudzi neņem galvā Gunta mīļoto Baibiņu, vēl iesmej par viņu, kā te prātā nēsājuši? Tikai tā!

20.feb 2025 Atbildēt

Atkal esi sapīpējies narkotikas ? :)

20.feb 2025 Atbildēt

Putins ar Trampu grib tādu pašu mieru kā Hitlers ar Čemberlenu. Absolūti nevienam uz pasaules tas miers neko labu nedeva, tas arī viss..........

20.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs atbilde Guntis Akmeņkalns

Es jau nezinu ko tu smēķē, ka krievu rupjības te raksti!

20.feb 2025 Atbildēt

"Gribi būt Trampa komandā, demonstrē sunisku padevību."

Tramps pieprasa atdot ASV ieguldīto naudu no tiem, kuri to neefektīvi izmantojuši. Nekādu emociju, tikai bezkaislīgs biznesmeņa aprēķins.

20.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs

Gribi būt Baidoņa komandā? Dari to pašu!

20.feb 2025 Atbildēt

Kolēģi, vēlos pievērst jūsu uzmanību tam, ka jūs vienlaicīgi paužat nepatiku pret visu slikto , ko dara konkrēti politiķi, pret viņu varmācību un neiecietību ... un vienlaicīgi gribat iznīcināt viens otru, iedzīt zemē tā, ka ne ausis nevar redzēt. Kā jums šķiet, vai nav pienācis laiks pazemināt diskusiju temperatūru par pāris grādiem?

20.feb 2025 Atbildēt

Diemžēl tā nav pirmā reize, kad Baiba Braže izsaka sev izdevīgus (no iekļuves ANO DP viedokļa), bet Latvijai neizdevīgus viedokļus. Viņa uzreiz izteica gatavību Latvijā aizturēt Izraēlas premjeru Netanjahu. Piekrītu NRA, ka Lartvijai nevajadzētu upurēt valstiskās intereses uz butaforiskā ANO altāra.

Bet šinī gadījumā viņas teiktais vispār ir klajā pretrunā ar to, ko visi redz. Dīvaina ministre, kas dzīvo savu iedomu pasaulē. Vai tas Latvijai nesāk kļūt bīstami?

20.feb 2025 Atbildēt

Nedomāju, ka Baiba tā teica, lai tiktu tai krēslā...vienkārši tagadējais amats liek Baibai runāt pārdomājot katru vārdu, bet te ir problēmas. Bet Rinkēvičs ar savu tekstu angļu mēlē par paniku...ar jāteic, lai Dieviņš nogrābstās! Pirmkārt, izrādīja necieņu valsts valodai, otrkārt, pateica tā, ka neko nevar saprast! Diplomātija tā ir māksla, jāmācās!

20.feb 2025 Atbildēt

Ir tādam. Redzi, Tu jau pats atzīsti, ka Putins tāds mazs Hitleriņš vien ir. Ja atceramies, arī Hitlers savu agresiju argumentēja ar to, ka Sudetos dzīvo daudz vāciešu. Protams, ka tas bija tikai tukšs aizbildinājums. Un nav absolūti nekādu pazīmju, ka ar Putinu ir savādāk. Vienīgā atšķirība ka Ukraina atšķirībā no Čehoslovākijas pretojas agresijai, un Rietumi vairāk vai mazāk cenšas viņu atbalstīt, jo nevienam normālam cilvēkam negribas pagājušā gadsimta šausmu atkārtošanos, kad Eiropai jāsastopas ar asinis nogaršojušā Hitlera kara pūļiem. Bet Putinisti to nesaprot un krīt histērijā- kādēļ gan viņi pretojas..... jā, kādēļ gan neieņemt padevīgu pozu un necensties gūt baudu, kad Tevi izvaro, vai ne?............

23.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs

No kura pirkstā izzīdi, ka es Putinu salīdzinu ar Hitleru? Tev draugs labi fantāzija strādā, tikai ne tai virzienā kurā vajag. Ja cilvēks redz to kā nav, to jau sauc par halucinācijām un tās ārstē attiecīgs speciālists.

23.feb 2025 Atbildēt
viesis @viesis atbilde Dzēsts lietotājs

Vispār jau- es to paskaidroju. Ja Tu attaisno Putina iebrukumu Ukrainā ar to, ka Donbasu apdzīvo krievi, tad tieši tāds pats bija Hitlera arguments Čehoslovākijas okupācijai, un šajā jautājumā Hitlers no Putina ne ar ko neatšķiras. Bet Tu, kā parasti, centies izlocīties stāstot ka neesi teicis to ko esi.

23.feb 2025 Atbildēt

Mjā, šobrīd izskatās ka Tramps ir uzsācis Putina glābšanas operāciju. Grūti pateikt, vai tā pamatā ir kaut kādi personīgie motīvi vai amerikāņu ģenētiskā atmiņa, ņemot vērā, cik daudz amerikāņi ir glābuši Krieviju- gan 19 gadsimta beigās Carisko Krieviju, gan Ļeņina valdību, gan Staļinu, atbalstīja Jeļcinu un tagad taisās glābt Putinu...... no otras puses, vēl jau nekas nav beidzies, un gala rezultāti var būt visādi.

23.feb 2025 Atbildēt
Dzēsts lietotājs

Mjā, šobrīd izskatās, ka tev ir nepieciešama pihiatriskā palīdzība, lai nerādās kā nav.

23.feb 2025 Atbildēt
viesis @viesis atbilde Dzēsts lietotājs

:) Aizskāru patriotiskās jūtas? :)))))))) nu jā, Krieviem ir kauns atcerēties, cik daudz amerikāņi viņiem ir palīdzējuši. Bet, nekas šobrīd ticamāka ir versija, ka Tramps grib draudzēties ar Ķīnu, tādēļ viņam Putins ir vajadzīgs lai novājinātu Eiropu, tā ka- nekāds glābšanas plāns tas visdrīzāk nebūs. Vari būt mierīgs :)

23.feb 2025 Atbildēt

Komentēt

atbilde atcelt