Komentāri: Ja izšķērdē miljonus – zelta izpletnis. Ja aizmirsti nomaksāt OCTA – bankrots

labus

.. nu kā lai te nepiemin "neizdevušos valsti" ?! (nu jau jābūt sataustāmi pat visdebīlākajam urrā optimistam);

.. vai klasisko literatūru, kur visādi buņķi un labieši steriem rāda vidējā letoņa riebīgo noģīmi - cēloni tādai situācijai ....

20.sep Atbildēt
Andris Briedis

Nav nekādas neizdevušās valsts. Ir tikai neizdevušies tās iedzīvotāji kas ļauj sevi cirpt kā aitas.

Jebkurā valstī ir cirpt gribētāji. Jebkurā. Starpība starp "normālām" un "nenormālām" valstīm ir tās iedzīvotāju aktivitātēs. Valsīs kur valsts pārvaldībā ir mazāk stulbuma ļoti aktīvi ir paši iedzīvotāji kas asi reaģē uz stūlbumiem.

Paši vainīgi ka ļaujam sevi ciprt. Neļautu, necirptu.

20.sep Atbildēt
Zigmārs atbilde Andris Briedis

👍 Labi teikts! Nevar nepiekrist!

20.sep Atbildēt
Andris Briedis

Risinājums situācijai būtu ļoti vienkāršs. CSDD vadītājs steidzamības kārtā pieprasa labojumus likumā nosakot pārkāpumu sarakstu par kuru nevar notikt dubulta sodīšana, līdz nav "vainīgais" informēts par pirmo sodu. Par "octu" nevar dubūlti sodīt, jo tas tiešām var būt aizmirsts. Par ātruma, būtiska ātruma pārsniegšanu soda katru reizi. Tā vairs nav nejaušība.

Saemai, valdībai 5 minūtēs izstāsta lietas būtību un tie ar "jā" nobalso par izmaiņām līdz sistēma tiek salabota.

Bet mums taču ir tik daudz "neaizstājamo" ierādņu kam jāapgūst "kritiski vajadzīgā" dzelzceļa nadiņās, "kritiski vajadzīgās" "nacionālās" aviosabiedrības naudiņas ka līdz šādām piezemētām lietām, savu tiešo darbu, nespēj nolaisties. Nīkuļi.

20.sep Atbildēt
Edgars

Mums ir tāda iekārta (sociālā sistēma), kuru pie dzīvības uztur tikai nemitīgi pieaugoša naudas tērēšana. Kamēr nekas labāks vismaz teorētiskajā līmenī netiks izdomāts, tikmēr varēs brīnīties par "zelta izpletņu" piešķiršanu, zaļās ekonomikas kursu un bankrotiem. Slava Ukrainai!

20.sep Atbildēt
Andris Briedis atbilde Edgars

1. Kāds tam sakars ar sociālo sistēmu vai zelta izpletņiem? Cilvēki ļauj sevi čakarēt, čakarētāji atrodas. Jebkurā sistēmā vai valstī.

2. Zaļais ekonomikas kurss ir vienīgais izdzīvošanas kurss. Bet to vada, pareizāk ļaujam vadīt "šiem te pašiem" kas māk tikai no viena grāvja otrā braukt. Naftu katru dienu paliek arvien dārgāk iegūt. Un maksāsi tu par to. Kamēr ir iespējams saprātīgi vajag pāriet uz tiešu enerģijas izmantošanu - elektrību. Tikai to nedrīkst darīt tā kā šie te "neaizstājamie" iedomājas. Ar pēkšņiem sodiem un deb** noteikumiem. Ir jārada labvēlīgi apstākļi lai cilvēki paši grib un var uz šīm lietām pāriet. Bet tas prasīs 10-20-30 gadus. Ne "piecgadi". Un "slikto bateriju" brēcējiem atgādināšu ka baterijas uzlabojas katru "dienu". Bateriju pārstrāde būs, jau ir liels biznes. Un baterijas var savākt. Atšķirībā no izplūdes gāzēm. Un nekādi "bērnu vergi" neiegūst materiālus tām. Tad būtu vajadzīgi miljardi šādu bērnu vergu pūļi. Un elektrību var iegūt gan no vēja, gan ūdens, gan zemes, gan ātoma. Pat no oglēm un naftas daudz efektīvāk, nekā sadedzinot iekšdedzes dzinējā. Par kārtām efektīvāk.

20.sep Atbildēt
IMIK

CSDD nav komunistiskā partija un Saeima nav komunistiskās partijas politbirojs.

20.sep Atbildēt
Edgars atbilde Andris Briedis

Ar gara spēku pret karaspēku! Padomju sociālās sistēmas apstākļos varēja organizēt vienā LTF >200 000 - un "čakarētājiem" nācās piekāpties. Esošās sistēmas apstākļos ir iespējamas tikai sīkpartijas vai sponsorētās NVO.

Slava Ukrainai - sistēmas glābējai! " Vienošanās ir panākta. ES nodrošinās Ukrainai ilgtermiņa atbalstu 50 miljardu eiro apmērā " (Latvijas Avīze)

20.sep Atbildēt
baiba baibiņa

===Savukārt jaunākās paaudzes radari, kuri mēra vidējo braukšanas ātrumu garākā ceļa posmā, reģistrē absolūti visas automašīnas, kuras piedalās satiksmē.=== Tad jau sanāk, ka kādu personu rīcībā ir praktiski visa infa par maniem pārvietošanās paradumiem. Liks tak vēl tos radarus. Kā tur sanāk ar Datu aizsardzību?

20.sep Atbildēt
Kainšvainlībtdihs

Ne jau tikai par pārvietošanos radaru darbības zonās dati pēc vēlmēm un vajadzības ir brīvi pieejami attiecīgajiem purniem, vēl arī arī ir pieejama informācija par to, ko, cik daudz, par kādām summām pirki ar atlaižu kartēm, aplikācijām, bankas kartēm, Cik daudz, kur, par kādām sumām degvielu ielēji izmantojot degvielas karti, atlaižu karti, bankas karti, telefonu.

20.sep Atbildēt
Gunārs

cilvēks vienmēr kļūdās, tas ir cilvēka dabā. Nekad viņš nebūs citāds, neatkarīgi no sodu apmēra. Robots nekļūdās. Ja mēs liekam robotu cilvēkam par tiesnesi, sodiem jābūt ļoti maziem. Jo viņi tiks bieži iekasēti. Teiksim, 10 eiras par fiksāciju. Šodien nobraucu 120 km turp un atpakaļ darba lietās. Pats atceros, ka trīsreiz sīki pārkāpu noteikumus. Apdzinu traktoru pār nepārtraukto līniju, nogriežoties pilsētā pa kreisi par pusmetru iebraucu pretējā joslā un krietnu gabalu braucu nepiesprādzējies. Kāds brauc savādāk? Nē, mēs visi tā braucam, ja vien policijas mašīna nebrauc pakaļ. Tad jādomā ar galvu, ne ar dibenu, pieņemot likumus pašiem sev! Iztaisīt elli ar kamerām uz katra stūra nav grūti, bet pašiem, kurwa, būs jābrauc!

20.sep Atbildēt

Komentēt