No rītdienas, 22.novembra, pašvaldības SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" klientiem būs pieejams anonīmais uzticības un ieteikumu tālrunis 67415454, informē uzņēmums.
Tālrunis - automātiskais atbildētājs strādās diennakts režīmā, ļaujot ikvienam uzņēmuma klientam atstāt ziņojumu ar savu ierosinājumu vai pretenziju par "Rīgas namu pārvaldnieka" darbu, izvēloties - saglabāt anonimitāti vai arī atstāt savu kontaktinformāciju.
Iedzīvotāji sūdzības un ierosinājumus varēs sūtīt arī uz e-pastu "info@rnparvaldnieks.lv". Katrs zvans un e-pasts tiks izvērtēts uzņēmuma attīstības kontekstā, jo uzņēmumam ir svarīgs ikviena klienta viedoklis.
"Viens no mūsu uzņēmuma ilgtermiņa uzdevumiem ir nodrošināt augsta līmeņa klientu apkalpošanas servisu, iespēju robežās uzklausot katra klienta ieteikumus un pretenzijas, tostarp arī anonīmas, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti ikvienam klientam. Lai sekmīgi pilnveidotu uzņēmuma darbu, nepietiek vien ar saskari klientu apkalpošanas centros, tikšanās reizēs namu sapulcēs, tāpēc ieviešam jaunas formas komunikāciju ar mūsu klientiem," skaidroja "Rīgas namu pārvaldnieka" valdes priekšsēdētājs Ervins Straupe.
Vienotā kapitālsabiedrība "Rīgas namu pārvaldnieks" izveidota 15 iepriekšējo namu pārvalžu sapludināšanas ceļā un oficiāli tika reģistrēta pagājušā gada 29.decembrī. Tā pārraudzībā ir aptuveni 4300 Rīgas namu.