„Rīgas namu pārvaldnieks” veidos vienotu klientu palīdzības dienestu

Rīgas domes Mājokļu un vides departamenta priekšsēdētājs Vjačeslavs Stepaņenko ir uzdevis pašvaldības namu apsaimniekošanas uzņēmumam „Rīgas namu pārvaldnieks” veidot vienotu klientu palīdzības dienestu, proti, ir plānots ieviest vienu tālruņa numuru, uz kuru piezvanot, pašvaldības apsaimniekoto namu iedzīvotāji varēs pieteikt avāriju gadījumus.

Šāda numura ieviešana iespējama aptuveni divu nedēļu laikā, jo ir jāatrisina tehniska rakstura problēmas. Līdz vienotā numuru izveidei, iedzīvotāju pieteikumus turpinās pieņem pa tiem pašiem tālruņu numuriem, kurus iedzīvotāji izmantoja saziņai ar savām namu apsaimniekošanas organizācijām iepriekš.

Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Ervins Straupe šodien uzdevis visām „Rīgas namu pārvaldnieks” nodaļām nodrošināt telefonisku sūdzību pieņemšanu arī brīvdienās.

„Aicinu visu namu apsaimniekošanas iecirkņu vadītājus un darbiniekus ar lielu atbildību izturēties pret iedzīvotāju iesniegumiem, jo šoziem lielais sniegs ir radījis daudz problēmu. Tāpat arī aicinu privāto namu īpašniekus rūpēties par savu teritoriju un ēku jumtu attīrīšanu no sniega,” saka V.Stepaņenko.