Starp e-pakalpojumiem, kādus iedzīvotāji vēlētos saņemt elektroniski, ir minēts e-iesniegums policijai, banku/parādnieku reģistra datui un pasta pakalpojumi - tas noskaidrojies Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pasūtītajā aptaujā par e-pakalpojumu izmantošanu.
Kā vēlamos pakalpojumus iedzīvotāji minējuši vilciena un autobusa biļešu saņemšanu, datus par sodāmību, informāciju par izklaidi pilsētā, kā arī bijušas vēlmes par visai specifiskiem e-pakalpojumiem, piemēram, par medību atļaujas izņemšanu, par būvprojektiem un par ģeodēzisko uzmērījumu saskaņošanu.
Tomēr visvairāk iedzīvotāju (18%) norādījuši, ka elektroniski vēlētos saņemt Valsts ieņēmumu dienesta pakalpojumus, komunālos maksājumus (115), pakalpojumus saistībā ar īpašuma un zemes nodokli - 9% atbilžu, bet 8% norādījuši, ka elektroniski vēlētos saņemt Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumus.
Lūgti atbildēt uz jautājumu par pakalpojuma saņemšanas veidu, vairākums tomēr atzinuši, ka labprāt izvēlējušies iespēju saņemt pakalpojumu klātienē, pa telefonu vai pa pastu, nevis izmantot elektroniskās iespējas. Klātienes konsultācijām priekšroku devuši 41% respondentu, bet e-pakalpojumiem - 25% iedzīvotāju, savukārt 12% norādījuši, ka nezina, vai pakalpojumi, kurus ir izmantojuši, ir pieejami arī kā e-pakalpojumi.
Lielākā daļa jeb 89%, kas izmantojuši iespēju pakalpojumu saņemt klātienē, pa telefonu vai pastu, atzinuši, ka labāk personīgi pārrunā interesējošos jautājumus ar iestādes darbiniekiem, lai izvairītos no iespējamiem pārpratumiem vai kļūdām, tikmēr 27% kā iemeslu minējuši savu neprasmi stādāt ar datoru un internetu, bet 19% šķiet, ka e-pakalpojumu izmantošana ir sarežģīta. Savukārt 16% neuzticas internetam un baidās, ka dati var tikt viltoti, vai "noplūst".