Kopējais Reformu partijas (RP) ieguldījums šajā reklāmas kampaņas posmā pirms pašvaldību vēlēšanām nedaudz pārsniedz 30 000 latu, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli, pauda RP izpilddirektors Ivo Valdovskis.
30 000 latu tiks ieguldīti laika posmā no 22.janvāra līdz 31.janvārim.
Pašreizējās reklāmas aktivitātes televīzijā, kuras izvietojusi RP, uzskatāmas par aizsākumu pašvaldību vēlēšanu reklāmas kampaņai, kuras mērķis ir atgādināt par pārmaiņām valstī, kādas Reformu partija iecerējusi veikt, par Valdovska viedokli aģentūru LETA informēja politiskā spēka pārstāve Daiga Holma.
"Reklāmas uzdevums ir atgādināt par RP ministriem, deputātiem un iniciatīvām, kuras tie uzņēmušies šo pārmaiņu uzsākšanai dažādās sabiedrībai svarīgās jomās, tai skaitā izglītībā, ekonomikā, ārlietās, nodokļu politikā un citās, kā arī uzsvērt, ka pozitīvas izmaiņas prasa laiku un sabiedrības atbalstu. Reformu partija negrasās atkāpties no iecerētā un turpinās konsekventi cīnīties par sabiedrības interesēm šajās jomās," uzsver RP izpilddirektors.
Par iespējām palielināt kampaņas intensitāti politiskais spēks lems, vadoties no finansiālām iespējām. Pašreiz citas aktivitātes vēl ir tikai plānošanas stadijā un par tām tiks lemts tuvākajās nedēļās, piebilda Valdovskis.
Pēdējā laikā reklāmas elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos ir izvietojuši vairāki politiskie spēki, piemēram, "Saskaņas centrs", "Gods kalpot Rīgai", "Vienotība" un RP.