Ventspils virtuālās vēstniecības mājas lapa www.visitventspils.com saņēmusi galveno balvu Eiropas reģionālā tūrisma institūta iedibinātā konkursā „Gada cilvēks tūrismā” nominācijā „Tūrisma mājas lapa 2012”.
Balvu atbalsta Ekonomikas ministrija, Tūrisma attīstības valsts aģentūra, Latvijas Tūrisma aģentu asociācija, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Starptautiskā izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1, kas veica tūrisma nozares profesionāļu aptauju, lai noskaidrotu konkursa uzvarētājus astoņās nominācijās.
Nominācijā par labāko tūrisma mājas lapu www.visitventspils.com apsteigusi tādas tūrisma lapas kāwww.liveriga.com, www.latvia.travel un www.aerodium.com.
Ventspils virtuālās vēstniecības mājas lapa www.visitventspils.com tapusi ventu kampaņas jeb projekta „Valsts valstī” ietvaros, kas jau guvusi vairākkārtēju starptautisku atzinību. Ventspils ventu kampaņas pamatā ir pilsētas unikalitāte un atšķirīgums, kas jau iepriekš bija sabiedrībā radījis viedokli par Ventspili kā valsti valstī. Pilsētai jau bija savs karogs, savs ģerbonis, sava valoda un pat sava laika zona, tāpēc likumsakarīgs bija lēmums par savas naudas – ventu – ieviešanu un savas virtuālās vēstniecības www.visitventspils.com izveidi.
Mūsdienīgā dizaina mājas lapa ne tikai piedāvā informāciju par Ventspils tūrisma objektiem un pasākumiem septiņās valodās, bet arī sniedz iespēju plānot ceļojumu, dalīties ceļojuma iespaidos un pelnīt Ventspils naudu – ventus. Šobrīd venti sniedz iespēju ar atlaidēm norēķināties vairāk kā 60 tūrisma objektos. Ventus var pelnīt reģistrējoties, izpildot testus, ievietojot ventspilinga bildi, video vai foto galeriju, saliekot puzzli, izveidojot savu tūrisma maršrutu vai daloties ar lapas saturu sociālajos medijos. Lapai pieejama arī mobilā versija.
Ventspils ventu kampaņa jeb koncepts „Valsts valstī”, kuru Ventspils pilsēta īstenoja sadarbībā ar aģentūru „DDB Worldwide Latvia”, guvusi panākumus arī iepriekš.
Ventspils venti jau guvuši ievērojamus panākumus starptautiskajā radošās izcilības festivālā „ADwards” 2012.gada martā – Ventspils venti ieguva zelta ordeni integrēto kampaņu kategorijā, uzvarēja tautas balsojumā un ieguva festivāla Grand Prix.
Tāpat Ventspils ventu kampaņa 2012. gada maijā ieguva sudraba godalgu prestižajā starptautiskajā Kijevas reklāmas festivālā, kur tā startēja PR (sabiedrisko attiecību) kampaņu kategorijā.
Savukārt divus apbalvojumus tā saņēma 13.starptautiskajā reklāmas festivālā „Golden Hammer” – zelta āmuru reklāmas kampaņu kategorijā un sudraba āmuru – PR kategorijā.
2012. gada novembrī Ventspils ventu kampaņa jeb projekts „Valsts valstī” uzvarējusi mazbudžeta kategorijā konkursā “Password 2012”.
Savukārt tā paša gada decembrī konkursā „Eiropas Izcilības balva 2012” („European Excellence Awards 2012”) Ventspils ventu kampaņa ieguva īpašo žūrijas balvu par radošumu un inovatīvu pieeju, kā arī kļuva par uzvarētāju kategorijā „Kampaņu uzsākšana” („Launch”), kur tā izkonkurēja tādu kompāniju kā „Marks & Spencer”, „Samsung Electronics”, „Sony Ericsson” un Bornmutas (Lielbritānija) tūrisma biroja īstenotās kampaņas. Žūrija, piešķirot īpašo balvu, Ventspils ventu kampaņu izcēla no vairāk kā 1600 iesniegtajiem projektiem.
Tāpat Ventspils ventu kampaņa jeb projekts „Valsts valstī” guvis panākumus konkursā „Digital Marketing Adwards 2012” („Digitālā mārketinga balva 2012”), iegūstot piekto vietu kategorijā „Inovatīvākā digitālā mārketinga stratēģija”. Konkursu organizē viens no vadošajiem globālās uzņēmējdarbības žurnāliem „FDi Magazine”, kas ir „Financial Times” Ltd izdevums.