Objektīvā informācija un "Swedbank" reālā darbība ikdienā ir tas faktors, kas vislabāk var kliedēt baumas, klientiem izplatītā paziņojumā norāda "Swedbank" vadītājs Latvijā Māris Mančinskis.
"Šodien atkal aktualizējās klientu nemiers par banku stabilitāti. Jā, šobrīd vērojām, ka interneta vidē un filiālēs cilvēki sāka jautāt par dažāda veida baumām, ne tikai nepatiesām, bet arī visai absurdām - ka banka nestrādājot Igaunijā, ka Zviedrijā nestrādājot bankomāti - kas bija vienkārši meli," norāda bankas vadītājs.
Pēc viņa teiktā, jebkuras tenkas par finanšu tirgu un bankām cilvēki šobrīd uztver īpaši emocionāli, jo uztveri ietekmē gan nesenā "Latvijas Krājbankas" slēgšana, gan satraucošu virsrakstu plūsma par Eiropu un eiro zonu. "Emocionalitātei kā banka atbildām ar racionalitāti - piepildām bankomātus un aktīvi strādājam filiālēs, lai sniegtu cilvēkiem tos pakalpojumus, kurus viņi grib saņemt," norādīja Mančinskis.
"Tā kā baumu iespaidā aktivitāte ir lielāka nekā parasti svētdienas vakaros, pastiprināti monitorējam situāciju bankomātos, lai tie būtu nepārtraukti piepildīti. Ja kādā bankomātā izbeidzas nauda, pāris stundu laikā tas tiek piepildīts," informēja bankas vadītājs.
Aģentūra BNS jau vēstīja, ka no piektdienas, 9.decembra, "Swedbank" pastiprināti izņem naudu no bankas. Svētdien lielas rindas pie "Swedbank" bankomātoem izveidojušās daudzās Latvijas vietās. Svētdienas vakarā daudzos bankomātos nauda vairs nav pieejama.
Pēc aktīvu apmēra "Swedbank" ir lielākā banka Latvijā.