Kāda Jūrmalas iedzīvotāja, aizpildot tautas skaitīšanas anketas internetā, sagaidīja tautas skaitītāju arī savā dzīvesvietā, un darbinieks paskaidroja, ka "anketas ir pazudušas un nepareizas", tāpēc jāveic atkārtota skaitīšana.
Tā vēsta portāls apollo.lv
Lasītāja norādīja, ka 12. martā, autorizējoties ar "Swedbank" internetbankas parolēm, aizpildīta anketa par sevi un ģimenes locekļiem. Pēc saskaitīšanās parādījās paziņojums, ka anketas aizpildīšana noritējusi veiksmīgi un dati ir saglabāti.
Tomēr sestdien, 19. martā, ieradies arī tautas skaitītājs. Jautāts, kāpēc jāveic atkārtota skaitīšana, ja anketa jau ir aizpildīta internetā, tautas skaitītājs paskaidroja, ka "dati ir pazuduši un nepareizi", tāpēc jāskaitās atkārtoti.
Identiska situācija bijusi arī lasītājas kaimiņiem. Arī kaimiņi izmantoja iespēju saskaitīties internetā, tomēr sagaidīja savā dzīvesvietā tautas skaitītāju, kurš iedzīvotājus "skaitījis" atkārtoti.