Rīt, 14.maijā tiks noskaidrotas 2009. gadā labākās un veiksmīgākās komunikācijas kampaņas Baltijas valstīs. Konkursa finālā ir iekļuvuši gan publiskā, gan privātā sektora sabiedrisko attiecību nozares spēcīgākie spēlētāji.
Konkurss norisinās jau piekto gadu un, ņemot vērā pagājušā gada veiksmīgo sadarbības pieredzi, arī šogad tas tiek organizēts visu trīs Baltijas valstu sabiedrisko attiecību asociāciju ietvaros.
Darbus varēja iesniegt 10 dažādās kategorijās, tādējādi sacenšoties par labākajiem realizētajiem piemēriem krīzes un pārmaiņu komunikācijā, reputācijas vadībā, korporatīvās sociālās atbildības jomā, iekšējās komunikācijas, sponsorēšanas un citās jomās. Kopumā "Baltic PR Awards 2010" konkursā tika saņemts 71 pieteikums. Lielākais pieteikumu skaits tika saņemts jomās, kas saistās ar klientu attiecību komunikāciju, biznesa komunikāciju un korporatīvo sociālo atbildību.
"Baltic PR Awards 2010" finālā iekļuvušas tādas kampaņas kā "Likteņdārza" komunikācija, "Baby Box" idejas komunikācija, kā arī vienotības skrējiena projekts "Sirdspuksti Baltijai" un citi veiksmīgi komunikācijas projekti. Finālā ir iekļuvuši arī 5 darbi no Lietuvas, 3 no Igaunijas.
"Baltic PR Awards" konkursu organizē Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija (LSAKA) sadarbībā ar Latvijas Asociāciju sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP), un pirmo gadu kopā ar Igaunijas un Lietuvas profesionālajām asociācijām EPRA un LRVS.
Finālistu prezentācijas notiks rīt 14.maijā Rīgas Ekonomikas augstskolā. Uzvarētāji tiks paziņoti plkst. 20.00 "Baltic PR Awards 2010" noslēguma pasākumā Artelī.
Baltic PR Awards ir vienīgais sabiedrisko attiecību nozares izvērtējuma pasākums Baltijas valstīs, kurš notiek organizēts kopš 2005. gada. Konkursa organizators ir Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija (LSAKA), līdzorganizatori - Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP), Igaunijas Sabiedrisko attiecību asociācija (EPRA) un Lietuvas Sabiedrisko attiecību speciālistu savienība (LRVS).
Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija (LSAKA) dibināta 2001. gada 24.aprīlī ar mērķi veicināt sabiedrisko attiecību nozares attīstību, ētikas un kvalitātes standartu ievērošanu un sabiedrības informēšanu par nozares aktualitātēm. Asociācija apvieno desmit vadošās sabiedrisko attiecību kompānijas, kuras pārstāv aptuveni 70% tirgus.