Zināms, kurš no "iPhone 7" modeļiem Latvijā ir viespieprasītākais

© Scanpix

Pieprasītākie "iPhone 7" modeļi ir "Jet Black" melnas krāsas modeļi ar lielu atmiņas ietilpību, aģentūru LETA informēja "Latvijas Mobilā telefona" (LMT) pārstāvji.

"Vislielākā interese ir par jauno "iPhone" "Jet Black" krāsā, jo tāds "iPhone" vēl nav bijis. Tāpat populāri ir arī melnie, matētie "iPhone" modeļi," komentē LMT mazumtirdzniecības vadītājs Rinalds Kalniņš. "Vērtējot pieprasījumu pēc tehniskajiem parametriem, līderpozīciju saglabā "iPhone" ar 32 gigabaitus (GB) lielu atmiņu, bet ļoti augsts ir arī pieprasījums pēc jaunajiem "iPhone" modeļiem ar 128 GB un 256 GB atmiņu."

"Tā ir aktuāla tendence, jo, izmantojot neierobežota apjoma mobilo internetu, klienti aizvien biežāk iegādājas viedtālruņus ar lielāko no pieejamiem atmiņas apjomiem mobilo datu lietošanai, fotogrāfiju, video uzglabāšanai un izplatīšanai internetā, mūzikas straumēšanai," piebilda LMT pārstāvis.

Arī cita oficiālā "Apple" produkcijas izplatītāja "Tele2" pārstāvis minēja, ka uzņēmuma klienti lielāko interesi izrādījuši par "iPhone 7" 32 GB un 128 GB versiju, kā arī "iPhone 7 plus" 128 GB versiju.

"Iecienītākā krāsa ir melna, tāpat klientu uzmanību kā jaunums piesaistījusi "Jet Black" krāsa, tomēr labprāt tiek izvēlēti arī zeltrozā un zelta krāsas modeļi," teica "Tele2" Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe. Viņa prognozēja, ka pirmajā nedēļā pieprasījums pēc jaunajām ierīcēm pārsniegs piedāvājumu.

Kā ziņots, ASV informācijas tehnoloģiju giganta "Apple" divu jauno viedtelefonu "iPhone 7" un "iPhone 7 plus" iepriekšpasūtīšana Latvijā sākās 9.septembrī.

Tālruņi tirdzniecībā Latvijā nonāks rīt, 23.septembrī, tos būs iespējams iegādāties pie Latvijas mobilo sakaru operatoriem, kā arī citiem Latvijas elektropreču izplatītājiem.

"iPhone 7" cena ir, sākot no 779 eiro, bet "iPhone 7 plus" - no apmēram 919 eiro.

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais