Koļegova nekomentē iespēju kļūt par VID vadītāju

© F64

Valsts vides dienesta (VVD) ģenerāldirektore Inga Koļegova, kura tiek minēta kā reālākā Valsts ieņēmumu dienesta (VID) vadītāja amata kandidāte, pagaidām nevēlas komentēt savas tālākās profesionālās gaitas.

Koļegova sarunā ar aģentūru LETA sacīja, ka pašlaik atrodas atvaļinājumā un šobrīd nevēlas runāt par darbu.

Taujāta, kad varētu tikt pieņemts lēmums par iespējamo darbu VID, viņa norādīja, ka "pašlaik nav nekādu konkrētu termiņu, kad būtu jāpieņem lēmums".

LETA jau vēstīja, ka piektdien finanšu ministre Dana Reizniece-Ozola (ZZS) Ministru prezidentu Māri Kučinski (ZZS) informējusi par iespējamajiem VID vadītāja amata kandidātiem. Kandidātiem ir dots laiks, lai apsvērtu iespēju kandidēt uz amatu, bet nākamnedēļ Ministru prezidents tiksies ar šīm personām.

Reizniece-Ozola aģentūrai LETA iepriekš atteicās komentēt to, cik VID vadītāja amata kandidāti premjeram tiek piedāvāti izvērtēšanai, kā arī ministre nekomentēja, vai starp ieteiktajām personām ir iepriekš publiski izskanējušie vardi - Koļegova, Valsts kases pārvaldnieks Kaspars Āboliņš un Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore Baiba Vītoliņa.

Aģentūras LETA rīcībā esošā neoficiālā informācija gan liecina, ka reālākā kandidāte uz VID vadītājas amatu ir tieši Koļegova. Reizniece-Ozola iepriekš pauda, ka Koļegova ir laba administratore. Ministrei simpātiski šķiet, ka VVD vadītāja sarežģītajās valsts un uzņēmēju domstarpībās par gudrona dīķiem ir spējusi aizstāvēt valsts intereses.

Kā ziņots, izsludinātais konkurss uz VID ģenerāldirektora amatu ir beidzies bez rezultāta. Neviens no konkursa otrajā kārtā izraudzītajiem četriem pretendentiem neesot bijis piemērots, lai virzītu konkursa trešajai kārtai.

Iepriekšējā VID ģenerāldirektore Ināra Pētersone vasaras sākumā iesniedza atlūgumu.

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais