Drīzumā Latvijā darbu sāks jaunuzņēmums "Sorry as a Service", kas ļaus uzņēmumiem atvainoties saviem klientiem ar personalizētu dāvaniņu palīdzību, aģentūrai LETA sacīja uzņēmuma līdzdibinātāja Sabīne Sipunova.
Kā stāstīja Sipunova, pakalpojums, ko piedāvā "Sorry as a Service" ir dāvaniņu piegāde uzņēmuma klientiem dažādos to attiecību ciklos - pēc sūdzībām, lojalitātes veicināšanai, bijušo klientu atgūšanai. "Produkts pats par sevi ir sistēma, kas ļoti viegli integrējas uzņēmuma klientu menedžmenta sistēmās un ļauj uzņēmumam pašam noteikt, pēc kādiem notikumiem kādas atvainošanās dāvanas izsūtāmas."
"Mūsu mērķis ir pierādīt, ka emocionāla, fiziska un pārsteidzoša atvainošanās ir efektīvāka par finansiāla rakstura kompensāciju," piebilda Sipunova.
"Uzņēmumu izveidojām kopā ar igauņiem, Igaunijā piedalījāmies arī pirmajā akseleratorā, bet pēcāk tikām akseleratorā Londonā, līdz ar to visa komanda pārcēlās uz turieni. Četru mēnešu laikā Lielbritānija kļuva par mūsu galveno tirgu," skaidroja Sipunova. "Pašlaik mūsu lielākais klients ir viens no Eiropas lielākajiem telekomunikāciju uzņēmumiem "British Telecommunications", klientu vidū ir arī "Viasat", "Telia", "TranswerWise", Igaunijas "Tele2"."
Viņa arī atklāja, ka uzņēmums šobrīd gatavojas sākt darbību Latvijā. "Pašlaik atrasti dāvanu piegādātāji un norit sarunas ar lielākiem un mazākiem uzņēmumiem par sadarbības uzsākšanu," sacīja Sipunova. "Dāvanu piegādē galvenokārt sadarbojamies ar vietējiem ražotājiem - šokolādes ražotājiem, beķerejām, puķu pārdevējiem, kas izsūta dāvanas, atsaucoties uz pasūtījumu."
Runājot par turpmākiem plāniem, Sipunova norādīja, ka pagaidām uzņēmumam finansiālo resursu pietiek, bet, lai augtu, tuvāko mēnešu laikā plānots sākt finansējuma piesaistes raundu, kura mērķis būtu savākt 500 000-600 000 eiro.
"Sorry as a Service" Latvijas birojs atrodas tehnoloģiju jaunrades telpā "TechHub Riga", un tajā bez Sipunovas darbojas viens cilvēks, kura pārziņā ir Baltijas valstu uzņēmumi.