Noskaidrots Latvijā mīlētākais zīmols

© F64

Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ierindojies zīmols "Google", trešdien tika paziņots kompāniju "DDB Consulting", "Gfk Custom Research Baltic", "PHD Latvia" un "Kapitāls" kopīgi veidotajā "Mīlētāko zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā.

Otrs mīlētākais zīmols Latvijā ir "Inbox", bet trešais - "Swedbank". "Top10" ceturto vietu ieņem "Youtube", piekto - "Rimi", sestajā vietā ierindojas "Facebook", septītajā - "Lattelecom", astotajā vietā ir "Skype", devītajā vietā "Maxima", bet "Top10" noslēdz "Depo".

Par 2015.gada unikālāko zīmolu atzīts "Rīgas Melnais balzams", kvalitatīvākā zīmola statusā ir "Nike", savukārt kā izdevīgākais zīmols ir noteikts "Supernetto".

Žurnāla "Kapitāls" īpašā balva - "Straujāk augošākais zīmols" - tika piešķirta "Statoil", pētījumu aģentūras "GfK" speciālbalvu - "Zīmols ar potenciālu" - ieguva Latvijas Televīzijas 1.kanāls, bet "PHD Latvija" drosmīgākā zīmola statuss tika piešķirts "Amoralle".

Lai noskaidrotu mīlētākos zīmolus, šogad aplūkoti 590 zīmoli 52 kategorijās. Lai noteiktu labāko zīmolu, ar interneta starpniecību aptaujāti vairāk nekā 2836 Baltijas valstu iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptauja notikusi šī gada vasarā.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido "DDB Latvia" sadarbībā ar pētījumu kompāniju "Gfk Custom Research Baltic", "PHD Latvia" un žurnālu "Kapitāls".

Latvijā

Satiksmes ministrija (SM) ir slēpusi Ministru kabinetam patieso "Rail Baltica" projekta izmaksu pieaugumu, to pārrēķinot 2016.gada cenās, lai sadārdzinājums neizskatītos tik liels, teikts dzelzceļa projekta "Rail Baltica" parlamentārās izmeklēšanas komisijas gala ziņojumā, kura vienlaikus aicina izveidot Saeimas apakškomisiju, kas uzraudzīs projekta ieviešanu.

Svarīgākais