Ziemassvētku brīvdienu laikā (no 24. līdz 27.decembrim) komunikāciju kampaņas mājas lapu apmeklējuši 13 353 interesentu. Vislielākais LIVE RĪGA mājas lapas ārvalstu apmeklētāju skaits bijis no Krievijas, Vācijas un Zviedrijas.
Kopš kampaņas sākuma 24.novembrī LIVE RĪGA mājas lapu apmeklējuši jau 88 608 interesenti no 117 pasaules valstīm.
Vislielākā interese par LIVE RĪGA piedāvājumu bijusi tajās septiņās valstīs, kur norit tūrisma veicināšanas ziemas kampaņa. Īpaši strauji pieaudzis interesentu skaits no Krievijas - nedēļas laikā tas divkāršojies. Kampaņas mājas lapas www.liveriga.com apmeklētāju skaits no ārvalstīm:
• Krievija - 22 208;
• Vācija - 14 214;
• Zviedrija - 11 128;
• Lietuva - 9 522;
• Somija - 8 314;
• Igaunija - 7 344;
• Norvēģija - 5 265.
Papildus tiešam www.liveriga.com apmeklējumam būtiskākie mājas lapas avoti ir interneta vietnes top.rbc.ru (Krievija), falk.de (Vācija), kā arī atsauces Twitter un Google. Mājas lapas apmeklētāji no ārvalstīm visbiežāk izvēlējušies LIVE RĪGA angļu un krievu valodas versijas.
Kā jau ziņots, Rīgas mārketinga komunikāciju kampaņa septiņās valstīs notiek zem vienota - LIVE RĪGA - zīmola. Visos tirgos tiek izmantots vienots risinājums tūristu uzrunāšanai. Rīga pozicionēta kā pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt. Tāpēc kā vizuāls kampaņas motīvs izvēlēta cilvēka sirds, kas aizkavējusies Rīgā pēc tam, kad tās saimnieks jau devies mājup. Kampaņa papildināta ar stāstu par Rīgu kā vēsturisko Ziemassvētku eglītes tradīcijas dzimšanas vietu pirms 499 gadiem.