Rīgu reklamēs astoņos ārvalstu tirgos

© nra.lv

2.novembrī "Rīgas Tūrisma attīstības biroja" (RTAB) dibinātāju ārkārtas sapulcē tika apstiprināts Rīgas tūrisma veicināšanas mārketinga komunikāciju plāns pirmajai - Ziemassvētku - kampaņai, informē Rīgas domes priekšsēdētāja preses sekretāre Anna Kononova.

"Līdz ar šodienas dibinātāju lēmumu, RTAB sāk aktīvu darbu pie Ziemassvētku kampaņas veidošanas septiņās valstīs. Esam apņēmušies strādāt ļoti saspringtā režīmā, jo jau decembrī gribam mums būtiskajos ārvalstu tirgos redzēt pirmos rezultātus. Jāuzsver, - nodibinājums RTAB ir reģistrēts šī gada 28.oktobrī un pašlaik vēl nav noslēgts neviens līgums par jebkādu pakalpojumu sniegšanu," pēc sēdes norādīja Bertolts Fliks, RTAB valdes priekšsēdētājs.

Saskaņā ar RTAB dibinātāju lēmumu, pirmā Rīgas mārketinga komunikāciju kampaņa noritēs šī gada decembrī. Kampaņas mērķa tirgi ir Vācija, Zviedrija, Somija, Norvēģija, Krievija, Ukraina, kā arī Lietuva un Igaunija. Sīkāku informāciju par Rīgas mārketinga kampaņu RTAB valde sniegs novembra pirmajā pusē.

RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem - aviosabiedrībai "airBaltic", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijai (LVRA) un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācijai (ALTA) - katram 10%. Nodibinājuma statūti paredz, ka Rīgas dome RTAB ieguldīs 978 455 latus. RTAB kā savas darbības un radītā Rīgas zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam - labi tūristam."

RTAB dibinātāji ir Rīgas dome, aviosabiedrība "airBaltic", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija (ALTA). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.

Izklaide

Pēc grupas “bet bet” koncerta Liepājas koncertzālē “Lielais Dzintars” prezentēta Guntara Rača pirmā prozas grāmata – autobiogrāfiskais atmiņu stāsts “Trakais”. Pasākumu apmeklēja vairāki grāmatas varoņi, tostarp “Līvu” līderis Ainars Virga, kā arī vēl viens jaunības laika draugs Ivo Fomins.