19.februārī Rīgā Spīķeru Koncertzālē uzstāsties pazīstamā brīvās roka improvizācijas grupa Supersilent un novatoriskais dīdžeju duets Dausteg, kuru veido britu jamaikiešu dīdžejs Tonijs Vilsons un norvēģu mūziķis un vizuālais mākslinieks Are Mukelbusts (Mokkelbost), kurš plašāk pazīstams ar savu soloprojektu Single Unit un kā dalībnieks grupā Killl, kura apvieno norvēģu eksperimentālās mūzikas prominences.
Pēdējā albumā 9 Supersilent pārsteidza mūzikas pasauli, negaidīti nomainot savus tradicionālos instrumentus uz Hammond ērģelēm. Tādējādi Supersilent radikālā eksperimentēšana sasniedza vēl vienu neapgūtu robežu. Taču iesūtot tehniskās prasības Rīgas koncertam, sarakstā parādījās tikai vienas Hammond ērģeles, līdzās grupas tradicionālajiem instrumentiem - trompetei, sintezatoram un bungām. Lūdzot paskaidrot, taustiņinstrumentālists Stole Stoerlokens atklāja, ka uzstājoties, grupa izmantos savus tradicionālos instrumentus. Attiecīgi var gaidīt, ka Supersilent skanējums Rīgas koncertā būs tuvāks tam ar kādu tā ir pazīstama savos astoņos pirmajos albumos, kurā vienmēr būtisku lomu spēlējusi Arves Henriksena īpatnējā trompetes skaņa. Tiesa, neko vairāk prognozēt par viņu skaņu koncertā nevarēs - Supersilent skanējums katrā koncertā ir unikāls un neatkārtojams. Vienīgi var minēt, ka pamatā Supersilent mēdz spēlēt divos virzienos - ritmiskā postdžeza skanējumā vai siltākā, ambientā stilā.
Supersilent ir leģendārās ierakstu kompānijas Rune Grammofon flagmaņi - tieši ar Supersilent minētā izdevniecība aizsāka norvēģu eksperimentālās mūzikas ekspansiju plašākajā pasaulē. Tās sastāvā spēlē izcili solomākslinieki - džeza trompetists Arve Henriksens (regulārs Deivida Silviana sadarbības partneris), ambientās mūzikas guru Deathprod jeb Helge Stēns, kurš pazīstams arī kā rokgrupas Motorpsycho līderis, kā arī taustiņinstrumentālists Stole Stoerlokens, kas sadarbojas ar mūsdienu džeza veterāniem kā Terji Ripdālu, Luisu Sklavī un Nilu Peteru Molvēru.
Supersilent zīmols ir vienreizēji fokusēta, inteliģenta un atturīgi intensīva improvizācija - pat viņu ieraksti ir simtprocentīga improvizācija. Grupas estētiku akcentē arī Supersilent deviņu albumu superminimālie noformējumi un lakoniskie numurējumi no 1 līdz 9. Revolucionāra mūzika, kas jādzird «post-visa» paaudzei, - tā par Supersilent raksta portāls Dusted Reviews. Taču grupa arī apelē pie tradicionālākas mūzikas gardēžiem, kuri ciena moderni melanholiskā džeza izdevniecības ECM mūziku.