Pēc H&M Rīgā var parādīties arī citi jauni ārzemju zīmoli

Sekojot Zviedrijas lielākajam apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmumam "Hennes&Mauritz" (H&M), Rīgā var parādīties arī citi jauni ārzemju zīmoli, intervijā laikrakstam "Bizness&Baltija" prognozē tirdzniecības centru apsaimniekotāja SIA "Linstow Center Management" ("Linstow") valdes loceklis Mārcis Budļevskis.

"Pirmkārt, kompānijas ienīst tirgus, kuros ir to tiešie konkurenti, bet nav viņu pašu. Otrkārt, H&M lēmums ir signāls, ka šeit var panākt pietiekami lielu apgrozījumu, kas lieliem zīmoliem ļauj strādāt rentabli," skaidro "Linstow" pārstāvis.

Tai pašā laikā viņš nepiekrīt apgalvojumam, ka Latvijā ir pārstāvēts maz zīmolu. Mūsu tirgū patlaban nav augstās modes segmenta, bet tas ir loģiski, ņemot vērā tā specifiku. Tikmēr masu produkcija Latvijā ir pārstāvēta un tiek pirkta pietiekamā apjomā.

"Gandrīz visi nopietnie Eiropas spēlētāji, kas strādā starptautiskā līmenī, pie mums ir pārstāvēti," akcentē Budļevskis, skaidrojot, ka Lielbritānijā, Francijā un Vācijā ir daudz vietējo tirgotāju, kuri nemaz neplāno iziet starptautiskā tirgū.

Kā ziņots, H&M daudzstāvu veikalu izveidei Rīgas tirdzniecības centros "Alfa" un "Galerija Centrs" plānots investēt aptuveni piecus miljonus eiro (3,5 miljonus latu).

Pirmo H&M veikalu, kas būs zīmola vizītkarte Rīgā, plānots atvērt septembrī "Galerijā Centrs". Otru zīmola veikalu rudenī atvērs "Alfā".

Investīcijas tiks ieguldītas abu tirdzniecības centru pārbūvē, attīstībā un jaunu veikalu konceptu izveidē, lai izvietotu H&M, ko plānots sākt martā.

H&M veikals "Alfā" būs izvietot divos līmeņos aptuveni 2430 kvadrātmetru platībā, "Galerijā Centrs" - trīs līmeņos, aptuveni 2150 kvadrātmetros. Veikali pilnībā atbildīšot zīmola globālajam konceptam, piedāvājot gan sieviešu, gan vīriešu un arī bērnu apģērbu kolekcijas.

Svarīgākais