"Statoil" pārtaps par "Circle K"; Uzskata, ka jaunais zīmols klientus neaizbiedēs

© Scanpix

Jaunais degvielas tirgotāja zīmols "Circle K" klientus no degvielas uzpildes stacijām (DUS) neaizbiedēs, jo to izvēle ir saistīta ar vairākiem citiem faktoriem, piemēram, atrašanās vietu un produktu klāstu, intervijā aģentūrai LETA norāda uzņēmuma "Statoil Fuel&Retail Latvia" izpilddirektore Gunta Jēkabsone.

Uzņēmumā ir pārliecība, ka klienti iepērkas ne tikai zīmola dēļ. Kā skaidro Jēkabsone, svarīgs ir arī pakalpojums un serviss, kas tiek piedāvāts. "Pēc zīmola maiņas klienti būs ieguvēji, jo zīmols kļūs pasaulē atpazīstams - vairāk nekā 20 valstīs. Uzņēmums strādā pie tā, lai vēl arvien paplašinātu savu darbību jaunās valstīs. Nesen tika iegādāts "Topaz" tīkls Īrijā. Ja līdz šim Eiropā uzņēmums darbojās astoņās valstīs, tad pēc Īrijas darījuma - deviņās," teica uzņēmuma vadītāja.

Runājot par zīmoliem, viņa atgādina, ka katrs zina tādus lielus zīmolus kā "Swedbank " un SEB banka, bet šo banku iepriekšējos nosaukumus atceras vien daži.

Kā ziņots, sākot ar 2016.gada pavasari, visās "Statoil" zīmola degvielas uzpildes stacijās Skandināvijā, Baltijas valstīs, Polijā un Krievijā tiks sākta zīmola maiņa uz jauno, globālo iepirkšanās zīmolu "Circle K". Jaunais iepirkšanās zīmols "Circle K" turpmāk aizstās tagadējos kompānijas "Couche-Tard" mazumtirdzniecības zīmolus "Mac’s", "Circle K" un "Kangaroo Express" ASV un Āzijā, kā arī mazumtirdzniecības zīmolu "Statoil" Eiropā. Latvijā pāreja sāksies 2017.gada rudenī.

Līdz pat 2010.gadam "Statoil Fuel&Retail" bija mazumtirdzniecības uzņēmums un daļa no naftas un gāzes ieguves kompānijas "Statoil ASA". 2012.gadā mazumtirdzniecības uzņēmumu "Statoil Fuel&Retail" pārņēma viens no pasaules lielākajiem iepirkšanās un mazumtirdzniecības uzņēmumiem "Alimentation Couche-Tard", un līdz ar uzņēmuma iegādāšanos tika iegūtas tiesības arī izmantot "Statoil" nosaukumu mazumtirdzniecībā līdz pat 2021.gadam.

Degvielas tirgotājs "Statoil Fuel&Retail Latvia" iepriekšējā finanšu gadā strādājis ar 393,6 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9% mazāk nekā gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv".

Kompānijas peļņa sasniegusi 18,3 miljonus eiro, un tas ir gandrīz divas reizes vairāk nekā gadu iepriekš.

Svarīgākais