Latvijā pirmais veikals pilnībā aprīkots tikai ar digitālajām cenu zīmēm

Lai atvieglotu darbinieku ikdienu un paaugstinātu ikdienas darba efektivitāti, “Maxima Latvija”, izmantojot tehnoloģiju sniegtās priekšrocības, pirmie Latvijā pilnībā aprīkojuši veikalu tikai ar elektroniskajām cenu zīmēm. Kopumā investējot vairāk kā 100 000 eiro, “Maxima X” veikalā Āgenskalnā, Pilsoņu ielā 1-k1, uzstādītas teju 12 000 elektroniskās cenu zīmes, kas gada laikā sniegs iespēju atvieglot kolēģu ikdienu un ieekonomēt vairāk nekā 2000 darba stundu, kas līdz šim patērētas papīra cenu zīmju nomaiņai.
12.03.2021. Portāls ZiniCenu.lv
 
©Publicitātes foto

“Savā darbības laikā vienmēr esam virzījušies uz pārdomātu un gudru resursu izmantošanu. Šobrīd mazumtirdzniecība līdz ar Covid-19 vīrusa izplatību ir rosinājusi un paātrinājusi tehnoloģiju ieviešanu praksē. Šis veikals, kas ir pilnībā aprīkots tikai ar elektroniskajām cenu zīmēm, ir Latvijā un arī mūsu veikalu tīklā pirmais, un tas kalpos par pamatu, lai izvērtētu šādas pieejas efektivitātes ietekmi uz ilgtermiņa procesiem veikalā un, sasniedzot vēlamos rezultātus, tiks izvērtēta iespēja šādu risinājumu izmantot arī citos veikalos. Pāreja uz elektroniskajām cenu zīmēm sniedz virkni ieguvumu, bet primāri paaugstina veikala darba efektivitāti, ilgtermiņā ekonomē resursus un atvieglo arī mūsu darbinieku ikdienu, vienlaikus rūpējoties arī par dabu, jo tiek samazināts izdrukātā papīra apjoms. Līdz ar pilnīgu pāreju uz elektroniskajām cenu zīmēm, turpmāk Āgenskalna “Maxima X” veikala darbinieki gadā ietaupīs vairāk nekā 2000 sava darba stundas, teicamai klientu apkalpošanai un pieredzei,” stāsta “Maxima Latvija” IT departamenta direktors Mārtiņš Smilga.

“Maxima X” Pilsoņu ielā 1-k1 ir pirmais pārtikas veikals Latvijā, kas pilnībā aprīkots ar elektroniskajām cenu zīmēm, kas rada virkni ieguvumu kā darbiniekiem, tā veikala apmeklētājiem - nodrošina aktuālu, precīzu informāciju un caurskatāmību, papildus tam ieekonomē darba resursus un samazina ietekmi uz vidi. Pateicoties tām, tiks celta arī darba efektivitāte, kā rezultātā nedēļas laikā darbinieki iegūs aptuveni 40 papildu stundas, kuras citkārt būtu jāpavada nomainot cenu zīmes manuāli.

Jau ziņots, ka pirms diviem gadiem “Maxima XXX” veikals t/c “Akropole” bija pirmais veikals Baltijā, kurā tika ieviestas elektroniskās cenu zīmes vairākiem tūkstošiem preču. Papildus tam, pagājušo gadu “Maxima” aizvadījusi inovāciju uzplaukumā, veikalos ieviešot un attīstot vairākus tehnoloģiskos risinājumus, piemēram, paplašinājusi pašapkalpošanās kasu tīklu, izstrādājusi mobilo aplikāciju, ieviesusi “Scan&Go” risinājumu, kā arī turpina attīstīt tehnoloģiju pieejamību arī citos veikalos visā Latvijā.

 
 
Tiem, kas patlaban ir aktīvi darba tirgū, ir cerības uz algas pielikumu. Arī darbaspēka trūkums gandrīz visās nozarēs patlaban rada spiedienu uz darba devējiem paaugstināt algas, Dainis Gašpuitis, SEB bankas ekonomists