Veselība: 5 vienkārši vingrinājumi figūras uzlabošanai Komentēt
 
Veselība

5 vienkārši vingrinājumi figūras uzlabošanai

 
Skatīt 5 bildes
Lēns skrējiens vai ātra soļošana aptuveni 30 min nodrošina gan labāku pašsajūtu, gan uzlabo ķermeņa apkārtmērus. Aptuveni pēc 20 minūtēm pēc vingrinājuma sākšanas, ķermenis enerģijas ražošanai sāk izmantot uzkrātās tauku rezerves, kā rezultātā pēc šādām regulārām fiziskām aktivitātēm uzlabojas ķermeņa vizuālais izskats / health.com
Lēns skrējiens vai ātra soļošana aptuveni 30 min nodrošina gan labāku pašsajūtu, gan uzlabo ķermeņa apkārtmērus. Aptuveni pēc 20 minūtēm pēc vingrinājuma sākšanas, ķermenis enerģijas ražošanai sāk izmantot uzkrātās tauku rezerves, kā rezultātā pēc šādām regulārām fiziskām aktivitātēm uzlabojas ķermeņa vizuālais izskats / health.com
Pumpēšanās ir vingrinājums, kas pastiprināti darbojas uz ķermeņa plecu joslu. Tas jāveic aptuveni 12-16 reizes / health.com
Planks ir viens no tiem vingrinājumiem, kurš jāveic aptuveni vienu minūti, atrodoties statiskā pozā, kā attēlots šajā attēlā. Šī vingrojuma laikā darbojas sēžas, vēdera, muguras, plecu un roku muskuļi / health.com
Pietupieni ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā nodarbināt sēžas un kāju muskuļus. Lai novērotu ķermeņa aprišu mainīšanos, jāveic 12-16 šādi pietupieni / health.com
"Kalnā kāpējs" ir vingrinājums, kas pastiprināti nodarbina kāju, roku, sēžas un muguras muskulatūru. Vingrojums jāveic norādītajā pozā, tuvinot ceļgalu rokai / health.com
 
5 vienkārši vingrinājumi figūras uzlabošanai
1 / 5 Bildes 
 
 

Kamēr daži no mums izvēlas laiku pludmalē pavadīt sauļojoties, tikmēr vairāki vadošie speciālisti ne tikai Latvijā, bet arī visā pasaulē iesaka pavadīto šo laiku, apvienojot patīkamo ar lietderīgo.

Proti, laiku, ko pavadam vienkārši guļot vai sauļojoties pludmalē, labāk pavadīt rūpējoties par savu ķermeni. 

Lai uzlabotu savas ķermeņa aprises nepieciešamas vien pāris minūtes laika. Vingrojot pludmalē nav nepieciešams ne papildus aprīkojumus, ne lieki naudas līdzekļi. Nepieciešams vien nedaudz gribasspēka un motivācijas. 

Treneri aicina ikvienu veikt šādus vingrojumus- pietupienus, pumpēšanos, "kalnā kāpēju", planku un ātru soļošanu vai lēnu skrējienu. 

Izņemot lēnu skrējienu vai sološanu un planku, pārējie vingrinājumi jāveic ar 12-16 atkārtojiem. Regulāri pildot šos vingrinājumus, uzlabojumi ķermeņa apkārtmēros būs redzami jau pēc aptuveni 3 mēnešiem. 

Informācija sagatavota pēc health.com

Komentāri [0]
Nav pievienots neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds *
Komentārs *
 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers