Piektdiena, 19.aprīlis

redeem Fanija, Vēsma

arrow_right_alt Vakara Ziņas

"Zelta zivtiņas" Jana un Marija aizgājušas nebūtībā

POZITĪVĀ ZZ ĢIMENE Lūk, viena no «Zelta zivtiņas» ģimenes bildēm – ar seriāla aktieriem, kur Marta ir Marija un Dace ir Jana. Tā vien liekas, ka tas arī ir spēcīgākais reklāmas sastāvs, un reklāmas sejas atpazina no sākuma tikai pēc seriāla vārdiem, nevis īstajiem. © Vakara Ziņas

Kalnciema kvartālā draugu, partneru, filatēlistu un mediju lokā prezentēta unikāla pastmarka, kas veltīta Latvijas jaunatklāšanai un raidījumam «Te!».

Pastmarkas prezentēšanas pasākumā »VZ« viņām mazliet neierastā ampluā sastapa mobilo sakaru priekšapmaksas kartes «Zelta zivtiņas» reklāmas sejas – Janu un Mariju, īstajā vārdā Daci Grimzi un Martu Selecku. Izrādās, ka Jana un Marija nu ir pagātnes rēgi, kas, visticamāk, vairs netiks izsaukti, bet gan dzīvos tikai atmiņās ar smieklīgām un interesantām seriāla epizodēm, kas skatītājos raisīja pozitīvas emocijas. Tagad abas jaukās dāmas ir Vides filmu studijas veidotā raidījuma «Te!» vadītājas. «Es vairs neizjūtu to reklāmas atpazīstamību, un neviens mani nesauc ar Mariju, bet tomēr īstajā vārdā – par Martu. Raidījums dzīvo savu dzīvi, un mani darbi dzīvo savējo. Tas humors, kas bija reklāmās, tomēr bija kā uzrakstīts scenārijs, bet raidījumā – kas galvā, tas uz mēles, jo humors manī bijis vienmēr un iepriekš tekstus nekādus nesagatavojam,» teic Selecka. Arī Grimze savus panākumus negrib saistīt ar reklāmas seriālu: «Atpazīstamība nekad īsti nav traucējusi. Es tiešām, liekot roku uz sirds, varu teikt, ka neesmu jutusi, ka reklāmas slava vilktos līdzi. Raidījums «Te!» pats par sevi ir pietiekami spēcīgs projekts, lai man uz «Zelta zivtiņas» lauriem nenāktos intervēt cilvēkus. Jebko darot, jūtu, ka augu, un to sajūtu, ceru, nekad nepazaudēšu. Ko izvēlos darīt, viss ir ar mērķi, lai veicinātu manu izaugsmi.».