Komentāri / Salaspilī ir, iespējams, nedrošākais un muļķīgākais krustojums Latvijā
 

20 komentāri

IIta
Kas traucē luksoforu novietot, kur stoplīnija, stoplīniju nedaudz atvirzīt, lai no visām joslām būtu redzams luksofors, un pirmo joslu apzīmēt ar bultu tikai pa labi. Ideāli būtu arī augšā virs ceļa novietots luksofors un joslu apzīmējumi. Krustojumam kā tādam nav nekādas vainas, vnk. luksoforus izdomājis kāds ,,īpaši apdāvinātais".
3.februāris, 14:25 Atbildēt
LLapsene
Acīmredzot nezini, par ko iet runa. Fotogrāfijā, pārmaiņas pēc, ir krustojums, par ko iet runa. Tā kā daļa no ieteiktā jau ir. Labo joslu tikai pa labi? Lai dažas mašīnas stundā varētu netraucēti aizbraukt pa labi? Un lielais vairums, kas brauc uz Rīgu, vai tālāk uz apvadceļu, striķējas vienā joslā? Nu ieteikums neatpaliek no mūsu funkcionāru idejām.
3.februāris, 16:23 Atbildēt
ŠŠurp,grāmatas uz skolu!
RUNA NEIET!!!kad reiz iemācīsies?
3.februāris, 23:35 Atbildēt
aa
Diskriminācija! Kāpēc krievijā runa var iet, bet pie mums nē?
7.februāris, 23:27 Atbildēt
aaizbraucējs
Kā jau parasti - pilnīgi viss latvijā tiek darīts neprofesionāli, diletantu-plānā galdiņa urbēju, puskoklēcēju līmenī.
3.februāris, 15:09 Atbildēt
SSalvis
nekas sarežģīts,,normāls krustojums...
3.februāris, 15:55 Atbildēt
rre
Salaspiīi vienmēr konfllikti...
3.februāris, 16:08 Atbildēt
PPuteklis
Tas krustojums vispār ir katastrofa. Luksoforu darbības režīmi tiek mainīti nepārttaukti.
3.februāris, 16:33 Atbildēt
TTikpat mulsinošs ir Rīgā
Nobraucot to Deglava tilta Rīgas virzienā, vienlaikus deg sarkans, kreisā papildsekcija, kas ļauj braukt taisni un pa kreisi, un labā papildsekcija, kas ļauj braukt taisni un pa labi.
3.februāris, 18:40 Atbildēt
b
ko šūmējas, viss kā Latvijā 25 gadu garumā, līdz simtgadei nevienam nav laika nodarboties ar kaut kādu krustojumu, nemāki izbraukt, nebrauc
3.februāris, 19:48 Atbildēt
AArnis
Laikam jābūt īpaši gudram, lai nesaprastu, kā nogriezties pa labi!
3.februāris, 21:27 Atbildēt
ppox
kur ta agrak skatijas csdd,deputati,buvnieki.pienemeji un t.t. laikam pirmaja vieta bij naudina ko vareja ievilkt savas nasis,bet tagad izradas mulkigakais.deretu parbuvet un kadu pataisit pa miljonu bagataku.
3.februāris, 22:29 Atbildēt
jjūtu mulsums
Pagrieziens pa labi ir aiz STOP līnijas, papildsekcijas luksoforam nav, tātad pie sarkanā visi gaida zaļo.
4.februāris, 6:35 Atbildēt
JJuris
Tad jau tiem "gudrajiem", kuri grib pa labi nogriezties pie sarkanās bultiņas, vajadzētu stāvēt pie zaļās bultiņas taisni!
4.februāris, 6:44 Atbildēt
BBebrs
Luksofors regulē krustojumu pirms kura tas atrodas, pa labi var nogriesties pirms luksofora, nekā nesaprotama.
4.februāris, 21:38 Atbildēt
LL|
jāstāv pie sarkanā pirms Stop.
4.februāris, 21:52 Atbildēt
DDzelzceła pārbrauktuve Salaspilī
Iet pāri sliedēm nevis izbūvēts tunelis... tas arī nav droši, turklāt no rītiem jārēkinās ar 10-15 minūtēm...
4.februāris, 23:56 Atbildēt
iivars
Vai tik tiešām šeit un daudzās citās vietās būtu tik sarežģīti uztaisīt apli - autiņu paliktu nesadauzīti un arī cilvēki nesakropļoti un nenogalināti??? daudzviet ārzemēs šie apļi ir pat pisētās, bet, ja pie mums taisa apli, tad uztaisa tādu, puspilsēta jānograuj...
5.februāris, 17:38 Atbildēt
AAldis
lta runā pareizi. Ja būtu vēl viena luksoforu grupa, pirmā, tieši aiz (jeb virs, kā nu tur būtu pareizāk...) stop līnijas, un lai to varētu arī redzēt protams, tad tiem, kuri vēlās nogriezties pa labi, tas noņemtu daudz nevajadzīgas spriedzes un stresa.
10.februāris, 19:11 Atbildēt
rruncs
Nekā tur nesaprotama nav-griezties pa labi šajā gadījumā var pie sarkanā,betattiecībā uz gājējiem-ir taču noteikums,ka gājējus,nogriežoties jāpalaiž.....vienīgi nekompetentajiem ""Zebras"" veidotājiem tas nav skaidrs.Un tas,ka Timrota domāšanas spējas un kompetence autolietās ir pirmklasnieka līmenī-tas arī sen visiem zināms....
2.marts, 6:18 Atbildēt