Piektdiena, 19.aprīlis

redeem Fanija, Vēsma

arrow_right_alt Skandalozi

VAKARA ZIŅAS: Pasaulē vislielākās krūtis ķīnietei Tingai; katra - 10 kilogrami

© Scanpix

Pasaulē lielāko krūšu īpašniece ir ķīniete Tinga Hiafena. Katra viņas krūts sver 10 kilogramu. Ja tic kādam pētījumam, tad tieši viņa ir arī uz iepirkumiem viskārākā pasaules dāma.

Izradās, ka sievietes ikmēneša tēriņi ir atkarīgi ne tik daudz no maka biezuma, cik no viņas krūšu izmēra. Ķīnieši ievērojuši, ka dāmas krūštura izmēram ir tiešs sakars ar viņas kāri uz iepirkšanos.

 

Viskaismīgākās šopaholiķes ir kuplo formu īpašnieces. Pie šāda secinājuma nonākuši darbinieki no ķīniešu starptautiskās internettirdzniecības platformas «Alibaba», kas labi zināma ne tikai lielākajās pasaules valstīs, bet arī pie mums Latvijā. «Alibaba» internetveikalos var nopirkt visu, ko vien sirds kāro, tajā skaitā arī sieviešu apakšveļu, tādēļ interneta tirgus plača darbinieki zina visu par savu klientu formām un maku biezumu.

Tirgus izpētes speciālisti izanalizējuši pircēju datubāzes un secinājuši, ka sievietes, kuras nēsā D izmēra krūšturus, vissmagāk cieš no iepirkšanās mānijas. Viņas ir sakrājušas 33 punktus attiecībā uz iztērēto naudu par pirkumiem. Turklāt kuplo krūšu īpašnieces biežāk pirkušas greznumlietas, nevis ikdienas lietošanas preces.

Kundzes ar kuplajām C un universālajām B izmēra krūtīm sakrājušas attiecīgi 24 un 17 punktus. Savukārt sievietes ar A izmēra apakšveļu sakrājušas tikai 7 punktus, kas nozīmē, ka viņas daudz mazāk interesē dārgas un greznas lietas.

Šis pētījums uz sievietes krūšu izmēru liek paskatīties no cita skatpunkta, bet vārdu salikums «grezna sieviete» iegūst daudz nopietnāku nozīmi. Tiesa, «Alibaba» tirgus izpētes speciālisti brīdina, ka šādi rezultāti daļēji varētu būt saistīti ar to, ka gan krūtis, gan maks dažreiz palielinās līdz ar vecumu. Tie tēriņi, ko var atļauties jauna meitene ar A vai B izmēra krūtīm, nekādi nevar līdzināties tiem, ko var atļauties nobriedušas padzīvojušas sievietes. Žēl, ka, pērkot apakšveļu, sievietes nenorāda savus dzimšanas datus, jo tad tirgus pētnieki varētu ņemt vērā vēl arī šo faktoru.