Lembergs aicina TV3 vadību beigt nodarboties ar "fake" ziņu producēšanu
©Romāns Kokšarovs, F64 Photo Agency

Telekanāls TV3 ir fake ziņu līderis Latvijā, caur kuru savas politiskās intereses īsteno Anita Brauna no “Pilsoniskās savienības”, otrdien, 23. janvārī preses konferencē sacīja Ventspils mērs Aivars Lembergs.

Viņš norādīja, ka TV3 regulāri īsteno politisko propagandu, kas vērsta pret viņu. Ar zināmu regularitāti ar to nodarbojas raidījums “Nekā personīga”.

“20. janvārī TV3 apgalvo, ka man ir saasinātas attiecības ar [Satversmes aizsardzības biroja vadītāju Jāni] Maizīti. Man nav nekādu attiecību ar Maizīti. Man nekāda pielaides Valsts noslēpumam nav bijusi vajadzīga, un viņš neko nav man atteicis, līdz ar to man nav pamata saasinātām attiecībām ar Maizīti,” skaidroja Lembergs.

Viņš norādīja, ka caur TV3 savu politisko propagandu īsteno sorosiste Anita Brauna no “Pilsoniskās savienības”, taču kopumā tajā iesaistīti vairāki Latvijas mediji, tai skaitā sabiedriskie: “Šo svētdien izcēlies TV3 raidījums “Nekā personīga”. To veido tāda Arta Ģiga arī no sorosistu apvienības. Nav svarīgi, vai “Nekā personīga” vai “De Facto”, vai tas ir žurnālists Ivo Leitāns vai Edgars Kupčs, tā ir viena propagandas mašīna. Viņi ļoti organiski koordinē savu propagandas kampaņu, kurā iekšā ir arī Nellija Ločmele ar visiem saviem pekstiņiem,” norāda Ventspils pilsētas domes priekšsēdētājs.

“Ja runājam par “Nekā personīga” šo svētdien, tāds politžurnālists Ansis Pūpols apgalvo, ka trešdienas pēcpusdienā Saeimā sapulcējās domes priekšsēdētājs Lembergs, satiksmes ministrs Uldis Augulis un viņa padomnieks Artis Stucka, lai apspriestu jautājumu saistībā ar “Latvijas dzelzceļa” meitasuzņēmuma “LDz Loģistika” vadītāja Vernera Lūša aizturēšanu Lietuvā. Pirmkārt, kāda velna pēc tas būtu jāapspriež Saeimā? Otrkārt, tā ir LDz meitasuzņēmuma, nevis Satiksmes ministrijas kompetence. Treškārt, tā ir kompānija, kas meklē iespējas piesaistīt konteineru kravas no Ķīnas (..) Tā ir pilnīgi fake ziņa, kas vajadzīga propagandas kampaņai, lai sasaistītu manu un Auguļa vārdu ar kaut kādu aizturēšanu Lietuvā,” skaidroja Lembergs, norādot, ka tajā dienā Saeimā ticies ar Zaļo un Zemnieku savienības līderi Augustu Brigmani.

Fake ziņa raidījumā esot arī tā, ka Lūsis 2005. gadā esot kļuvis par AS Ventbunkers valdes locekli, kur pārstāvēja Lemberga intereses. “Pilnīgi meli. Lembergam pieder dažas Ventbunkera akcijas, bet viņš mani nekādā veidā nevarēja pārstāvēt. Viņu tajā amatā iecēla Ventburkera padome, kuras saturisko darbību noteica Ostaps Benders. Manu nopelnu tur nav nekādu, un nekādas manas intereses viņš tur nepārstāvēja un pārstāvēt nevarēja,” uzsvēra Ventspils mērs.

Viņš norādīja, ka esot apgalvots arī tas, ka Lūsis Kopenhāgenā, 2005. gadā esot tiecies ar Lemberga biznesa partneriem Ansi Sormuli un Gintu Laiviņu-Laivenieku. “Gints Laiviņš-Laivenieks ir mans, nevis biznesa partneris, bet advokāts, bet Ansis Sormulis nav mans biznesa partneris. Tā kā tā arī ir fake ziņa,” norādīja Lembergs.

Raidījuma apgalvots, arī tas, ka 2008. gadā, kad “Latvijas kuģniecību” kontrolēja partijas “Latvijai un Ventspilij” pašreizējais valdes loceklis Imants Sarmulis, Lūsis nokļuva kuģniecības meitasfirmas “LSC Shipmanagement” valdē. “Kāds sakars partijai ar kuģniecības valdes locekli? Kuģniecības valdi kontrolēja nevis Sarmulis, bet “Ventspils nafta”, jo kontrolē nevis valdes loceklis, bet tas, kam ir akciju vairākums,” skaidroja Ventspils pilsētas domes priekšsēdētājs.

“Tā ir tīrākā fake ziņa pasniegta tādā politiskā mērcē (…) Ja ir ar Lembergu pazīstams, tad tas visu pierāda un apliecina,” ironizēja Ventspils mērs, aicinot TV3 vadību beigt nodarboties ar fake ziņu producēšanu.

 
Komentāri 12 Skatīt [12]
Skatīt komentārus [12]