Māja: Ārste: Uztura bagātinātāji ir mārketinga triks Komentēt
 
Māja

Ārste: Uztura bagātinātāji ir mārketinga triks

 
Ilze Zvēra/ F64 Photo Agency

Viesojoties RīgaTV 24 raidījumā "Ārsts.lv kopā ar Pēteri Apini", Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (RAKUS) Latvijas Infektoloģijas centra Aknu slimību nodaļas vadītāja Ieva Tolmane kliedēja mītu par to, ka uztura bagātinātāju lietošana stiprina imunitāti, uzsverot, ka tas lielākoties ir mārketinga triks.

Tolmane raidījumā norādīja, ka visiem nemaz nav jāuzlabo imūnā sistēma. “Tas ir milzīgs mīts, ka imūnā sistēma mums visiem ir jāuzlabo un ka tā visiem ir slikta. Imūnā sistēma nav jāizlabo, ja nav kādu nopietnu problēmu,” skaidroja ārste.

Viņa kritizēja populāro mītu, ka uztura bagātinātāji palīdz novērst imunitātes problēmas: “Mēs lietojam šos uztura bagātinātājus, kas it kā uzlabo imūno sistēmu. Ja ir nopietnas imunitātes problēmas, tad jālieto kārtīgi medikamenti.”

Tolmane uzsvēra, ka uztura bagātinātāju lietošana bieži vien ir pārmērīga, jo cilvēki paļaujas uz informāciju reklāmās, nevis ārstiem. “Tā nav ārsta rekomendācija, tā ir reklāma, kas sola, ka uzlabos matu, ādas, nagu stāvokli, samazinās svaru, saglabās mūžīgo jaunību. Tie ir preparāti, kas tiek reklamēti jebkurai problēmai. Iedzersi un būsi vesels!” ar ironiju sacīja Tolmane.

Ārste atzina, ka patērētāji nav pie vainas, jo viņi teorētiski seko lietošanas instrukcijām. “Domāju, ka viņiem neliekas, ka tas ir nekontrolēti, jo viņi to lieto saskaņā ar lietošanas instrukciju,” raidījumā pauda Tolmane.

Komentāri [0]
Nav pievienots neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds *
Komentārs *
 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers