Ceturtdiena, 25.aprīlis

redeem Bārbala, Līksma

arrow_right_alt Rīgā \ Atpūta

Atbalsot jaunā prezidenta inaugurāciju, top Prezidenta kokteilis

© publicitātes foto

Kaut arī jaunais prezidents Raimonds Vējonis publiski paudis, ka oficiālu inaugurācijas balli nerīkos, ikviens rīdzinieks un Rīgas viesis ir aicināts nosvinēt jaunā Valsts prezidenta pilnvaru sākumu – 8. jūliju, paceļot pa glāzītei īpašā Prezidenta kokteiļa „Mr. President” jau 7. jūlija vakarā, sākot no plkst. 21.00 uzturbārā “Meals bar”, Brīvības bulvārī 31, Rīgā.

“Arī mūs ļoti iedvesmoja Raimonda Vējoņa pirmie vārdi, uzreiz pēc viņa
ievēlēšanas Valsts prezidenta amatā: “Laikam no sākuma jāierauj!” Sapratām,
ka par godu jaunajam prezidentam uzturbārā “Meals bar” vēlamies
apmeklētājiem piedāvāt mūsu redzējumu, kā vajadzētu garšot Prezidenta
kokteilim. Un, kādēļ gan nesvinēt bāra atklāšanu kopā ar jaunā valsts
prezidenta stāšanos amatā?” jautā šefpavārs Jevgēnijs Ponomarjovs, kurš ir
autors uzturbāra “Meals bar” unikālajai ēdienkartei.

Ikviens, kurš vēlēsies nogaršot Prezidenta kokteili, būs patīkami
pārsteigts. Tas izskatās kā Latvijas sarkanbaltsarkanais karogs, pildīts šotglāzēs un garšas ziņā ir ļoti, ļoti salds. Taču, kā jau parasti, lai saldā
garša neliktu aizmirsties pavisam, kopā ar Prezidenta šotu tiks pasniegtas dzērvenes, lai kājas atkal atrastos pie zemes. Ar Prezidenta kokteili jaunajai Valsts galvai un visiem mums vēlēsim saldu dzīvi. Lai veiksme un panākumi visās jomās!

Uzturbāru “Meals bar” atver daudznozaru uzņēmums “Reaton”. Jaunais bārs ir
220 kvadrātmetru plašs, iekārtots divos stāvos, piedāvājot vienlaikus
netraucēti atpūsties vairāk nekā 60 cilvēkiem.

Meklējot idejas, kā neskaitāmo Rīgas bāru un kafejnīcu vidū atrast īpašo
“Meals bar” vietu, centāmies izprast, ko patiesībā cilvēki vēlas, dodoties
ballēties nedēļas nogalēs vai citu dienu izbrīvētajos vakaros. Pirmkārt,
viņi meklē gardu, oriģinālu, bet ne pārāk dārgu ēdienu. Otrkārt, viņi
noteikti vēlas iemalkot kādu kokteili (vai divus, vai trīs). Bet
galvenokārt, ļaudis tiecas satikt vecos draugus, lai, kopā jautri pavadot
laiku, iegūtu jaunus. Tā dzima ideja par “Meals bar” koncepciju – mūsdienīgu
uzturbāru, kurā tiek cienītas un atbalstītas trīs neaizskaramās vērtības:
kokteiļi, ēdiens un bāra nepiespiestā atmosfēra. Nav šaubu, par pirmajām
divām vērtībām rūpēsies virtuozi bārmeņi un asprātīgi pavāri, taču vietas
īpašo atmosfēru iespējams radīt tikai ar apmeklētāju līdzdalību. To “Meals
Bar” veicinās ieviešot spēles elementus itin visā. Koncepcijas autori ir
pārliecināti – ja ikdienā rotaļīgumu un spēles garu aizēno steiga un
pienākumi, “Meals Bar” būs īstā vieta, kur ļauties veselīgam azartam un
spēlei visplašākajā tās izpratnē. Vienalga, vai risinot uz alus kausa
paliktņa uzdrukāto sudoku mīklu, šādi īsinot laiku līdz maltīte būs gatava,
vai spēlējot “pēdējo partiju” ap pusnakti, kad no apģērba gabaliem mugurā
palikusi vien kovboja cepure. Uzturbārs “Meals bar” domāts ikvienam, kam nav
sveša dzīves saldā garša, aizmirstot par vecumu, dzimumu vai profesiju.


Bāra ēdienkarti izveidojis uzņēmuma “Reaton” restorāna “Gastronome”
šefpavārs Jevgēnijs Ponomarjovs. Ēdienkartē atradīsiet tādas garšas kārpiņu
lutinošus ēdienus kā “Arestētais ananass”, zupas “Mērija vēl skaidrā” un
“Vecais labais akvārijs”, pamatēdienu “Lauku vistas izlaidums” vai desertus
“Latvieti, liec mierā mangāli” un “Siera dieva sieva”, kā arī daudzus,
daudzus citus. Vidējās ēdienu un dzērienu cenas - no 3 līdz 13 eiro.

Daudznozaru uzņēmums “Reaton” ir dibināts 1988. gadā. Galvenie uzņēmuma
darbības virzieni – pārtikas preču un delikatešu tirdzniecība, apdares
materiālu un interjera priekšmetu tirdzniecība, būvniecība un durvju
ražošana. “Reaton” sastāvā ietilpst delikatešu veikala tīkls “Gastronome”,
interjera un delikatešu centrs “mc2”, arhitektūras-būvniecības centrs
“Reaton”, durvju ražotne, pārtikas ražošana un loģistikas centrs. 26
uzņēmuma pastāvēšanas gados ir uzbūvēti vairāk kā 10 000 būvniecības
objektu. Uzņēmuma pārtikas produktu tirdzniecības departaments katru dienu
apkalpo ap 1500 klientu. Šo gadu laikā pārdotas vairāk kā pus miljons
austeru, vairāk kā 4 miljonu kilogramu garneļu un vairāk kā 5 miljonu
kilogramu gaļas delikatešu. Šie fakti liecina, ka zīmolu “Reaton” zina
gandrīz ikviens Latvijas iedzīvotājs jau divās paaudzēs.