Sestdiena, 20.aprīlis

redeem Mirta, Ziedīte

arrow_right_alt Latvijā \ Rīgā

Rīt tirdzniecības centrā "Domina" jaunieši tirgos pašu radītus produktus

© Publicitātes foto

9. decembrī tirdzniecības centrā Domina Shopping norisināsies Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) projekta “Inovāciju motivācijas programmas” ietvaros organizācijas Junior Achievement Latvija (JA Latvija) īstenotais skolēnu mācību uzņēmumu (SMU) “CITS BAZĀRS” — pasākums, kurā jaunieši tirgosies ar pašu radītiem produktiem. Starp jauno uzņēmēju ražojumiem būs atrodamas un iegādājamas tādas preces kā gudrās slēdzenes, multifunkcionāli pledi, galda spēles, telefona lādētāji ar saules bateriju, videi draudzīgi tekstilizstrādājumi, rotaļlietas, bižutērija, interjera priekšmeti mājai un daudz kā cita. Šogad pasākums var lepoties ne tikai ar jaunu koncepciju un attīstošām biznesa aktivitātēm jauniešiem, bet arī rekordlielu pieteikumu skaitu.

“Šogad pirmo reizi iepazīstinām sabiedrību ar notikumu “CITS BAZĀRS”. Tas ietver ne tikai jaunu nosaukumu SMU pulcēšanās pasākumam, bet arī domāšanas un šī pasākuma organizēšanas veida izmaiņas, kas palīdzēs jauniešiem vēlreiz pārliecināties par visiem sen zināmu patiesību — uzņēmums nenozīmē tikai pirkšanu vai pārdošanu, bet arī sarunas, komunicēšanu ar partneriem un konkurentiem, ideju apmaiņu, nepārtrauktu iedvesmošanos no citu veiksmes un mācīšanos no citu un savām kļūdām. Katrs SMU ir smagi strādājis, lai radītu ideju, prototipu un uzsāktu arī ražošanu, tādēļ aicinu ikvienu apmeklēt pasākumu un iegādāties Ziemassvētku dāvanas tieši šeit, tādējādi atbalstot jauniešu pūliņus,” saka Junior Achievement Latvija valdes priekšsēdētājs Jānis Krievāns.

Iespējai tirgoties pasākumā “CITS BAZĀRS” bija pieteikušies 350 skolēnu mācību uzņēmumu, un Domina Shopping savu uzņēmumu pārstāvēs 170 labāko ideju autori.


Jaunā pasākuma koncepcija “CITS BAZĀRS” paredz jauno uzņēmēju tirgošanos ar vēl nebijušu vērienu, proti, apmeklētāji preces varēs iegādāties astoņās preču kategorijās — “Pakalpojumi, izklaide”, “Apģērbi, aksesuāri”, “Skaistumkopšana, bižutērija”, “Pārtika, preces virtuvei”, “Elektropreces, gaismas objekti”, “Suvenīri, dāvanas, sezonas preces”, “Spēles, preces bērniem”, “Interjera preces”.

Pasākumā ieviests izglītojošs jaunums — “Swedbank mentoru speed-dating” aktivitāte. Tā ir iespēja jaunajiem uzņēmējiem saņemt 15 minūšu konsultāciju tirgvedības, finanšu plānošanas, produktu attīstīšanas vai uzņēmuma vadības jautājumos. Swedbank mentori atbildēs un meklēs risinājumus uz tādiem jaunajiem uzņēmējiem aktuāliem jautājumiem kā, piemēram, “Kā un kur tirgot savu produktu?”, “Kā piesaistīt finansējumu?”, “Kā veidot uzņēmuma tēlu?” un citiem.

Latvijas skolēnu veikumu klātienē varēs novērtēt, apmeklējot “CITS BAZĀRS” tirdzniecības centrā Domina Shopping Ieriķu ielā 3, Rīgā, 9. decembrī plkst. 11:00-18:00.


“Topošajiem uzņēmējiem aiz muguras nenoliedzami ir milzīgs paveiktais darbs, ilgas stundas, kas pavadītas izstrādājot savu produktu, domājot par tā mērķa auditoriju un virzīšanu tirgū, galvenajām priekšrocībām. Šis ir tas brīdis, kad katrs jaunais produkts tiek “palaists dzīvē”, brīdis, kad būs iespēja uz vietas tikties ar savu potenciālo klientu, pārbaudīt, kas no iepriekš plānotā tiešām darbojas. Visiem “CITS BAZĀRS” projekta dalībniekiem novēlu veiksmīgu sava produkta piedāvāšanu tirgū, un lai šī pieredze kļūst par motivāciju izgudrot jaunus konkurētspējīgus produktus un pakalpojumus!” stāsta Dina Bunce, tirdzniecības centra Domina Shopping direktore.