Latvijā: "Lidl" nākšanas labās un sliktās zīmes 18 komentāri
 
Latvijā

"Lidl" nākšanas labās un sliktās zīmes

 

Pirms desmit gadiem vācu uzņēmums Lidl jau Latviju bija noskatījis kā vietu, kur izvērst savu lielveikalu ķēdi. Vācieši bija nolīguši vietējos māklerus un sapirkušies zemi un nekustamos īpašumus prāvos apmēros. Taču tad vienā jaukā brīdī viņi ļoti ātri visus īpašumus pārdeva un laidās lapās.

Skatīt visu rakstu >

Komentāri [18]
#
Skolnieciņš [Latvijas skaudības dievība] 14.augusts 2017 19:48 atbildēt
Skolnieciņš
Vai Skolnieciņš™ ir kremļa propoganda? Vai Jūs man ticiet? Vai Tu man tici? Es atzīstos, ka esmu latvietis, kas piedzima 1999.g. Man ir 17 gadu, esmu vidusskolnieks. Tūlīt iešu 12.klasē. Mana ģimene bija ar normāliem ienākumiem līdz 2006.g. beigām. Bet pēc tam bija dziļa nabadzība. Kaut arī es redzu, ka daudzu sīču vecāki ir turīgāki par maniem tajā laikā. Nu, Skolnieciņa™ personība veidojās nabadzībā. Esmu jauks un jautrs. Es pat ar melno maģiju nodarbojos. Es gribu būt dievība. Gribu būt nemirstīgs. Un pietam ieriebt elitei. ®Skolnieciņš [Esmu īsts latvju skolnieks!] Cieņā, Skolnieciņš
 
#
!!! 14.augusts 2017 9:28 atbildēt
Pupu mizas,visu pateiks Laimonis no reklāmas par top,jo viņš zin kur jāiepērkas.
 
#
Apmierinātais 13.augusts 2017 17:31 atbildēt
Man pāri ielai (20 m) ir Mego bode, visa pietiek. Pārējie tirgotāji nekrata, jo tuvāk nebūs neviens.
 
#
Viedais 12.augusts 2017 18:58 atbildēt
Patērētāju LV cik ir tik ir. Arī viņu maksātspēja ir tāda, kāda nu ir un labāka diez vai kļūs. Lidla ienākšana lielā mērā ir saistīta ar investīciju problēmu. Ja tev ir 100 miljoni bankā un tu ar viņiem neko nedari, tas nozīmē, ka tu ik sekundi zaudē naudu. To aprij inflācija. Bankas procenti par tādu summu nesedz inflāciju, jo banka pati nezina, kur varētu rentabli investēt tādas summas. Nav tādu jaunu nozaru un projektu, kur varētu pelnīt. Visi varianti riskanti, gan vērtspapīru tirgi, gan kreditēšanas burbuļi izskatās ne pārāk labi. To sauc par investīciju problēmu jeb kapitāla efektivitātes krīzi. Tādos apstākļos pelnīt var tikai atkarojot tirgus daļu citiem spēlētājiem. T.i. Izdzīvot var tikai apēdot konkurentu. Var prognozēt elvi un mego bojāeju. Turpmāk viņu peļņu no šī tirgus smels Lidls. Maxima un rimi dempingu izturēs, mego un citi mazie nē. Saasinoties konkurencei vācu un lietuviešu cīņā uzvarēs vācieši, tas arī ir skaidrs, jo vāciešiem vienmēr būs vairāk pieeja bezmaksas finansējumam.
 
#
Mazu lopu kopējs » Viedais 13.augusts 2017 9:04 atbildēt
Viss it kā pareizi, tik, kamēr Lidl vai cits aizņems visas vietas, kur tāds Mego jau saimnieko, paies gadi.

Pirmajiem vienmēr iet vieglāk peļņas ziņā. Es daudzas importa preces nepērku principā. Piemēram, alu.
 
#
Paps 11.augusts 2017 17:05 atbildēt
Krautmanis: Vai jums ir pazīstams kāds cilvēks ar iesauku Futbols vai Sports?
Sports – (Smejas.): Mani gan patiesībā tā neviens nesaukā. Bet esmu pāris reizes kādās dzimšanas dienās uzdāvinājis draugiem futbola bumbas.
 
#
Uldis 11.augusts 2017 16:26 atbildēt
Liela brēka - maza vilna. Savulaik Supernetto tika pieteikts kā zemo cenu veikals, bet kaut kā īsti nesanāca. Tā ka nav ko sēt paniku pirms laika - Latvijā viss ir savādāk.
 
#
Pastalnieks » Uldis 11.augusts 2017 16:44 atbildēt
Prece ta visur vienāda! Superneto vienkārši mazāk ņem to, ko grūtāk pārdot un šiem mazāk jāmet ārā. Tāpēc cena mazliet zemāka. Superneto neesmu nopircis kefīru, krējumu vecu ar "pārsistu'' derīguma termiņu, kas parasti ir Rimī.
 
#
Pastalnieks 11.augusts 2017 13:46 atbildēt
Mēs tak paši gandrīz neko neražojam arī pārtikā! Un tie lielveikali pieder svešajiem. Mums pircējiem ir vienalga, cik šādu veikalu ir. Cerēsim, ka Lidlis tik ātri neiekļausies Maksimas-Rimī cenu savienībā. Bīstamāk būtu, ka veikalu tīkli ietu prom.
 
#
ko cepas 11.augusts 2017 10:29 atbildēt
Nebūtu sataisījuši tādas ziepes ar cenu celšanām, tādu cenu atšķirību no REiropas, nepārdotu vietējie savu produkciju tik dārgi, tad tāda LIDL ienākšana Latvijā nevienu neuztrauktu.
 
#
Randy » ko cepas 11.augusts 2017 13:46 atbildēt
Preciizi! Alkatiiba dod tikai iislaiciigas priekshrociibas.
 
#
nežēlīgs scenārijs 11.augusts 2017 9:25 atbildēt
Latvijā veikali, jau tagad ir vairāk kā vajag. Šādā situācijā ienākot lielam tirgotājam ar savu loģistiku, daudzi mazie veikaliņi aiziet pa burbuli un vietējo zemnieku produkti zaudee noietu. Pircējam izvēles iespējas samazinās, konkurence samazinās un cenas konkrētajā vietā diktē izdzīvojušais lielveikals. Interesanti, ka Rietumeiropā mazie vekaliņi, kur nopirkt lētu pārtiku, ir liels retums. Parasti ir tikai lielveikali, kas praktiski bez konkurences diktē cenas.
 
#
Pašlaik » nežēlīgs scenārijs 11.augusts 2017 9:40 atbildēt
Latvijā mazumtirdzniecībā cenas diktē RIMI-Maxima oligopols, kuru praktiski neierobežoto varu arī apdraud citu spēcīgu konkurentu (šoreiz Lidl) ienākšana. Hei, varturi, silier pietuvinātie un ierēdņi, Jūs taču visu laiku aģitējāt par brīvo tirgu, kāpēc tagad pēkšņi tāda krasa nostājas maiņa? :-)
 
#
nu nu! » Pašlaik 11.augusts 2017 13:02 atbildēt
Nevar tagad Rimi-Maksima cenu diktēt, kad turpat netālu aiz stūra analoģisku asortimentu pārdod mazie veikali, elvi, mego u.c. Plus vēl ir pilsētu tirgi ar augstāko uzticamības līmeni produktu izcelsmei un kvalitātei.
 
#
??? » nežēlīgs scenārijs 11.augusts 2017 10:02 atbildēt
Juus Londonaa esat bijis. ..to saucamo babaju veikalini ir uz katra stuura un izdziivo. Un Lidlaa UK ir tiesaam leeti un nevar saliidzinaat ar Maximu.
 
#
nu nu! » ??? 12.augusts 2017 10:16 atbildēt
Babaju veikaliņi ? !! Kas tie tādi babaji ir ? Ne jau nu angļi. Un preces arī būs no babaju zemes.
 
#
??? » ??? 13.augusts 2017 6:28 atbildēt
Nu zeel, zeel lumpeni ka nezini kas Londonaa skaitaas, ,babaju, ,veikalini. Atbraucot uz Latviju un ieejot Maximaa es vienmeer censos pirkt nelatvijas preci, jo latviesu produkti un prece smird.
 
#
??? 11.augusts 2017 8:39 atbildēt
Kaadu auksti kvalificeetu preci var piedaavaat zemnieks. ...kimizeeto daargo Maarupes tomaatu, un kaadas sogad vieteejo daarzenu cenas.
 
Pievienot komentāru
Vārds *
Komentārs *

Skaistuma pasaule

 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers