Ceturtdiena, 28.marts

redeem Ginta, Gunda, Gunta

arrow_right_alt Latvijā

Uz valsts ceļiem ar lielāko satiksmes intensitāti bedres ir saremontētas

© F64

VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) ir pabeidzis bedru masveida remontu uz valsts galvenajiem un svarīgākajiem reģionālajiem asfaltētajiem autoceļiem jeb uz tiem autoceļiem, kuriem ir noteikta augstākā - A uzturēšanas klase, informēja LAU pārstāvji.

Bedru masveida remonts turpinās uz B uzturēšanas klases autoceļiem, kur darbi jāpaveic līdz 15.jūnijam, kā arī uz C un D uzturēšanas klases autoceļiem, kur darbi jāpabeidz līdz 1.jūlijam.

Bedru masveida remonts turpinās uz B uzturēšanas klases autoceļiem, kur darbi jāpaveic līdz 15.jūnijam, kā arī uz C un D uzturēšanas klases autoceļiem, kur darbi jāpabeidz līdz 1.jūlijam.

Pēc LAU datiem, bedres saremontētas vairāk nekā 155 270 kvadrātmetru platībā, tostarp uz valsts galvenajiem autoceļiem - 23 302 kvadrātmetru platībā, uz reģionālajiem autoceļiem - 100 184 kvadrātmetru platībā, bet uz vietējiem autoceļiem - 31 790 kvadrātmetru platībā.

Remontdarbi tiek veikti prioritārā secībā, ņemot vērā uzturēšanas klases (A - augstākā uzturēšanas klase, B, C, D - zemākā uzturēšanas klase). Uzturēšanas klases ir noteiktas, ņemot vērā satiksmes intensitāti, sociālekonomisko nozīmi un autoceļu klasifikāciju - valsts galvenie, reģionālie, vietējie autoceļi, skaidroja LAU.

Bedres, kuras rodas no jauna, tiek remontētas visa gada garumā, norādīja LAU.

Veicot bedru remontu, uz autoceļa tiek izvietotas ātruma ierobežojuma un brīdinājuma zīmes. Remontdarbu laikā to norises vietā lokāli sašaurina brauktuvi un ierobežo braukšanas ātrumu, attiecīgi 70 kilometri stundā un 50 kilometri stundā. Šāds ātruma ierobežojums ir nepieciešams, lai satiksmes dalībnieki neapdraudētu viens otru un darbiniekus, kuri strādā uz ceļa.