Latvijā: Latvijā mainīs alkoholisko dzērienu etiķetes 4 komentāri
 
Latvijā

Latvijā mainīs alkoholisko dzērienu etiķetes

 
F64

Šogad pēc alkohola nozares iniciatīvas vairāk nekā 60% no visām Latvijā tirdzniecībā pieejamo vīna un grādīgo dzērienu aizmugurējām etiķetēm plānots papildināt ar sociālās atbildības simboliem, kas atgādinās par atbildīgu alkohola lietošanu, informēja Latvijas Alkohola nozares asociācijā (LANA).

"Latvijā patēriņam nodotā vīna un grādīgo dzērienu pudeļu aizmugurējām etiķetēm tiks pievienotas norādes - grūtniecēm un transportlīdzekļu vadītājiem, kuri grasās stūrēt, alkoholu lietot nevajadzētu. Jau 2018.gada sākumā mūsu asociācijas biedri sāks jauno etiķešu nomaiņas procesu. Līdz gada beigām vairāk nekā puse tirdzniecībā esošo vīna un grādīgo dzērienu pudeļu būs redzami ar jaunajiem simboliem. Ceram arī uz citu nozares uzņēmēju pievienošanos LANA iniciatīvai," sacīja LANA izpilddirektors Dāvis Vītols.

LANA pārstāvji informēja, ka saskaņā ar "Eurobarometer" 2010.gada aptaujas datiem 79% Eiropas Savienības iedzīvotāji piekrīt, ka informējošas norādes par grūtniecēm un autovadītājiem būtu nepieciešamas. Latvijas likumdošanā šādas konkrētas prasības nav minētas. Pēc savas iniciatīvas uz etiķetēm ieviešot sociālās atbildības simbolus, LANA pārņem labākās Eiropas un pasaules pašregulācijas prakses, informēja asociācijā.

LANA izveidota 2013.gada septembrī, apvienojoties līdzšinējām ražotāju un tirgotāju apvienībām un tādējādi kļūstot par lielāko šīs nozares pārstāvi Latvijā. Šobrīd LANA apvienojušies astoņi Latvijas lielākie nozares uzņēmumi - AS "Latvijas balzams", uzņēmumi "Liviko", "Pernod Ricard Latvia", "Dunker Latvija", "Prike Latvija", "Drinks Distribution", "Amber Distribution Latvia", "Abavas dārzi" un "Kroņstrauts", kā arī asociētais biedrs "Brown-Forman Corporation". LANA ir Eiropas alkohola nozares asociācijas "SpiritsEurope" pilntiesīgs biedrs un Latvijas pārstāvis.

Komentāri [4]
#
zeļonij zmij 23.janvāris 2018 16:58 atbildēt
Kurš krietns dzērājs lasa to,kas rakstīts aizmugurē? Atkal lieki tēriņi! Atkal kādam otkats?
 
#
Fēlis 23.janvāris 2018 14:52 atbildēt
Kas par stulbumu?!
 
#
Raimonds 23.janvāris 2018 12:38 atbildēt
Šitā etiķešu nomaina ir fuflagons. Kāpēc tāda vispār ir vajadzīga? ... nav saprotams. Kāds tam sakars ar alkoholu lietojošo mazināšanu? ... nekāds.
Pareizi jau viens te uzrakstīja - kad sunim nav ko darīt, tad viņš pautus laiza.
Mūsu mērkaķi varēs sev papīros ķeksīti ievilkt - notiek cīņa pret alkoholu Latvijā ... :)))
 
#
ha ha 23.janvāris 2018 11:35 atbildēt
Ko dara suns, kad viņam nav ko darīt?
 
Pievienot komentāru
Vārds *
Komentārs *
 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers